A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівська гімназія Кролевецької міської ради

Дистанційне навчання від 21 .04.2020

Дата: 23.04.2020 10:24
Кількість переглядів: 6699

Фото без опису

23.04.2020-

Мабуть, не помилюся, коли скажу, що для дітей писати важче, ніж для дорослих. Чому? Бо вони більш вимогливі, чистіші душею, відчувають найменшу фальш. Для них слід розповідати веселі й правдиві історії, захоплюючі й ненав’язливо повчальні, оскільки діти страшенно  не люблять нотацій.

Саме такі твори і писала Крістіна Нестлінгер – австрійська письменниця.    Її перу належать і вірші, і оповідання для найменших, детективи, фантастичні повісті і  літературні казки . Герої  книг письменниці – звичайні сучасні діти. Вони живуть нормальним життям з радощами і негараздами,  часто помиляються, шукають виходу, а іноді вони – товсті і противні, нахабні і боязкі.

заповнити анкету письменниці

Кристина Нестлінгер

Christine Nöstlinger

 

                     

Дата народження

 

Місце народження

 

Національність

 

Громадянство

 

Мова творів

 

Рід діяльності

 

Напрямок

 

 

Після закінчення Віденської Академії мистецтв Кристина Нестлінгер займалася графікою та ілюструвала книжки для дорослих. Потім графіку довелося відкласти: треба було дбати про маленьких дочок Крістіану і Бар бару.

         Кристина стала малювати для них серію картинок про Фредеріку, неслухняну дівчину з червоними, як сік малини, волоссям і вигадувати про неї забавні історії. Коли доньки підросли, на кухні поставили друкарську машинку: Кристина хотіла записати все, що вигадує. Так в 1970 році виникла книга «Рудоволоса Фредеріка». Нестлінгер принесла її у видавництво разом з ілюстраціями. Книгу відразу опублікували. За неї вона відразу отримала приз Фрідріха Бедекера. Так Кристина Нестлінгер стала дитячою письменницею.

Кристина Нестлінгер дуже любить дітей. ЇЇ твори присвячені таким же звичайним дітлахам як і ви. У її книгах поруч з дітьми і дорослі – батьки, вчителі, сусіди. Вона завжди намагається знайти пояснення поведінки та вчинків своїх малих шибеників-героїв. У її творах діти й дорослі можуть завжди порозумітися, знайти спільну мову і стати справжніми друзями. Тому основним лозунгом творчості письменниці є її власний вислів: «Діти – люди, як всі!».

 За сорок років своєї літературної діяльності написала понад 40 книг для дітей. Серед них найбільшою популярністю в підлітків користується повість-казка «Конрад, або Дитина з бляшанки», де письменниця намагається пояснити мотиви деяких вчинків дорослих, що дає змогу , вам, дітям краще розуміти батьків і сприймати їх такими, якими вони є. А ще допомогти нам зрозуміти, чи легко бути ідеальною дитиною?

Повторення теорії літератури: казка,  повість

Повість — епічний прозовий твір, який характеризується однолінійним

сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття

посідає проміжне місце між романом та оповіданням.

Казка — один із основних жанрів народної творчості, , розповідний,

сюжетний художній твір усного походження про вигадані та фантастичні

події.

Казка

Вигадана,

фантастична історія;герої – чарівні істоти ;у героїв казок є чарівні предмети, що

допомагають їм боротися зі злом

Повість

Прозовий твір,середній за розміром; Герої – звичайні люди ( дорослі або діти);

Розповідається про життя головних героїв

Звичайний хлопчик незвичайного походження, що намагається вижити в

Жорстокому для нього світі.

Словникова робота

Ідеал - досконале втілення чого-небудь, довершений взірець.

Ідеальний - досконалий, взірцевий, бездоганний.

-  Чи відразу , на? початку твору, ми знайомимося з головним героєм

Конрадом?

-  Хто така пані? Берта Бертолотті? Скільки їй було років?

- Чи охайною та? доброю господинею була пані Бертолотті?

-  Якому заняттю? присвятила вона своє життя?

-  Чому того ранку? їй прийшла посилка? І чому вона була такою

незвичною?

 - Чи саме такої? посилки очікувала пані?

-  Чому після? отримання посилки, вона подумала, що у неї настали

«чорні дні»?

-  Ким виявився для? пані Бертолотті хлопчикик з бляшанки?

Після того як Конрада дістали з бляшанки і починаються його незвичні

пригоди у світі, зовсім йому незнайомому, іноді навіть ворожому.

Домашнє завдання

Підготувати розповідь про стосунки мами з хлопчиком.

Надати пані Бертолотті свої рекомендації стосовно виховання

дітей(письмово)

Намалювати портрет пані Бертолотті (за бажанням )

https://rada.info/upload/users_files/24010718/9b0e08e00976de42f5911d8e46254c83.pp

t

https://www.youtube.com/watch?v=aiOFtCU8fSI

24.04.2020- 30.04.2020

 

Проблема булінгу в повісті.

Фото без опису

 

Знайди і виправ помилку:

Крістіне Нестлінгер  народилася в Польші, в місті Варшава.  Із дитинства мріяла бути письменницею. Вона писала англійською мовою,  першу книгу написала в 1970 році. Після смерті письменниці  в наступному році її творчий доробок буде відзначено Премією Г.К.Андерсена. 

Які проблеми піднімаються у творі? 

Що ви відчуєте, коли скажуть про вас, що ви незвичайні, дивні, не схожі на інших? Гордість, сором, розпач? Чи потрібно бути таким, як усі?

Кожен особливий, унікальний. І немає ідеальних людей. Чи знаєте ви, як навчалися ваші батьки, і чи бешкетували? (Спитайте їх на дозвіллі, хай розкажуть). Кожен із нас робить помилки, має власний характер, свої смаки, уподобання.

Ми різні, але маємо спільні риси. Кожен має право на індивідуальність.

 А чи хтось із вас би вчинив так, як Конрад? Чи  відповіли б ви так, як Конрад, коли мати запропонувала погуляти або пограти в мяча, піти до парку або до звіринця?

Мабуть, ні.  

 «- Я хотів би сьогодні підготуватися до школи. Я вже вмію рахувати, писати й читати. В нас був добрий підготовчий курс. Але, звичайно, я не знаю, що встигли засвоїти діти мого віку в тутешній школі. — І він попросив пані Бартолотті: — Підіть, будь ласка, до якогось семирічного школяра й позичте в нього шкільні підручники, щоб я зміг їх переглянути».

Обговорення. Конрад ніби дорослий, не вміє веселитися, розважатися.

Чи все він знає?

Ні. Що нового він знайшов у читанціКонраду треба пізнати реальний світ, насолоджуватися життям, вміти радіти, вміти  мріяти і прагнути  робити те, що хочеш.

Чим відрізняються Берті та Конрад?

 

Дискусійне питання  «Як потрібно жити - за  словами «треба», «можна» - «не можна», чи за своїми   «хочу» і «не хочу».

 

 Берті не подобаються обмеження та заборони, вона дуже волелюбна й не вписується в загальноприйняті правила, за якими живуть мешканці міста.  Мама Берті   одного разу спробувала допомогти Конраду,  підказати, як  себе вести, що з цього вийшло? (Берті попросила Конрада розмовляти не так по-дорослому. Хлопець після школи виконав її прохання: «Нє предку, та каламуть, якої тут навчають, однаково і там, і там нудна до безтями. Я не отримав пятірки, бо ще не розтуляв писка… Говорю по-дитячому, так само, як і інші діти. Мені здається, я зрозумів, що  мали на думці…  не відповідав тому, що хотів засвоїти правильну вимову».

Хто допоможе  Конраду, коли мама не допоможе, а ще може і нашкодити?

Яку роль у житті Конрада відігравала Кіті?

Відносини в школі.

Чому Конрад не зміг знайти спільної мови з однолітками? Хто був у цьому
винний — сам герой чи інші діти?

(Конфлікти з однокласниками. Як ставилися вчителі до Конрада?   Чому у Кіті немає конфліктів з Конрадом?

Ситуація на дні народження у Кіті.

Поява працівників фабрики та вимоги повернути Конрада справжнім власникам.

Сміливий план Кіті по перевихованню Конрада.

Запитання за підручником:

У чому полягала програма «перевиховання», яку Кіті запропонувала Конрадові? Чи було така програма корисною не лише для порятунку хлопчика від представників фабрики, а й для його подальшого життя? Обґрунтуйте свою думку.

Чи стала пані Бартолотті гарною матір’ю для Конрада? Знайдіть у творі
епізоди на підтвердження своєї думки.

Представлення  «переродженого» Конрада.

Конрад залишається  з мамою та друзями. 


Змінівся не лише Конрад, а й Берті, Егон.  Зміни ще не завершені. Письменниця вирішила завершити свій твір так, щоб читач сам мав можливість придумати подальшу долю Конрада.

 

А як завершили б ви цей  твір Ви…

Тема –

Ідея –

Частіше говоріть батькам: «Я вас люблю».

Домашнє завдання: виписати прислів’я, які б виражали ідею твору.

 

 

 

 

07.05.2020

Літературні ігри

 

Завдання: розташувати їх у хронологічній послідовності
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- -
Пані Бартолотті отримує поштою семирічного хлопчика
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Пані Бартолотті купує Конрадові одяг, ліжко, іграшки, солодощі
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Аптекар Егон вирішує стати батьком для Конрада
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Знайомство Конрада з Кіті
--------------------------------------------------------------------------------------------------
У школі
--------------------------------------------------------------------------------------------------
На дні народженні у Кіті
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Блакитний конверт від виробників Конрада з вимогою повернути хлопчика
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Перевиховання Конрада
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Демонстрація «нового» Конрада
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Конрад залишається у пані Бартолотті


 

Літературний диктант «Чи уважні ви?»

Кого побачила пані Бартолотті в бляшанці?

Скільки у ванній пані Бартолотті плавало золотих рибинок?

Місце народження хлопчика?

Чиєї пані був гордістю білий килим?

Ім’я дядька пані Бартолотті?

Яким був головний герой повісті?

Підкресліть перші букви в словах-відповідях, якщо ви дали правильні відповіді, то прочитаєте ім’я головного героя твору.

Лови помилку
(Виправити помилки у твердженнях)

Крістіне Нестлінгер – німецька письменниця.

Письменниця народилася у 1946 році.

Крістіне навчалася у школі з математичним ухилом.

Після закінчення школи Нестлінґер навчалася у Берлінській Академії мистецтв.

Перша книга була надрукована у 1970 році.

Твір «Конрад, або Дитина з бляшанки» - роман.

Літературний диктант

  1. Крістіна Нестлінгер стала першим лауреатом якої премії?
  2.   2. Як пані Берта отримала Конрада?

  3. Звідки він родом?

  4. Скільки років Конраду?

  5. У чому знаходився Конрад?

  6. Що було у конверті, який Конрад передав Берті ?

  7. Чому за словами Конрада хлопчики не повинні дивитися в зеркало?

  8. В який клас вирішив  піти Еонрад?

  9. Як діти поставились до Конрада?

  10. Як вчителька його називала?

  11. Хто допоміг Конраду змінитися?

  12. Чи одержав Конрад відповідь на запитання яким він повинен бути?

Домашнє завдання :

1.Повторити вивчений матеріал, підготуватись до написання до написання контрольного твору.

2.Скласти цікаві завдання до твору.

 

08.05.2020 Контрольна робота №6.  Образ майбутнього в літературі.  Сучасна література. Твір.
15.05.- 21.05.2020

Позакласне читання.Шмітт Е.Е. " Оскар і Рожева пані"

https://www.youtube.com/watch?v=5qufxGPhtRs

22.05.2020

Повторення вивченого за рік.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора