A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівська гімназія Кролевецької міської ради

Українська мова та література вчитель Самоброд В.М.

Дата Тема Домашнє завдання
13.03.2020 Степені порівняння прислівників опрацювати параграф 33, вправи 387,391
17.03.2020 Способи творення прислівників.  параграф 32, вправи 371, 376

18.03.2020

укр.мова

Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною  Опрацювати с.186-190

20.03.2020

укр.мова

Складання опису зовнішньості людини (актора, спортсмена, письменника, тощо) Картинки по запросу

18.03.2020

укр.літ

Ліна Костенко " Чайка на крижині"," Крила"

Картинки по запросу

вивчити на пам*ять (на вибір) вірш, дослідити символічне значення людських крил(на основі вірша), записати власні враження від творів

20.03.2020

укр.літ

Виразне читання віршів Ліни Костенко. Складання партитури вірша

Картинки по запросу

відео запис розповіді вірша чекаємо у вайбері, 

 

31.03.2020

Мова

Написання прислівників Опрацювати параграф 34 вправи 406,407,411

01.04.2020

Мова

Написання прислівників Повторити праграф 34 вправи 413,414

01.04.2020

укр.літ

Василь Симоненко "Лебеді материнства"! Опрацювати   с 206 прочитати поезію,відповідати на запитання с 208

03.04.2020

Мова

Написання прислівникови сполук Опрацювати с 194,вправи 418,419

03.04.2020

укр.літ

Василь Симоненко"Ти знаєш,що ти -людина","Гей,нові Колумби й Магеллани" Читати поезії,вивчити одну на вибір,підготувати повідомлення про Колумба та Магеллана

08.04.2020

Мова

Написання прислівникових сполук Параграф 34 с. 194 вправа 417,скласти речення із фразеологізмами.

08.04.2020

Укр.літ

Марина Павленко"Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських" Прочитати с. 212-224,відповідати на запитання с.224

10.04.2020

Мова

И та і в кінці прислівників Опрацювати с.195,вправи 422,424,426

10.04.2020

Укр.літ

Добро і зло у повісті-казці Марини Павленко

Прочитати глави 22-41,виписати незрозумілі слова

14.04.2020

Мова

Портретний нарис у публіцистичному стилі (письмово) Опрацювати с.198-199,прочитайте пам'ятку с.200 вправа 431

15.04.2020

Мова

Літери н та нн у прислівниках Опрацювати с.201,вправи 434,435,440.

15.04.2020

Укр.літ

Переказ сюжету повісті М.Павленко.Казкове і реальне в ній. Дочитати повість-казку,виписати цитати для характеристики образів Софійки,Вадима,Сашка.

17.04.2020

Мова

Не і ні з прислівниками Опрацювати с.203,вправи 442,444,446.

17.04.2020

Укр.літ

Характеристика образів дітей та дорослих,аналіз їхніх вчинків.Образи шафи та коралів.

Скласти сенкан"Намисто",схематично подайте родинне дерево Софійки,Вадима та Іри Білої.

Вірші оціню по можливості!!!

     

22.04.2020

Мова

Не і ні з прислівниками Повторити с 203, виконати вправи 451,453.

22.04.2020

Укр.літ

Степан Процюк"Аргонавти".Коротко про письменника та його твори для дітей. Підготувати повідомлення про письменника за інтернет ресурсами.

24.04.2020

Мова

Повторення вивченого про прислівник Повторити & 31-34,с 170-203.Виконати вправи 570,571,572

24.04.2020

Укр.літ

Степан Працюк "Аргонавти"- третя історія Марійкі та Костика.Роздуми про перше кохання, суперництво і справжню дружбу. Прочитати "Аргонавти" за інтернет ресурсом.

28.04.2020

Мова

Прийменник як службова частина мови Опрацювати  & 35, вправи (усно),456,463.

29.04.2020

Мова

Конторольний твір-опис зовнішності людини ( в художньому стилі). Опрацювати с.162,написати твір-опис зовнішності мами,батька,подруги(друга) і т.д. (об'єм 1-1,5 ст)

29.04.2020

Укр.літ

Любов Пономаренко " Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Опрацювати с. 243, прочитати оповідання,поділити на частини і скласти план, записати і вивчити визначення новели с.245

06.05.2020

Мова

Види прийменників за будовою.Непохідні і похідні прийменники. Опрацювати & 35 с. 212-214, вправи 468,471,480.

06.05.2020

Укр.літ

Розвитик мовлення. Письмовий твір на тему: "Війна, Доля людини на війні за новелою " Гер переможений".  

08.05.2020

Мова

Сполучник як службова частина мови Опрацювати & 36, вправи 488,490,491.

08.05.2020

Укр.літ

Олег Ольжич " Поезії"  Опрацювти с 247-248,виразно читати, відповідати на запитання с.249

12.05.2020

Мова

Сполучники сурядності і підрядності.Правопис  сполучників Опрацювати с 228-230,вправи 509,510

13.05.2020

Мова

Частка як службова частина мови Опрацювати  & 37, вправи 514,515

13.05.2020

Укр.літ

О.Гаврош " Неймовірні пригоди Івана Сили". Прочитати повість,виконати завдання д/з 2 на с.262

15.05.2020

Мова

Правопис часток Опрацювати с 237,вправи 525,526

15.05.2020

Укр .літ

О.Гаврош " Неймовірні пригоди Івана Сили" Відповідати на запитання на с.262,269,278

Укр.мова

20,05,2020

Підсумкова конторольна робота

Підсумкова контрольна робота

з теми «Морфологія»

  1. Закінчення –уть (-ють) у  3 особі множини мають обидва дієслова рядка (1б.)

А) боятися, молоти             

Б) вибачати, кликати

В) возити, вязати

Г) охрестити, напоїти

Д) хотіти, полити

  1. Разом треба писати всі займенники рядка (1б.)

А) будь/з/ким, аби/хто, де/який

Б) де/хто, де/кого, будь/у/кого

В) бозна/чому, аби/якій, ні/що

Г) ні/ким, аби/що, де/котрий

Д) ні/за/ким, ні/перед/чим, яке/сь

 

  1. До другої відміни належать усі іменники варіанта (1б.)

А)  поріг, брокер, день, тюль

Б)  вікно, пальто, метро, мило

В) барліг, брат, курінь, путь

Г)  хмарище, вікно, колесо, дерево

Д) буття, зайченя, волосся, щастя

 

  1. Закінчення –у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі імен­ники в рядку (1б.)

А)  Париж, Донбас, жанр

Б)   теніс, вокзал, лоб

В)   аналіз, очерет, Донець

Г)   сад, гопак, родовід

Д)   вальс, Кавказ, завод, електровоз

 

  1. Через дефіс треба писати всі частки рядка (1б.)

А) будь/хто, якби/то, що/не/день                

Б) казна/коли, аби/кого, хтозна/що 

В) чого/небудь, як/то, де/котрий                

Г) будь/як, що/небудь, зумів/таки              

Д) от/так, будь/кому, хтозна/як       

 

  1. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника  (1б.)

А) зручно — більш зручно — найбільш зручніше
Б) гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче
В)  довго — більш довго — більш найдовше
Г)  радісно — більш радісно — найбільш радісно

Д) доволі — більш доволі — найбільш доволі

 

  1. Разом треба писати всі прислівники у варіанті  (1б.)

А) чим/далі, на/швидку/уч., спід/лоба

Б)  без/кінця/краю, поза/вчора, до/схочу

В) до/гори, до/вподоби, попід/тинню

Г) ані/трохи, без/упину, спокон/віку

Д) над/вечір, на/світанку, на/четверо         

 

  1. Зробити морфологічний і синтаксичний розбір речення (5б.)

Вітчизна твоя починається з пісні. Розібрати кожне слово як окрему частину мови.

укр.літ 19,05,2020 Підсумкова конторольна робота

Контрольна робота з української літератури 7 клас

1. Захара Беркута знали в окрузі не лише як мудреця, а і як: (0,5 б)
а) мужнього воїна; 
б) керівника громади; 
в) цілителя;
г) зразкового сім’янина.

2.Назвіть  автобіографічний  твір Т.Шевченка: (0,5 б)
а) «Тополя»; 
б) «Заповіт»; 
в) «Доля»;
г) «Мені тринадцятий минало».

3. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:(0,5 б)
а) героїко-романтична;
б) автобіографічна;
в) пригодницька;
г) історична.


4. Що було метою подорожі Климка (Гр.Тютюнник «Климко»): (0,5 б)
а) олія;
б) сіль;
в) чоботи;
г) молоко.


5. Яка річ для Климка була особливо дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення: (0,5 б)
а) шапка;
б) скринька;
в) хустинка;
г) діжурка.

6. У якому творі В.Симоненка постає проблема індивідуальності людини: (0,5 б)

а) «Ти знаєш, що ти – людина?»;
б) «Перехожий»:
в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»;
г) «Лебеді материнства».


7. Як прозивали головного героя оповідання О.Стороженка „Скарб”?(0,5 б)
а) Пустун;
б) Лежень;
в) Щасливчик;
г) Скарбничий.

8.Парубки запропонували Павлові йти з ними: (0,5 б)

а) погуляти;

б) шукати скарб;

в) на рибалку;

г) на пляж.

9. До кого звертається Ліна Костенко у поезії „Крила”?;(0,5 б)
а) до землі;
б) до Батьківщини; в) до людей;
г) до птахів.

10. Кого з українських поетів названо «Лицарем на білому коні» (0,5 б)

а) П.Тичину;
б) В.Сосюру;
в) М.Рильського;
г)В.Симоненка.


11. Продовжіть вислів: «...як кому Бог дасть щастя, то не треба йому й рідної матері, не треба і скарбу шукати...»: (0,5 б)

а) «...він завжди поруч»;

б) «...життя і так прекрасне»;

в) «...бо ніколи не знайдеш»;

г) «...сам скарб його знайде».

12. У чому полягала помста мишки хазяїнам? (0,5 б)

а) Прогризла всі мішки із зерном;

б) не давала вночі спати;

в) знищила гроші;

г) зіпсувала новий одяг.

13. Установіть відповідність (2б.)

Уривки з творів

1. «...мишка чує, в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»).

2. «... руки білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»).

3. «Мої корови тільки молока дають, що кіт наплакав... Спитайте в наших сусідів. Може, продадуть; вони на гроші ласі і рідного батька продали б, а в нас нема що продавати, хоч і хотіли б».

4. «Землі немає, то буде небо»

Художні засоби

А) Порівняння         Б) Персоніфікація                      В )Антитеза      

Г) Гіпербола                 Д) Фразеологізм

Високий рівень (4б.)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем на вибір:

А) Віра в щастя України (за віршем «Заповіт»)

Б) Сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй Батьківщині (за повістю «Захар Беркут»)

В) Чуйність і турбота (за повістю Григора Тютюнника «Климко»)

     

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора