Українська мова та література вчитель Самоброд В.М.
Дата | Тема | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Стилістичне забарвлення лексики. Книжна і розмовна лексика. Оцінна лексика | параграф 39, вправи 398,399 |
19.03.2020 укр.літ | Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном" |
Прочитати новелу, опрацювати поданий матеріал Три́ зозу́лі з покло́ном — новела Григора Тютюнника, тема якої є складність людських стосунків, виражені через історію нещасливого кохання. Історія написання1937 року батька Григора Тютюнника було зарештовано як ворога народу й заслано до Сибіру, а мати подалася його шукати з жінкою-суперницею, яка любила батька.
|
||
18.03.2020 укр.мова |
Стилістичне забарвлення фразеологізмів. | параграф 40, вправа 404 | ||
20.03.2020 укр.мова |
Стилістичне забарвлення фразеологізмів |
Виконати завдання https://learningapps.org/3096849 |
||
30.03.2020 укр.літ |
Ліна Костенко.Творчий шлях.Особливості стилю |
Опрацювати с .209-210,законспектувати статтю | ||
01.04.2020 Мова |
Стилістичні особливості засобів словотвору | Опрацювати параграф 41 вправи 416,414 | ||
02.04.2020 укр.літ |
Ліна Костенко.Ліричні роздуми про значення слова в житті людини.Інтимна лірика | Опрацювати с. 210-213 читати поезії, вивчити одну на вибір напам'ять |
03.04.2020 Мова |
Стилістичні особливості частин мови | Опрацювати параграф 42 вправи 423,424 |
06.04.2020 Укр.літ |
Ліна Костенко "О сей день Посейдон посідає свій трон" | Опрацювати с. 214-215,виконати завдання А,Б,В |
08.04.2020 Мова |
Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях. |
Параграф 43 вправа 430 |
09.04.2020 Укр,літ |
Ліна Костенко.Роман у віршах"Маруся Чурай" | Опрацювати с.215-220,прочитати роман |
10.04.2020 Мова |
Стилістична норма | Виконати тестові завдання на с.195 |
13.04.2020 Укр.літ |
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання,за романом "Маруся Чурай". | Виконати звадання на с.221-222, висловити власну думку про героїв та проблему твору. |
15.04.2020 Мова |
Засоби мовного вираження промови.Метафора,метенімія,їхня роль у мовленні. | Опрацювати & 2,вправи 6,7,онлайн-тестування,опрацювати новий український правопис. |
16.04.2020 Укр.літ |
Написання листа героїні роману"Маруся Чурай" | Написати лист,висловити власне ставлення до вчинку головної героїні. |
17.04.2020 Мова |
Риторичні фігури.Антитеза.Повторення. | Опрацювати & 3,вправи 14,15 (3), опрацювати програму ЗНО-2020,звернути увагу на словник наголосів. |
22.04.2020 Мова |
Риторичні фігури.Градація.Порівняння. | Опрацювати & 3,4, виконати вправу 23 ( І,ІІ,ІІІ), онлайн-тестування. |
23.04.2020 Укр.літ |
Василь Стус- загальний огляд його життя і творчості. | Опрацювати с234,236,записати у зошит відомості теорії літератури с 236. |
24.04.2020 Мова |
Риторичні фігури.Риторичне запитання.Звернення. | Опрацювати & 4,виконати тестові завдання на с 19-20. |
27.04.2020 Укр.літ |
Поезія В.Стуса- зразок " стоїчної поезії" у світовій ліриці. | Читати поезіїтна с.236-237, одну на пам'ять, переглянути в
YouTube фільм В. Кіпіані " Справа Василя Стуса" та написати відгук на фільм.
|
29.04.2020 Мова |
Інформаційні мовленнєві жанри | Опрацювати & 44, вправи 432,437 (ІІ), 440. |
30.04.2020 Укр.літ |
Сучасна українська література | Опрацювати с.239-243 |
04.05.2020 Укр.літ |
Повторити весь пройдений матеріал | |
06.05.2020 Мова |
Діалогічні жанри ( бесіда, телефонна розмова,листування. | Опрацювати & 45,46, вправи 449,453 |
07.05.2020 Укр.літ |
Найголовніші здобутки сучасної літератури . Поезія Ю . Андрухович | Опрацювати с .239-243 |
08.05.2020 Мова |
Оцінювальні жанри (похвала ,осуд,рецензія,характеристика. | Опрацювати & 47,написати характеристику на однокласника або рецензію на улюблений фільм |
13.05.2020 Мова |
Повторення і узагальнення вивченого. | Виконати вправи 473,475,477 |
14.05.2020 Укр.літ | Сучасна українська література | Опрацювати с.243-247 |
15.05.2020 Мова |
Підсумкова Конторльна робота |
Тема: «Стилістичні засоби фонетики. Правопис.» Варіант 1 ► Завдання 1- 6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді. 1. У коренях слів допущено орфографічні помилки в рядку: А) помережити, кажан, паперовий, криниченька, пором; 2. Позначте рядок, у якому є помилки у вживанні подовжених та подвоєних приголосних. А) осінній, вихований, лються, віддзеркалювати; 3. У якому рядку в усіх словах відбулося спрощення приголосних? А) влас..ний, безвиїз..ний, зліс..ний, гігант..ський, кіс..лявий; В) ліс..ник, зап’яс..ний, хвас..нути, провіс..ник, шіс..надцять. 4. Позначте рядок, у якому допущено помилки в чергуванні голосних. А) Чернігова, річний, доріжці, більшості; 5. Позначте рядок, у якому допущено помилки в чергуванні приголосних. А) кавказький, гадяцький, верещати, козацтво; 6. Позначте рядок, у якому всі іншомовні слова написано правильно. А) гідромасаж, імобілізація, Кассандра, Ватт; ► Завдання 7-12 мають по шість варіантів відповіді, серед яких лише два правильні варіанти. Потрібно вибрати два правильні варіанти відповіді. 7. Позначте два рядки, в яких в усіх словах замість крапок слід вставити о. А) г..рячий, ч..рниці, к..люжа, к..тушка; 8. Позначте два рядки, у яких допущено помилки у вживанні подовжених та подвоєних приголосних. А) осінній, вихованний, лються, віддзеркалювати; Д) рєєстр, синдикат, амоній, жюрі, аметист; |
Укр,мова 22,05,2020 |
Підсумкова контрольна робота |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА 11 клас 1. Апостроф ставиться у всіх словах рядка: А сурм..яний, мавп..ячий, перед..ювілейний, торф..яний; Б між..ярусний, зв..ялений, медв..яний, харків..янин; В розв..язано, черв..як, кон..юктивіт, Х..юстон; Г н..юанс, моркв..яний, без..язикий, реп..ях; Д прем..єра, ад..ютант, Рів..єра, п..юпітр. 2. Усі слова з пів-, полу- написано правильно в рядку: А пів’їдальні, пів-Європи, полудень, пів-ясена; Б півмісяць, пів’яблука, пів-Одеси, пів Дніпра; В пів’ясена, пів-України, півмашини, полукіпок; Г півуроку, пів-усмішка, півкниги, пів-Києва; Д півострів, полумисок, пів-Харкова, пів-століття. 3. Правильно подано тлумачення фразеологізму зуби з’їсти у рядку: А торкнутися найболючішого, того, що найбільше хвилює; Б мати великий життєвий досвід; В укрити ганьбою, соромом; Г почати кричати, лементувати; Д ретельно щось виконувати. 4.Помилку у відмінюванні числівників допущено в рядку А двохсот шістдесятьох учнів Б ділити на одну двадцяту 5. Визначте рядок слів, у яких всі приголосні глухі: А пушок, суп, схопити, коса; Б кухлик, порох, сніжинка, крига; 6.Позначте рядок, у якому в кожному слові однакова кількість звуків і букв: Абоєць, вищість, зраджений, відсіювання; Бєвробачення, воїнський, італієць, розжувати; Вподвоєння, лояльний, надзвуковий, вимріяний; Ггущавінь, озброєння, лоджія, осяяння; Д виявлення, відзвітувати, мелодія, їдальня. 7.Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка Аблис..нути, улес..ливий, очис..ний, реміс..ник Бпроїз..ний, хрус..нути, балас..ний, віс..ник Вдоблес..ний, якіс..ний, хрес..ний, випус..ний Гбезшелес..но, гіган..ський, виїз..ний, облас..ний Дкорис..ний, заздріс..но, хворос..няк, тріс..нути 8.Правильно утворено складену форму найвищого ступеня порівняння прикметників у рядку. А якнайпізніший, щонайкращий, якнайдорожчий; Б найбільш працьовитий, найбільш відомий, найбільш хитрий; В незрівнянно кращий, значно вологіший, значно доросліший; Г найулюбленіший, найпишніший, найбрудніший. 9. Простим є речення А Троянці, в човни посідавши і швидко їх поодпихавши, по вітру гарно попливли. Б Тоді ще люди не знали заліза, і той період в історії називають кам'яним віком. В Нове століття вже на видноколі, і час новітню створює красу. Г І ось тепер поетеса в Єгипті, а перед її очима синіє справжній Ніл. Д Тарас Шевченко знав і любив твори Пушкіна, він охоче їх читав напам'ять. 10.Поширене означення не відокремлюється на письмі в реченні А Дядько скинув в’язку розмальованих у червоне й зелене кошиків. (Гр. Тютюнник) Б Гурт берізок оточений молодими дубками сприймається мало не як ефемерне видиво. (Є. Гуцало) В Козацьке військо розташоване чотирикутником стояло готове до бою. (А. Кащенко) Г Ось видніє стіжок сіна залишений лісником для диких тварин. (Є. Гуцало) Д І амфори прикопані в землі тримали довго вина прохолодні. (Л. Костенко) 11.Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка Аверф, паралель, подорож, мазь Бпам’ять, сіль, велич, лазур Ввуаль, буденність, суміш, папороть Гкров, заметіль, емаль, світлотінь Дмагістраль, ціль, мігрень, пастель 12. Подвоєння та подовження літер в усіх словах відбувається в рядку: А бов..аніти, тряс..я, Він..иччина, Галич..ина; Б небез..ахисний, од..звеніти, перлин..о, білопін..ий; В Сав..а, во..з’єднати, вікон..иця, окаян..ий; Г огнен..ий, благословен..ий, латун..ий, шален..ість; Д мерзен..ий, умотивован..ий, і..раціональний, страшен..ий. 13. Знайдіть, у якому реченні при узагальнювальних словах потрібно ставити спочатку двокрапку, а потім — тире (розділові знаки пропущено): А День вечір ніч ранок все біле все тьмяне (Леся Українка). Б Скрізь і на подвір’ї і в саду і на городі все тяглося до сонця і раділо йому. В І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю і дитинство й розлука й твоя материнське любов Г На ослонах на столі та припічку скрізь понаставлено немитого начиння горщиків мисок ложок Д Надворі повсюди лежала роса на жовтій траві осінній на круглій павутині попід стріхою. 14. Узагальнено-особовим є речення: А На переправі коней не міняють. Б Потемніло, завітрило, закрутила курява. В Світе калиновий, жити нам ще, жить. Г Для добрих друзів відчиняю дім і маю серця щиру нагороду. Д А надворі так місячно, ясно, хоч голки збирай. 15. Граматичної помилки припущено в реченні: А Захворівши, Оленка не прийшла до школи. Б Не спитавши броду, не лізь у воду. В Нагинаючи гілки, діти діставали вишні. Г Швидко вийшов, зачинивши за собою двері. Д Як слід підготувавшися до іспитів, у тебе не буде проблем. 16.Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку А Р.в. ста вісімдесяти семи Б Д.в. сто вісімдесяти семи В З.в. ста вісімдесят сім Г О.в. ста вісімдесятьма сіма Д М.в. (у) сто вісімдесяти семи 17. Усі слова з нульовим закінченням у рядку А вересень, принтер, метро Б узвар, прилад, пюре В автомобіль, березень, корабель Г корінь, ключ, ліворуч Д деталь, олівець, навпростець 18.Граматично правильне закінчення речення «Приїхавши до Криму,..» А мене відразу захопив п’янкий аромат олеандрів. Б перед вами раптово розпросториться лазурове море. В дітлахи швидко засмагли під лагідним сонцем. Г згадуються неперевершені поезії Адама Міцкевича. Д усіх відпочивальників гостинно зустрічає Сімферополь. 19.Правильно узгоджено прикметник з іменником А далека путь Б десяткова дріб В наукова ступінь Г нестерпна біль Д хронічна нежить 20.Поширене означення НЕ ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено) А Приголомшений велемудрою наукою я підводжуся з охололої стерні. Б Шепіт пальмових гаїв і сузір’я схожі на тяжкі виноградні грона п’янять серце морехода. В Двічі тяжко поранений раз майже вбитий Устим аж тоді в степу повірив, що вцілів. Г Нагрітий за літо яр дихав Сашкові в обличчя перецвілими будяками. Д Стомлені дорогою ми майже не розмовляли ледве тримаючись на ногах. 21.Граматичних помилок немає в реченні А За молоденьким гаєм ріс більш старезний ліс. Б Шлях через поле видався їм найбільш коротшим. В Для гостей чемпіонату приготували найкращі місця. Г Цього разу відпочинок здався більш гарнішим. Д Наступного року очікують холоднуватішого літа. 22. Правильно утворені всі імена по батькові в рядку А Дмитро Олексійович, Денис Ігоревич, Віктор Олегович Б Оксана Миколаївна, Зінаїда Георгіївна, Юлія Іллівна В Яків Васильович, Софія Андріївна, Павло Матвієвич Г Надія Віталієвна, Олександр Якович, Іван Дмитрович Д Геннадій Сергійович, Світлана Юр’ївна, Петро Григорович 23.Правильно написано всі похідні слова в рядку А Запоріжжя - запоріжський, чех - чеський, Черкаси - черкаський Б Прага - пражський, козак - козацький, Овруч - овруцький В Рига - ризький, узбек - узбецький, Воронеж - воронезький Г Париж - парижський, латиш - латиський, Буг - бузький Д Кавказ - кавкаський, турок - турецький, Збараж - збаразький 24.Доберіть антоніми до фразеологізмів.
25. Установіть відповідність між складними безсполучниковими реченнями та розділовими знаками, які необхідно в них поставити:
26. Установіть відповідність.
27. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Виноград плакав (1)/ плакав, але (2)ніхто не зупинявся (3)коло нього, усі поспішали в поле, на городи, усі (4)не мали часу. А прислівник Б займенник В прийменник Г сполучник Д частка 28.Установіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||