A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівський ліцей

Українська мова та література вчитель Грищенко Л.В.

Дата Тема Завдання

16.03.2020

укр.мова

Написання числівників.  Опрацювати с.186, Виконати вправу 425, підкреслити числівники, Виконати завдання https://learningapps.org/6939260

17.03.2020

укр.мова

Відмінювання кількісних числівників. параграф 38, вправа 434,435

17.03.2020

укр. літ.

Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки..."

прочитати І -ІІ розділи, скласти і записати план

Біографія

Народився Ярослав Михайлович Стельмах 30 листопада 1949 року у Києві, в сім"ї українського письменника Михайла Стельмаха. Родина проживала в будинку для письменників на Богдана Хмельницького. Ярослав був прешою дитиною в родині. Мав ще молодшого брата Дмитра і сестру Марту.
Ярослав ріс обдарованою дитиною, мав різносторонні інтереси. Одночас захоплювався спортом, музикою, іноземними мовами. З боротьби і боксу мав спортивні розряди, додатково займався гімнастикою та плаванням. Особливо цікавим для себе письменник вважав світ дитинства. З раннього віку досить успішно вивчав англійську
1970 – ще студентом інституту іноземних мов спробував перекладати з англійської. З Канади йому привезли книгу Маркузі «Гарпун мисливця». Над її перекладом він працював з великим задоволенням. Це був перший його досвід перекладу з іноземної.

Він також писав оповідання та  повісті для дітей: «Химера лісового озера, або Митькозавр із Юрківки», «Якось у чужому лісі», «Найкращий намет» та інші. Твори Стельмаха відзначаються захоплюючим сюжетом, тонким гумором, яскраво змальованими постатями маленьких героїв.
Серед його п'єс є багато творів для дітей: «Шкільна драма», «Вікентій Прерозумний» та інші. П'єси «Привіт, Синичко!» та «Запитай колись у трав».

18.03.2020

укр.мова

Відмінювання кількісних числівників параграф 38, виконати завдання https://learningapps.org/9062613

19.03.2020

укр.літер

Образи Сергія та Митька. Допитливість, винвхідливість та кмітливість хлопчиків Прочитати с.183- 193, відповідати на запитання, виконати завдання 5, с.193

30.03.2020

Укр. мова

Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Скласти і записати словниковий диктант на вивчену орфограму.

31.03.2020

Укр. літ.

Повість "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера": місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини.

Відповідати на запитання на с.193.

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-yaroslav-stelmah-mitkozavr-z-yurkivki-abo-himera-lisovogo-ozera-dopitlivist-vinahidlivist-smilivist-hlopchikiv---golovnih-gero-v-47372.html

31.03.2020

Укр. мова

Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. Вивчити правило на с.195. Виконати впр. 445, впр.446. Скласти і записати речення із двома  словополученнями.

01.04.2020

Укр. мова

Відмінювання порядкових числівників. Опрацювати параграф 39, виконати впр.455, впр.457.

02.04.2020

Укр. мова

Творення числівників. Уживання числівників на позначення дат, часу

Опрацювати параграф 39, впр.461. Провідміняти виділені числівники

 

 

02.04.2020

Укр. літ.

Позакласне читання. Повість Я.Стельмаха "Найкращий намет"

       

Опрацювати с.194-195.

Скласти план - характеристики одного з героїв повісті Я. Стельмаха «Найкращий намет»

        — Ярослав Михайлович Стельмах    народився в Києві у сім'ї письменника. З дитинства захоплювався спортом, музикою, іноземними мовами. Після закінчення середньої школи Ярослав навчався в Київському інституті іноземних мов. Займався перекладацькою діяльністю. А згодом почав писати і свої твори. У 1975 році вийшла його перша книжка для дітей «Манок». Потім були повісті «Химера лісового звіра», «Якось у чужому лісі», «Найкращий намет»...
Ярослав Стельмах відомий як драматург. Він написав чимало п'єс для дітей та юнацтва: «Привіт, синичко!», «Митькозавр із Юрківки» тощо.



 

06.04.2020

Укр. мова

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 

Опрацювати параграф 40, записати прислів'я та приказки із займенниками.

Виконайте завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/znakhodymo-zaimennyky-v-slovakh

07.04.2020

Укр. літ

Леся Воронина - сучасна письменниця. "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку" Читати с.196-206, скласти план до прочитаних розділів.

07.04.2020

Укр. мова

Розряди займенників за значенням Параграф 40, викконати вправу 466, підкреслити займенники. Виконати інтерактивне завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/vyvchaiemo-rozriady-zaimennykiv 

08.04.2020

Укр. мова

Написання займенників із прийменниками окремо.

Параграф 40, скласти висловлювання "Будьте схожі самі на себе"

Виконайте завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/shukaiemo-zaimennyky-v-rechenni

09.04.2020

Укр. літ.

"Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9 - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності Прочитати с.206-210, дати відповіді на запитання.

13.04.2020

Укр. мова

Особові займенники їх відмінювання Опрацювати параграф 41, впр.470, впр.471, підкреслити займенники

14.04.2020

Укр. літ

Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Виконати завдання 1 на с.211

14.04.2020

Укр. мова

Зворотний займенник себе

Опрацювати параграф 41, впр.474, впр.475. Скласти речення із п'ятьма фразеологізмами (на вибір)

Виконайте завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/vyznachaiemo-vidminok-zaimennyka

15.04.2020

Укр. мова

Питальні й відносні займенники, їх відмінювання

Опрацювати параграф 42, впр 481(підкреслити члени речення), впр.483

Виконайте завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/rozpodiliaiemo-zaimennyky

16.04.2020

Укр. літ

Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родинію  Скласти і записати інструкцію, як знайти справжнього друга

21.04.2020

Укр. мова

Усний твір-оповідання за жанровою картиною Опрацювати с.211-212, виконати завдання 478

21.04.2020

Укр. літ

Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів Виконати завдання с.212-213

22.04.2020

Укр. мова

Неозначені займенники, їх відмінювання

Опрацювати параграф 43, виконати впр. 485, впр.486 Виконати завдання: https://learning.ua/mova/shostyi-klas/vidminiuiemo-zaimennyky1

 

23.04.2020

Укр. мова 

Написання разом і через дефіс неозначених займенників Опрацювати параграф 43, впр.489, впр. 490, впр.491. Виконати завдання: https://learningapps.org/5158774

23.04.2020

Укр. літ

Леонід Гібов - визначний український байкар. Байка "Щука"

Опрацювати с.216 - 220. (Вивчити байку напам'ять).

Переглянути презентацію: https://infourok.ru/uroki-ukrainskoi-literaturi-u-klasi-bayki-deonida-glibova-2062812.html

 

27.04.2020

Укр. мова

Заперечні займенники. Відмінювання.Правопис. Опрацювати параграф 43. Виконати впр.489, впр.490, впр. 491 Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/rozryadi-zaymennikiv-za-znachennyam-zaperechni-y-neoznacheni-zaymenniki-h-vidminyuvannya-pravopis-neoznachenih-zaymennikiv-6-klas-339418.html

28.04.2020

Укр. мова

Присвійні займенники, їх відмінювання Параграф 44, виконати впр. 497, впр.498 (зробити синтаксичний розбір першого речення), впр. 501

28.04.2020

Укр. літ

Викривальна й повчальна спрямованість байок ("Муха й Бджола", "Жаба й Віл") Опрацювати с.220-222, відповідати на запитання, виконати завдання на с.222 (скласти речення)

29.04.2020

Укр. мова

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання

Параграф 45, виконати впр. 502, 503 (провідміняти словосполучення)

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/rozryadi-zaymennikiv-za-znachennyam-344272.html

30.04.2020

Укр. літ

Степан Руданський. Співомовки С.Руданського - унікальне явище у світовому письменстві

Опрацювати с.223-226, відповідати на запитання, виписати у зошит зі співомовок три приклади інверсії.

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/s-rudanskiy-spivomovki-332642.html

04.05.2020

Укр. мова

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання Опрацювати параграф 45, виконати впр. 504, 505

04.05.2020

Укр. літ

Співомовки "Запорожці у короля", "Добре торгувались". Висловлювання моральних вад, негативних рис характеру Опрацювати с.225-228, відповідати на запитання с.227-228.

06.05.2020

Укр. мова

Розбір займенника, як частини мови

Параграф 45, виконати впр. 508, відповідати на запитання с.226

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/test-zaymennik-1-335505.html

07.05.2020

Укр. мова

Лексикологія і фразеологія

Виконати впрю 509, впр.510, впр.511

Виконати завдання: 

07.05.2020

Укр. літ

Позакласне читання. Співомовки С.Руданського "Окуляри", "Чуприна", "Почому дурні".

Підготувати повідомлення про Павла Глазового.

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/pch-spivomovki-s-rudanskogo-okulyari-chuprina-pochomu-durni-354484.html

12.05.2020

Укр. мова

Словотвір і орфографія                                                                         

Виконати впр. 517, 518, 520, 523. Записати 10 складних слів, що пишуть разом і через дефіс, розібрати їх за будовою

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/slovotvir-orfografiya-26419.html

12.05.2020

Укр. літ

П.Глазовий. Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гуморис-

тичних і сатиричних творів. Гуморески "Еволюція", "Найважча роль"

 

Опрацювати с.229-231, відповідати на запитання, вивчити гумореску на вибір

13.05.2020

Укр. мова

Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого

Працювати над написанням твору.

Оповідання - невеликий за обсягом прозовий художній твір, який описує один важливий епізод, розвиток однієї події в житті невеликої кількості героїв. Іноді в оповіданні кілька персонажів. Але творам цього жанру властивий переважно невеликий відрізок часу, коли відбуваються основні події.

                                           План

1. Вступ:

А) за яких обставин була почута розповідь або свідком якого вчинку ви були?

Б) де відбувались події;

В) стисла характеристика персонажів.

 2. Основна частина:

А) докладна розповідь про подію (вчинок).

 3. Закінчення:

А) враження від побаченого;

Б) власні зауваження чи побажання.

14.05.2020

Укр. мова

Контрольний письмовий твір оповідання на основі побаченого Працювати над написанням твору

14.05.2020

Укр. літ

Гуморески П.Глазового "Заморські гості", "Похвала", "Кухлик"

Опрацювати с.232-233, скласти і записати гумореску на тему шкільного життя

Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/pavlo-glazoviy-gumoreski-evolyuciya-nayvazhcha-rol-zamorski-gosti-bayka-pohvala-441926.html

18.05.2020

Укр. мова

Морфологія і орфографія (повторення) Підготуватись до контрольної роботи

19.05.2020

УКр. мова

Підсумкова контрольна робота
  1. Головна думка тексту — це…

А те, до чого автор закликає, що схвалює чи заперечує, від чого застерігає;

Б група речень, об’єднаних задумом;

В зміст тексту, те, про що (кого) у ньому розповідається;

Г структура тексту.

 

  1. Укажіть ускладнювальний елемент наведеного речення.

Фіолетовий колір символізує дружбу, велич, розкіш (З календаря).

А вставні слова;

Б звертання;

В однорідні додатки;

Г однорідні підмети.

 

  1. До активної лексики належать усі слова в рядку:

А дзиґар, експонат, лимон;

Б курінь, тритон, феодал;

В кріпацтво, плахта, привітний;

Г гончар, справи, людський.

 

  1. Літеру н слід поставити на місці пропусків в усіх словах у рядку:

А сезон..ий, здоровен..ий, блажен..ий.

Б качин..ий, щоден..ий, старан..ий;

В осін..ій, гречан..ий, пташин..ий;

Г священ..ий, склян..ий, смирен..ий.

 

  1. Числівник слід писати одним словом у рядку:

А п’ятдесяти/мільярдний;

Б шістсот/сорок;

В тридцять/дев’ятий;

Г вісімдесят/ п’ять.

 

  1. Провідміняйте числівник у реченні. Визначте його розряд за значенням.

Чотириста років тому Галілео Галілей уперше використав телескоп для дослідження об’єктів Всесвіту.

  1. Уставте замість пропусків у словах (де потрібно) пропущені літери. Провідміняйте виділене слово.

Сіл..ю, миттєвіст..ю, дерев’ян..ий, священ..ий.

 

  1. Напишіть твір-мініатюру за поданим прислів’ям: «Хто багато знає, той силу має».

19.05.2020

Укр. літ

Позакласне читання. Ознайомлення із творами відомих гумористів Підготуватися до контрольної роботи

20.05.2020

Укр. мова

Повторення та узагальнення вивченого з тем "Іменник", "Прикметник" Скласти тестові завдання до теми "Прикметник"

21.05.2020

Укр. літ

Підсумкова контрольна робота

1 рівень                                                                                     

1. Хто автор твору "Тореадори з Васюківки?»
а) В.Нестайко;
б) В.Близнець;
в) Леся Воронина

2. У якому творі є багато наукової інформації з палеонтології?
а) "Тореадори з Васюківки";
б) "Федько-халамидник";
в) "Митькозавр із Юрківки".

3. Яка з цих ознак не характерна для байки?
а) сюжетність;
б) алегоричність;
в) мораль;
г) несподіване закінчення.

4. Який із цих творів алегоричний?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в)  «Гном у буфеті» І. Жиленко.

5. Вкажіть вид опису: "Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве, а борода біла".
а) пейзаж;
б) портрет;
в) інтер’єр

6. Другорядними персонажами якого твору є Спірка і Стьопка?
а) "Малий горбань";
б) "Федько-халамидник":
в) "Зачарована Десна";
г) "Мрії".

2 рівень

1. Яку назву дали Сергій і Митько невідомій істоті, яка мешкала, на їх думку, в озері (Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки")?

2. Продовжте речення.

    Гумор – це …………………….

3. Напишіть, що засуджує і що схвалює Л. Глібов у байці «Муха і Бджола».

3 рівень

  1. Установіть відповідність між назвою твору та її автором.

А «Говорюща риба»;                                      1Всеволод Нестайко

Б «Тореадори з Васюківки»;                         2 Володимир Винниченко

В «Жаба і Віл»;                                                3 Емма Андієвська

Г  «Федько-халамидник».                              4 Леонід Глібов

                                                                             5 Ірина Жиленко
 

  1. Установіть відповідність між головним героєм та твором.

А Ява, Павлуша;                              1 «Федько-халамидник»                                                        

Б Клим;                                              2 «Митькозавр із Юрківки»

В Митько та Сергій;                     3 «Таємне товариство боягузів»

Г Толя, Спірка;»                             4   «Тореодори з Васюківки»                                                                                                                                    5 «Казка про Яян»

4 рівень

  1. Дайте розгорнуту відповідь на питання.
    Хто, на вашу думку, із тваринного світу міг би бути справжніми, розумними,  мудрими суддями всупереч тим, яких зобразив Л.Глібов у байці "Щука"?
  2. Напишіть невеликий твір-роздум на тему «Чи добре, коли людина хитра?» (за твором «Щука»)
  3. Напишіть коротке висловлювання на тему «Колискова пісня, колискова – то солодка материна мова».

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора