Урок Ліна Костенко "Кольорові миші"
12:10 13.03.2020
Дата | Тема | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Степені порівняння прислівників | опрацювати параграф 33, вправи 387,391 |
17.03.2020 | Способи творення прислівників. | параграф 32, вправи 371, 376 |
18.03.2020 укр.мова |
Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною | Опрацювати с.186-190 |
20.03.2020 укр.мова |
Складання опису зовнішньості людини (актора, спортсмена, письменника, тощо) | |
18.03.2020 укр.літ |
Ліна Костенко " Чайка на крижині"," Крила" |
вивчити на пам*ять (на вибір) вірш, дослідити символічне значення людських крил(на основі вірша), записати власні враження від творів |
20.03.2020 укр.літ |
Виразне читання віршів Ліни Костенко. Складання партитури вірша |
відео запис розповіді вірша чекаємо у вайбері,
|
31.03.2020 Мова |
Написання прислівників | Опрацювати параграф 34 вправи 406,407,411 |
01.04.2020 Мова |
Написання прислівників | Повторити праграф 34 вправи 413,414 |
01.04.2020 укр.літ |
Василь Симоненко "Лебеді материнства"! | Опрацювати с 206 прочитати поезію,відповідати на запитання с 208 |
03.04.2020 Мова |
Написання прислівникови сполук | Опрацювати с 194,вправи 418,419 |
03.04.2020 укр.літ |
Василь Симоненко"Ти знаєш,що ти -людина","Гей,нові Колумби й Магеллани" | Читати поезії,вивчити одну на вибір,підготувати повідомлення про Колумба та Магеллана |
08.04.2020 Мова |
Написання прислівникових сполук | Параграф 34 с. 194 вправа 417,скласти речення із фразеологізмами. |
08.04.2020 Укр.літ |
Марина Павленко"Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських" | Прочитати с. 212-224,відповідати на запитання с.224 |
10.04.2020 Мова |
И та і в кінці прислівників | Опрацювати с.195,вправи 422,424,426 |
10.04.2020 Укр.літ |
Добро і зло у повісті-казці Марини Павленко |
Прочитати глави 22-41,виписати незрозумілі слова |
14.04.2020 Мова |
Портретний нарис у публіцистичному стилі (письмово) | Опрацювати с.198-199,прочитайте пам'ятку с.200 вправа 431 |
15.04.2020 Мова |
Літери н та нн у прислівниках | Опрацювати с.201,вправи 434,435,440. |
15.04.2020 Укр.літ |
Переказ сюжету повісті М.Павленко.Казкове і реальне в ній. | Дочитати повість-казку,виписати цитати для характеристики образів Софійки,Вадима,Сашка. |
17.04.2020 Мова |
Не і ні з прислівниками | Опрацювати с.203,вправи 442,444,446. |
17.04.2020 Укр.літ |
Характеристика образів дітей та дорослих,аналіз їхніх вчинків.Образи шафи та коралів. |
Скласти сенкан"Намисто",схематично подайте родинне дерево Софійки,Вадима та Іри Білої. Вірші оціню по можливості!!! |
22.04.2020 Мова |
Не і ні з прислівниками | Повторити с 203, виконати вправи 451,453. |
22.04.2020 Укр.літ |
Степан Процюк"Аргонавти".Коротко про письменника та його твори для дітей. | Підготувати повідомлення про письменника за інтернет ресурсами. |
24.04.2020 Мова |
Повторення вивченого про прислівник | Повторити & 31-34,с 170-203.Виконати вправи 570,571,572 |
24.04.2020 Укр.літ |
Степан Працюк "Аргонавти"- третя історія Марійкі та Костика.Роздуми про перше кохання, суперництво і справжню дружбу. | Прочитати "Аргонавти" за інтернет ресурсом. |
28.04.2020 Мова |
Прийменник як службова частина мови | Опрацювати & 35, вправи (усно),456,463. |
29.04.2020 Мова |
Конторольний твір-опис зовнішності людини ( в художньому стилі). | Опрацювати с.162,написати твір-опис зовнішності мами,батька,подруги(друга) і т.д. (об'єм 1-1,5 ст) |
29.04.2020 Укр.літ |
Любов Пономаренко " Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. | Опрацювати с. 243, прочитати оповідання,поділити на частини і скласти план, записати і вивчити визначення новели с.245 |
06.05.2020 Мова |
Види прийменників за будовою.Непохідні і похідні прийменники. | Опрацювати & 35 с. 212-214, вправи 468,471,480. |
06.05.2020 Укр.літ |
Розвитик мовлення. Письмовий твір на тему: "Війна, Доля людини на війні за новелою " Гер переможений". | |
08.05.2020 Мова |
Сполучник як службова частина мови | Опрацювати & 36, вправи 488,490,491. |
08.05.2020 Укр.літ |
Олег Ольжич " Поезії" | Опрацювти с 247-248,виразно читати, відповідати на запитання с.249 |
12.05.2020 Мова |
Сполучники сурядності і підрядності.Правопис сполучників | Опрацювати с 228-230,вправи 509,510 |
13.05.2020 Мова |
Частка як службова частина мови | Опрацювати & 37, вправи 514,515 |
13.05.2020 Укр.літ |
О.Гаврош " Неймовірні пригоди Івана Сили". | Прочитати повість,виконати завдання д/з 2 на с.262 |
15.05.2020 Мова |
Правопис часток | Опрацювати с 237,вправи 525,526 |
15.05.2020 Укр .літ |
О.Гаврош " Неймовірні пригоди Івана Сили" | Відповідати на запитання на с.262,269,278 |
Укр.мова 20,05,2020 |
Підсумкова конторольна робота |
Підсумкова контрольна робота з теми «Морфологія»
А) боятися, молоти Б) вибачати, кликати В) возити, в’язати Г) охрестити, напоїти Д) хотіти, полити
А) будь/з/ким, аби/хто, де/який Б) де/хто, де/кого, будь/у/кого В) бозна/чому, аби/якій, ні/що Г) ні/ким, аби/що, де/котрий Д) ні/за/ким, ні/перед/чим, яке/сь
А) поріг, брокер, день, тюль Б) вікно, пальто, метро, мило В) барліг, брат, курінь, путь Г) хмарище, вікно, колесо, дерево Д) буття, зайченя, волосся, щастя
А) Париж, Донбас, жанр Б) теніс, вокзал, лоб В) аналіз, очерет, Донець Г) сад, гопак, родовід Д) вальс, Кавказ, завод, електровоз
А) будь/хто, якби/то, що/не/день Б) казна/коли, аби/кого, хтозна/що В) чого/небудь, як/то, де/котрий Г) будь/як, що/небудь, зумів/таки Д) от/так, будь/кому, хтозна/як
А) зручно — більш зручно — найбільш зручніше Д) доволі — більш доволі — найбільш доволі
А) чим/далі, на/швидку/уч., спід/лоба Б) без/кінця/краю, поза/вчора, до/схочу В) до/гори, до/вподоби, попід/тинню Г) ані/трохи, без/упину, спокон/віку Д) над/вечір, на/світанку, на/четверо
Вітчизна твоя починається з пісні. Розібрати кожне слово як окрему частину мови. |
укр.літ 19,05,2020 | Підсумкова конторольна робота |
Контрольна робота з української літератури 7 клас 1. Захара Беркута знали в окрузі не лише як мудреця, а і як: (0,5 б) 2.Назвіть автобіографічний твір Т.Шевченка: (0,5 б) 3. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:(0,5 б)
6. У якому творі В.Симоненка постає проблема індивідуальності людини: (0,5 б) а) «Ти знаєш, що ти – людина?»;
8.Парубки запропонували Павлові йти з ними: (0,5 б) а) погуляти; б) шукати скарб; в) на рибалку; г) на пляж. 9. До кого звертається Ліна Костенко у поезії „Крила”?;(0,5 б) 10. Кого з українських поетів названо «Лицарем на білому коні» (0,5 б) а) П.Тичину;
а) «...він завжди поруч»; б) «...життя і так прекрасне»; в) «...бо ніколи не знайдеш»; г) «...сам скарб його знайде». 12. У чому полягала помста мишки хазяїнам? (0,5 б) а) Прогризла всі мішки із зерном; б) не давала вночі спати; в) знищила гроші; г) зіпсувала новий одяг. 13. Установіть відповідність (2б.) Уривки з творів 1. «...мишка чує, в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»). 2. «... руки білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»). 3. «Мої корови тільки молока дають, що кіт наплакав... Спитайте в наших сусідів. Може, продадуть; вони на гроші ласі і рідного батька продали б, а в нас нема що продавати, хоч і хотіли б». 4. «Землі немає, то буде небо» Художні засоби А) Порівняння Б) Персоніфікація В )Антитеза Г) Гіпербола Д) Фразеологізм Високий рівень (4б.) Напишіть твір-мініатюру на одну з тем на вибір: А) Віра в щастя України (за віршем «Заповіт») Б) Сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй Батьківщині (за повістю «Захар Беркут») В) Чуйність і турбота (за повістю Григора Тютюнника «Климко») |
Урок Ліна Костенко "Кольорові миші"
12:10 13.03.2020