Дистанційне навчання від 20.05.2020
16:59 22.05.2020
13.03.2020.
|
|||||||||||||
Англійська мова |
Підручник с. 90 Вправа 1 – прослухай та повтори Вправа 2 – послухай та заспівай Вправа 3 – слухай та повторюй Вправа 4 – підготувати міні-діалог покупця unit 7 lesson 4 Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" |
ЯДС |
Пригадати, яких птахів називають перелітними . Опрацювати ст.75-76 . Підготувати міні-проєкт про перелітних птахів за планом на ст.76 . |
Математика |
№1 . Погрупуйте одиниці вимірювання поданих величин . №2 . Порівняти іменовані числа . №3 . Розв'язати задачу, дібравши короткий запис . №4 . Знайти значення виразів різними способами (6 виразів ) . |
Українська мова |
Вивчити правило ст.107 ; виконати завдання 1-8 . Переглянути відео за посиланнями : |
Читання | Вивчити вірш Івана Франка "Надійшла весна прекрасна " напам'ять . Продумати відповіді на запитання ст.113 . |
17.03.2020
Математика |
ст.101 №1. Скласти рівності за схемами . №2. Знайти значення різниць і довести, що одержаний результат правильний . №3. Знайти значення виразів і виконати перевірку ( 6 виразів) . №4 . Дібрати вираз, який є розв'язком задачі . №5 . Розв'язати задачу, розділивши її на дві прості . |
Українська мова |
ст.108-109 . Виконати завдання 1-14 . |
Англ.мова |
Підручник с.91 впр 1- послухай та розкажи впр 2 -слухай та показуй впр 3- повтори Намалювати те, що їсте протягом дня. Підготувати розповідь про свої сніданок, обід та вечерю Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 lesson 5 |
Логіка | Розв'язати задачі .
1. Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?
2. Знайка, Кнопочка та Тюбик живуть у будинках №14, 17, 19. В якому будинку живе кожний з них, якщо Знайка не живе в домі №19 й 17, а Кнопочка не живе в домі №19?
3. У Віті сьогодні день народження. Він молодше за свою сестру, якій виповнилось 6 років. Скільки років може бути Віті?
|
Мистецтво | Нагадати календарно-обрядові народні свята,традиції і звичаї . |
18.03.2020
ЯДС | Опрацювати ст.78-81 . Відшукати інформацію,як дорослі птахи доглядають пташенят . Які небезпеки чатують на птахів навесні ? Від кого вони потребують захисту ? |
Математика | Перевіряємо свої досягнення ст.102 .Виконати завдання №1-4 . |
Українська мова | Вивчити правило впр.1 ст.110 . Виконати завдання 2-12 ст.110-111 . |
Читання | Опрацювати ст.114-115 . |
19.03.2020
ЯДС |
Виготовити серветку за зразком( з дорослими ) ст.72-73 підручника. Ознайомитись і запам'ятати правила безпечної роботи з голкою , послідовністю виконання роботи ст.73 . |
Мистецтво |
Нюанс - це незначна відмінність у кольорі та формі . Простим олівцем намалюйте на картоні композицію "Підсніжники" . Розмалюйте її пластиліном . Доберіть контрасний колір картону до кольорів пластиліну. Це зробить вашу роботу виразнішою . Вона створить весняний настрій у ваших домівках . |
Фізкультура | Повторити правила з техніки безпеки .Виконати загальнорозвивальні вправи .Виконати вправи з великим м'ячем . Пограти в рухливу гру. |
Англ.мова |
Підручник с.92 Прослухати аудіозапис та прочитати Повторити лексику Впр.4- прочитати і дати відповіді на запитання Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 lesson 6
|
20.03.2020
ЯДС | Опрацювати ст. 82-83 . Проаналізувати ланцюг живлення за участі птаха . |
Математика | Виконати завдання №2-5 ст.103 . |
Українська мова |
Розвиток зв'язного мовлення . Малюю весну . Послухайте, як весну зобразив композитор . Що ти уявляєш, коли слухаєш цю мелодію ? https://www.youtube.com/watch?v=OPqlNLCrUuQ Намалюйте словами весну, записуючи свою розповідь, починаючи із заголовку . Зразок розповіді . Весна Настала весна . Пригріло сонечко . Побігли струмки . З далеких країн повернулися птахи . З'явилися перші весняні квіти . Намалюйте олівцями весну, яку бачите за вікном . |
Читання | Читати ст.116 . Продумати відповіді на запитання в кінці вірша . Який заголовок ти б придумав/придумала до цього твору ? |
Фізкультура | Виконати ранкову зарядку . Пограти в рухливу гру . |
30.03.2020
Англ.мова |
Підручник с.93 впр. 1 Послухайте римівку та розкажіть впр.2 Послухайте та покажіть Підготуйте діалог (запитайте, що любить їсти ваш товариш?) Письмово виконати впр. 6 (написати речення. вставити прпущенні слова) Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 lesson 7 |
ЯДС | Опрацювати ст.84-85 . |
Математика | Опрацювати ст.104 підручника . Виконати завдання №2-5 . |
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань . 1. Вставити пропущені службові слова . Скаче дощик ... долині - Зупинився ... стежині . ... сонечком подружився . ... веселку перелився . 2. Списати вірш, надписуючи зверху частини мови . На небі за хмари Сховалося сонце . Білі сніжинки Стукотять у віконце . 3. Із даних слів складіть речення . настала У лісі ніч . мороз дерев постукує По стовбурах . 4. Знайдіть та виправте помилки . Запишіть виправлений текст . Володя зайшов на клас . Дістав у портфеля книги і поклав із парту . 5. Складіть словосполучення, добираючи до кожного слова службове . ... сонці, ...лісі, ...хата, ... горою . Виконати інтерактивне завдання з посиланням . https://learningapps.org/watch?v=psfs6uikk20 |
Читання |
Робота з дитячою книжкою . Звуки, фарби, рухи весни . В українській міфології Зима – це стара бабуся,а Весна – маленька дівчинка. Старий Мороз веде Зиму під руку, бо вона зігнулася, трясеться і ледь іде. У лютому кожух на бабі полатаний, чоботи подерті,а в хустці діри, а з тих дір стирчить сиве волосся. А Весна - це гарна дівчинка . Коли Весна вступає в свої права у неї на голові з'являється віночок. Дівчинка – Весна звернулася до нас з проханням виконати завдання її посланця - Мудрого Грака. Коли завдання будуть успішно виконані і віночок буде сплетений, Грак віднесе його Весні. Вона одягне його і вступить у свої права. Опрацьовувати казку « Як Зайчик весни дочекався ». Як зайчик весни дочекався Росла на засніженому пагорбі берізка. Підбіг до неї зайчик і спитав : - Берізко ,чи скоро прийде весна ? - Тоді ,як шпаки прилетять ,- відповіла берізка. Став зайчик шпаків виглядати. А як прилетіли шпаки,зайчик знов гайда до берізки: - Берізко , шпаки прилетіли , а де ж весна ? -Зачекай ,- сказала берізка. - Ще сніг не розтав. Став зайчик чекати. Аж ось повіяв теплий вітерець і сніг розтав. Зайчик знову до берізки. -Берізко ,- мовив ,- уже і шпаки прилетіли , і теплий вітерець повіяв , чому ж весна забарилась ? -Почекай ще трохи,- відповіла берізка , - набубнявіють на моїх гілочках бруньки,задзвенять струмочки,пташки заходяться гніздечка мостити. Отоді й настане справжня весна. Чекає зайчик , чекає, коли на берізці бруньки набубнявіють,коли струмочки задзвенять, а пташки гніздечка помостять. Нарешті такий день настав. Зайчик аж не впізнав берізки,підбіг до неї і хвалиться : - Тепер я знаю : весна настає тоді , як прилітають шпаки,як бруньки на берізках бубнявіють, як весело дзвенять струмочки,а пташки заходжуються мостити гнізда. А ще ...тоді, як берізки одягають зелене вбрання. Перевірка розуміння прочитаного : - Чи сподобалась вам казка ? - Назвіть дійових осіб. - Про що розмовляли зайчик і берізка ? - Знайдіть ознаки весни у відповідях берізки . - Коли ж настане справжня весна.
|
31.03.2020 |
Англ.мова Підручник с.94-95 Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 lesson 8 впр.1 прослухайте впр.2 прослухайте та прочитайте впр.5 послухайте та заспівайте |
31.03.2020
ФІзкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . | |
Математика | Опрацювати ст.105 . Виконати завдання №1-4 . | |
Читання | Прочитати казку "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії". Усно продумати відповіді на запитання на ст.117 . | |
Мистецтво |
Прослухати П.Чайковського "Квітень .Пролісок" (із циклу"Пори року") . https://www.youtube.com/watch?v=3Bf0RfHA9Yg Вивчити М.Ясакової, О.Янушкевич "Весняні котики". |
|
Логіка |
1.Розв'язати задачу . Тетяна і Тамара мають прізвища Іваненко та Сидоренко . Яке прізвище у кожної дівчини, якщо Тетяна живе на одній вулиці з Сидоренко . 2. "Побудувати" палац із 11 паличок . Перекласти 4 палички так, щоб отримати 15 квадратів . |
|
01.04.2020
ЯДС | Опрацювати ст.86-87 підручника . |
Математика | Опрацювати ст.106, виконати завдання №1-5 . |
Українська мова |
Написати потрібно на окремому аркуші, не в робочому зошиті. Діагностична робота . Мовна тема . Дієслово . Числівник . Службові слова . 1. Прикметники – це А слова – назви предметів; Б слова – ознаки предметів; В слова, що означають дію предмета. 2. Дієслово відповідає на питання: А що робить?, що роблять? Б який?, яка?, яке?, які?. В хто?, що? 3. В якому рядку записані дієслова? А сонце, пташка, сніг; Б летить, падає, світить; В яскраве, білий, красива. 4.Утвори прикметники від поданих іменників: Холод - _______________________ Зима - ________________________ Радість - ______________________ 5. Добери дієслова близькі за значенням. Живуть -______________________, говорить - ________________________ . 6. Добери дієслова протилежні за значенням Біжить - ____________________, сумує - ________________________ . 7.Прочитай речення. Випиши в окремі колонки прикметники та дієслова. У Віки живе маленький котик Сніжок. Шерсть у нього пухнаста та довга. Лапки м'якенькі. Ходить котик тихо. Віка любить з ним гратися. Прикметники Дієслова __________________ _________________ 8. Склади два речення, використовуючи числівники . Числівники підкресли суцільною лінією . 9. Встав пропущені службові слова та спиши текст . ...рецепту ...базарі дятел вибрав окуляри . Натягнув собі ...ніс, полетів трудитись ... ліс .
|
Читання | Опрацювати ст.118 . Прочитати вірш, знайти порівняння, продумати відповіді на запитання . Усно скласти розповідь про великодні свята, використовуючі подані слова(ст.118 внизу, виділені голубим кольором) . |
02.04.2020
Фізкультура | Виконати загальнорозвивальні вправи . Стрибати на скакалці . |
Мистецтво |
Створити весняну картину"Котики вербові" .за допомогою акварельних фарб, трубочки для коктейлів, відбитків пензлика і ваших пальчиків . Якщо немає фарб, то можна виконати малюнок фломастерами або олівцями . Допомога за посиланням . |
ЯДС | Пофантазуйте і зробіть власну великодню писанку . Матеріали оберіть відповідно до вашого задуму . Під час роботи дотримуйтесь правил безпеки . Ваші твори подарують радість, добро, здоров'я і стануть оберегами для усієї родини . |
Англ.мова |
с.96 Виготовити тарілку та карточки з малюнками їжі Розказати про те, що любите їсти або не любите |
03.04.2020
ЯДС |
Опрацювати ст.88-91 . Поспостерігати, як свійські тварини доглядають за своїми дитинчатами . За схемою на ст.91 складіть ланцюги живлення . Розгадати ребуси на ст. 91 . Виконати інтерактивне завдання за посиланням https://learningapps.org/display?v=pa5xagjoa20 .(впізнати тварину за малюнком) |
Математика |
Підготовка до сприйняття нового матеріалу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AEYaY5lBzek Опрацювати ст. 107 . Виконати завдання №2-5 . Вивчити правило . |
Українська мова |
Опрацювати ст.112-113 . Виконати завдання 1-10 . Вивчити правила . |
Читання | Виразно читати вірші на ст.119 . Усно продумати відповіді на запитання після віршів . Дібрати до слова лагідно близькі за значенням . |
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . Стрибати на скакалці . |
06.04.2020
ЯДС |
Опрацювати ст.92-95 . Відшукати у вірші В.Чубана об'єкти, з яких складається наше довкілля . Продумати відповіді на запитання, вивчити визначення . Переглянути повчальний мультфільм про охорону довкілля за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI |
Математика |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E (перша частина ) Опрацювати ст.108 . Вивчити правило . Виконати завдання №2-5 . |
Українська мова |
Підготовка до сприйняття нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E Опрацювати ст.114-115 . Вивчити правило .Виконати вправу 1-10 . |
Читання | Створюємо усний журнал . Дібрати поезії, створити малюнки про маму , листівки-запрошення до свята Дня Матері . |
Англ.мова |
Підручник с.100 Впр. 1 - послухайте та повторіть Впр. 2 – послухайте та заспівайте
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 1 Виконати письмово
1. Fill in the missing letter/ вставте пропущену літеру Sun…y, r…iny, wind…
2. Translate into Ukrainian/ Перекладіть на українську мову It is warm . - It is snowy . - It is rainy .-
3. Translate into English/ Перекладіть на англійську мову Сніжно, Тепло, Сонячно
|
07.04.2020
Фізкультура |
Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs |
Математика |
Повторити вивчений матеріал та вивчити новий за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E Опрацювати ст. 109 . Вивчити нові терміни добуток, значення добутку, частка, значення частки . Навчитись читати вирази різними способами . Виконати завдання №1-4 . |
Українська мова |
Підготовча робота до вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Yb5Ftev-wdI Опрацювати ст. 115-116 . Вивчити правило на ст. 116 . Виконати впр. 1-8 . Виконати інтерактивне завдання на закріплення за посиланням : https://learningapps.org/display?v=p12906y0c20 |
Мистецтво |
Пофантазуйте, чи можна почути космос . Послухайте музичну розповідь гурту "Спейс" про Всесвіт (композиції ""Балада", "Чарівний політ") за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wXVgn3AIXbQ&list=RDwXVgn3AIXbQ&index=1. Що ви уявили під час слухання музики ? Щоб передати таємничість космосу, музиканти звернулися до сучасних технологій . За допомогою електронних музичних інструментів і спеціальних комп'ютерних програм створюють електронну музику . Придумайте мелодію до віршованих рядків та заспівайте її . Золотава зірочка перлинкою стала, Сіла в човен місяця, пісню заспівала . |
Логіка |
Розв'язати задачу методом вилучення . У відрядження до міста Івано-Франківська прибули троє працівників одного із заводів м. Києва - Мирон, Орест та Данило . Відомо, що кожний має одне із прізвищ: Іванців, Горбань та Самборський . Мирон - не Горбань . Син Ореста - п'ятикласник . Орест працює в механічному цеху, а Горбань - у ремонтному . Донька Іванцева - першокласниця . Яке прізвище кожного з відряджених ? Для зручності розв'язання накресліть таблицю, в яку по вертикалі записуйте імена робітників, а по горизонталі - їхні прізвища . |
Англ.мова |
Підручник с. 101 Впр.1 –послухати та прочитати Впр.2 - виконати письмово Winter – (знайти відповідні речення і записати) і т.д. Впр.3 прослухати та заспівати Намалювати пори року і розповісти Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 2 |
08.04.2020
ЯДС |
Діагностична робота . Природа навесні . (написати на окремих аркушах) Дата_________ Прізвище_________________ Діагностична робота . Я досліджую світ . Природа навесні
А) проїзжа частина; Б) місця, де випав сніг; В) місця, де розтанув сніг.
Снігопад, повінь, листопад, заморозки, спека, вітер, грім, проталини, льодохід, дощ, відлига.
______________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Встанови відповідність. З’єднай стрілочками тварину та опис її поведінки
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
||||||||||||
Математика |
Нагадати теоретичний матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E . Переглянути відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=FK7LG2Q7PXA Опрацювати ст. 110 . Запам'ятати нові терміни: перший множник, другий множник, добуток; ділене,дільник, частка . Виконати завдання №1-6 . |
||||||||||||
Українська мова |
Підготовча робота до сприйняття нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DK0LeRfZM7g Опрацювати ст.117 . Вивчити правило на ст. 117 . Виконати впр.1-8 . |
||||||||||||
Читання |
Виразно читати вірш "Що таке мир" Тетяни Майданович, передаючи голосом питальну і окличну інтонацію . Мурал - велика картина, що намальована на стіні будівлі . Розглянуьти уважно мурал на ст.120 підручника . Які символи миру ви бачите ? |
||||||||||||
09.04.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики |
Мистецтво |
Мозаїка - це зображення, створене зі шматочків різних матеріалів: кольорового каміння, керамічних плиток, пластмаси та ін. . Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vigotovlennya-aplikaci-v-stili-moza-ki-68711.html Створити мозаїку "Зоряна мандрівка"(кольоровий картон) . |
ЯДС |
Виготовити модель транспортного засобу за зразком чи власним задумом(підручні матеріали) ст.9 підручника . Іще один варіант поетапної роботи за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bK9wNhdwvso |
Англ.мова |
Розпочніть урок з руханки https://drive.google.com/open?id=1SpU7er5_mlVEOLktR0XEzrMLrZWtJF4v -руханка
С.102 Впр.1 – послухати та показати Впр.2 – прослухати та прочитати Впр.3 – прочитати та добрати пору року (письмово) Впр.5 – читати Підготувати розповідь про улюблену пору року
https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284 відео про пори року
зайдіть та виконайте завдання https://learningapps.org/1906612
https://www.youtube.com/watch?v=Bhhws6ZxL6g&feature=youtu.be перегляньте відео Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 3
|
10.04.2020
ЯДС | Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI Опрацювати ст.98-100 . За схемою на ст.99 назвати ознаки літа . Запам'ятати назви кольорів веселки за допомогою речення на ст. 100 . |
Математика |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cGKgMQw5ph0 Опрацювати ст.111 . Вивчити переставний закон множення а*в=в*а, множення з нулем а*0=0*а=0 та одиницею а*1=1*а=а . Виконати завдання №2-6 . |
Українська мова |
Підготовча робота за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vKQVowV8C9c Опрацювати ст.118-119 . Вивчити правило на ст.119 . Виконати впр.1-7 . |
Читання |
Підсумок за темою "Надійшла весна прекрасна" .(записати на окремому аркуші) 1.З'єднай стрілочками назви віршів з авторами творів . На зеленому горбочку Анатолій Камінчук Українська писанка Леся Українка Тільки мама Тетяна Майданович Що таке мир Володимир Лучук 2. Слова з якого вірша стали назвою розділу, запиши їх . Хто автор цього вірша ? 3. Напиши три пестливі слова, які є у прочитаних творах . 4. Утвори тематичну павутинку до слова"Весна". 5. Запиши назви перших весняних квітів . 6. З розсипанок утвори прислів'я . радіє весні, Пташки а дитя - матері краще Серце матері сонця гріє |
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E |
13.04.2020
ЯДС |
Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c Опрацювати ст.101-102 . Дослідити, як літні місяці дістали свої назви . Назвати ознаки кожного літнього місяця за прислів'ям . Виконати інтерактивне завдання за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pkd3h976c20 |
Математика |
Повідомлення теми уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ilMu5qHqpAM Опрацювати ст.112 . Виконати завдання №2-6 . |
Українська мова |
Розвиток зв'язного мовлення . Підписую святкову листівку . Прочитай листівку, яку одержала Читалочка . Дорога Читалочко ! Сердешно вітаю тебе з днем народження. Бажаю міцного здоров'я, гарних успіхів у навчанні і здійснення усіх мрій . Твій друг Щебетунчик Поясни, скільки частин має текст листівки . Про що йдеться в кожній із них ? Кого тобі хотілося б привітати листівкою . З яким святом . Які побажання хочеш висловити ? Придумай і запиши текст для вітальної листівки . Намалюй олівцями ілюстрацію для своєї листівки . |
Читання |
Робота з дитячою книжкою . Усна народна творчість . Прочитати українську народну казку і виконати тестові завдання на розуміння прочитаного . Чарівні люстерко, килим і яблучкоУкраїнська народна казка ПолтавщиниБув колись король, мав він трьох синів. Коли прийшов час женитися, то сталося так, що всі троє закохалися в одну панну. Та жоден з них про це не знав. Якось зібралися вони її сватати. Приїхав перший, другий і третій . Вони не могли погодитися, кому вона дістанеться. От дівчина й каже: — Хто принесе мені найпотрібніший дарунок, за того й піду. Брати всілися на коней та й поїхали світ за очі. Їде старший брат, по дорозі зустрів діда. Хлопець розповів свою історію. А дід і каже: — Підожди, я тобі поможу . Візьми оце люстерко. Захочеш узнати, що зараз у кого діється, то в ньому й побачиш. Хлопець подякував діду та й поїхав далі. А той дід перенісся на дорогу другого королевича та став розпитувати, куди той їде. Хлопець розповів усе, що з ним сталося. Старий другому брату подарував килим і сказав: — Цей килим відвезе туди, куди захочеш. Хлопець подякував дідові і повернувся назад. А дід тим часом перенісся на дорогу третього парубка, і запитав, куди той їде. Після розповіді третього королевича дід дав йому чарівне яблуко і сказав: — Коли хто вмиратиме, то дай з’їсти яблуко і той оживе. Хлопець взяв яблуко і вернувся назад. З’їхались королевичі в одному місці, стали показувати свої дарунки. — Ану подивимось в люстерко, — каже перший, — що наша панна робить. Подивились і побачили, що вона помирає. Брати засмутилися. Ото середній і каже: — Сідаймо на килим і повезімо їй яблуко. Брати посідали, наказали килиму везти. Килим знявся і повіз братів на двір до їхньої пані. Молодший брат тільки притулив до її губ яблуко, вона враз одужала. Показали брати їй свої дарунки, вона й каже: — В люстерко не дивитимусь, на килимі не літатиму, а яблуко для здоров’я візьму. Хто його приніс, за того і піду. Справили вони гучне весілля та й зажили щасливо . 1. У короля було: а) два; б) три; в) п’ять синів. 2. Панна забажала: а)найдорожчий;б)найкращий; в)найпотрібніший подарунок. 3. Вибрати сучасні досягнення людства , про які мріяли колись в образі люстерка, килима. а) літак, космічний корабель; б) телескоп, телевізор .... 4. Панна вибрала: а) люстерко; б) літаючий килимок; в) цілюще яблуко. |
Англ.мова |
С.103 Впр.1 – прослухайте та прочитайте Впр.2 – послухайте та повторіть Повторити лексику Утворити речення за схемою впр.7 (письмово). Кольори речей зображені на малюнках.
(https://www.youtube.com/watch?v=E9St566TE_4)- вживання займенників his, her
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 4 |
14.04.2020
Англ.мова |
Розпочніть урок з руханки https://drive.google.com/open?id=1SpU7er5_mlVEOLktR0XEzrMLrZWtJF4v С.105 Впр.1 – послухати та повторити Впр.2 – послухати та заспівати Впр.3 - послухати та знайти відповідну дитину https://www.youtube.com/watch?v=py2IX0zTXiA-одяг
https://www.youtube.com/watch?v=pNWHpZ7tzEs -одяг https://learningapps.org/1433798 -завдання по темі «Одяг» Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 5
|
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . |
Математика |
Ознайомлення з новим матеріалом та гімнастика для очей за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tEAiadGbD1Q Опрацювати ст. 113 . Запам'ятати: а:1=а, а:а=1, 0:а=о . Виконати завдання №1-5 .
|
Читання |
Опрацювати ст.122 . Виразно читати вірш О.Дерманського "Що? Де ? Чому ? Навіщо ?" ст.122-123 . Продумати відповіді на запитання . |
Мистецтво |
Українські дівчата здавна плетуть гарні віночки, які є не лише прикрасою, а й оберегом . Послухайте "Віночок українських народних пісень" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SsBoxTJyAg0 . У ньому оркестр народних інструментів виконує яскраві та неповторні за тембром звучання мелодії . Запам'ятайте характер мелодій . Вивчіть і заспівайте пісню "Квітковий садочок" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jlXSOxIw4hc, яка познайомитьіз квітами, що зростають у нашому краї . Потанцюйте під мелодію пісні . Придумайте свою мелодію на віршовані рядки та заспівайте її . У віночку нашому різнобарвні квіти . Це - символ України і дарунок літа . |
Логіка |
Розв'язати задачу . Три дівчинки - Таня, Майя, Галя - влітку відпочивали у дитячому таборі . Кожна із дівчат захоплюється одним із видів спорту: тенісом, гімнастикою, волейболом . У перший день відпочинку Галя і волейболістка ходили разом до лісу . Майя та волейболістка милувалися водоспадом . Яким видом спорту захоплюється кожна дівчинка ? |
16.04.2020
Англ.мова |
С.106 Впр.1 прослухати та показати Впр.2 – послухай та прочитай Впр.3 – прочитай Впр.5 – прочитай
https://learningapps.org/827919 -завдання https://www.youtube.com/watch?v=5kGk11YOGCg читання буквосполучення Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"Unit 8 Lesson 6
|
Дистанційне навчання від 20.05.2020
16:59 22.05.2020
14:50 20.04.2020
09:18 15.04.2020