Моніторинг
Методом оцінки якості дошкільної освіти у 2019-2020 навчальному році був моніторинг, кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку, що дозволило відстежити цілісний гармонійний розвиток дитини дошкільного віку та її готовність до наступної ланки освіти – початкової школи – і життя в сучасному
соціумі. Отримати цілісне уявлення про рівень розвиненості та вихованості дитини.
Відповідно до результатів були зроблені висновки:
Кількість дітей старшого дошкільного віку- 5 чоловік.
Високий рівень- 0 дітей.
Достатній рівень- 4дитини.
Середній рівень- 1дитина.
Низький рівень- 0 дітей.
Також було проведено діагностування щодо розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку (уваги, логічного мислення, пам’яті, сприймання, мовлення, емоційного ставлення дітей до майбутнього шкільного навчання).
Всього по дошкільному підрозділі Тулиголівського ліцею брали участь у діагностуванні -
5 дітей старшого дошкільного віку, з них мають рівень:
Високий рівень - 0 дітей;
Середній рівень - 5 дітей;
Низький рівень - 0 дітей.