17.03.2020 |
Тема: Жири, склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. Вуглеводи (глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування та біологічна роль. Якісна реакція на глюкозу.
Д/З: Опрацювати параграфи 35,36. Оформити до них стислі конспекти. Виконати завдання №434,№435 (с 202), завдання №443,№444, №446-448 (с 209-210).
|
31.03.2020 |
Тема: Вуглеводи (крохмаль, целюлоза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення та утворення в природі, застосування та біологічна роль. Полімерна будова крохмалю і целюлози. Якісна реакція на крохмаль.
Д/З: Опрацювати параграф 37. Оформити порівняльну таблицю в зошиті про крохмаль і целюлозу . Виконати завдання № 460 - 463 (с. 216) ( можна 2 завдання на вибір).
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми: «Оксигеновмісні органічні сполуки»
Д/З: Повторити параграфи 30 – 37, записи по зошиту, основні питання теми. Виконати завдання № 367, 368, 385, 398, 404, 418, 429, 451, 464 (можна 5 завдань на вибір).
|
07.04.2020 |
Тема: Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти.
Д/З: Опрацювати параграф 38 (с.218). Оформити стислий конспект. Виконати № 475,478 (с.224).
Тема: Білки як біологічні полімери. Денатурація білка. Біологічна роль амінокислот і білків.
Д/З: Опрацювати параграф 38 до кінця, дооформити стислий конспект. Виконати № 471, 472, 473,477 (с.223 - 224) – письмово.
|
14.04.2020 |
Тема: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
Д/З: Написати в зошиті якісні реакції на виявлення крохмалю, кислоти, глюкози, гліцерилу у вигляді схем. Дати відповіді на питання №1,2,3
(с.217-218) – письмово.
Тема: Значення природних та синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
Д/З: Опрацювати параграф 39, оформити стислий конспект. Виконати № 481, 484 (с.229) – письмово. Підготувати повідомлення на одну з тем:
«Дослідження хімічного складу їжі»
«Хімічний склад жувальної гумки»
«Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування»
«Джерела органічного забруднення території мікрорайону»
|
21.04.2020 |
Тема: Виконання тренувальних вправ та розв’язування розрахункових задач з органічної хімії.
Д/З: Повторити параграфи 22-39, основні питання теми, алгоритми розв’язків задач. Виписати формули і назви вуглеводнів, полімерів, спиртів, карбонових кислот, жирів, вуглеводів, амінокислот, дипептидів.
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми: «Органічні сполуки»
Д/З: Повторити параграфи 22-39, основні питання теми, алгоритми розв’язків задач. Написати рівняння хімічних реакцій, що характеризують хімічні властивості вуглеводнів спиртів, оцтової кислоти, глюкози сахарози.
|
28.04.2020 |
Тема: Контрольна робота з теми «Органічні сполуки».
Д/З: Виконати контрольну роботу на двійному листочку і зберігати до закінчення карантину. Переслати звіт по Viber.
Контрольна робота за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1xqwwMJm17FzgU0cPkjDzLE8uHUJzQ-CSNMnNYOlfEMQ/edit?usp=sharing
Тема: Багатоманітність неорганічних речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Д/З: Повторити параграфи 17,21. Виписати в зошит по два рівняння кожного типу(с.128), де підписати тип реакції і назви речовин. Виконати № 198 (с.106) , № 247 (а,б) (с.131).
|
05.05.2020 |
Тема: Багатоманітність органічних речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Д/З: Повторити параграф 22-39. Виконати № 460 (с.216). Скласти рівняння хімічних реакцій за схемою та вказати тип реакції і підписати назви речовин:
Галогеналкан
h
Алкин ¦ Алкен " Спирт ¦ Вуглекислий газ
$
Алкан " Вуглекислий газ
$
Галогеналкан
Тема: Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.
Д/З: Опрацювати параграф 41, оформити стислий конспект, виконати № 492, 493, 495, 498, 500 – письмово.
|
12.05.2020 |
Тема: Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.
Д/З: Опрацювати параграф 40, оформити стислий конспект. Виконати № 486,4487,488,489 (с.234) – письмово.
Тема: Хімічна наука та виробництво в Україні. Видатні вітчизняні
вчені – творці хімічної науки.
Д/З: Опрацювати параграфи 42,43, оформити стислі конспекти по ціх параграфах. Виконати № 501,503,505,506 (с.244) – письмово, № 509,510,511 (с.250) – письмово. Підготувати одне повідомлення (на вибір) із запропонованих тем навчальних проектів на с.250.
|
19.05.2020 |
Тема: Повторення курсу хімії за 9 клас. Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач.
Д/З: : Повторити параграфи 1-13, основні питання теми: «Розчини». Виконати № 7 (с.10), № 87(с.44), № 108 (с.55), № 155 (с.76) (всі вправи письмово).
Тема: Повторення курсу хімії за 9 клас. Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач.
Д/З: : Повторити параграфи 14-21, основні питання теми: «Хімічні реакції». Виконати № 170 (с.87), № 180(с.94), № 199(і) (с.106), №211 (с.115)
(всі вправи письмово).
|