Дистанційне навчання від 01.05.2020
28.04.2020 |
Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта Кожна людина має свій шлях у житті, шлях радості й печалі, турбот і піклувань, любові і розчарування, шлях вічності. Кожен шукає в житті собі друга, партнера, того, хто здатний зрозуміти, розділити радощі та печалі. Усі ми прагнемо любові, прагнемо любити і хочемо, щоб любили нас, а для цього потрібен об’єкт нашої любові. Саме це штовхає нас шукати ту єдину (єдиного), котра стане втіленням наших мрій і сподівань. Пропоную згадати сюжет твору, переглянувши відеоролик "Lave Story"
Отже, сьогодні ми будемо говорити про кохання, про таке кохання, коли не треба говорити «пробач». Непроста у нас буде розмова. Хочеться підняти дуже важливі питання, відповіді на які, здавалося б, знайти легко, але насправді – непросто. Сподіваюсь, що наш урок буде вдалим. Тож усім успіхів! Словникова робота Кохання або любов - почуття глибокої сердечної прихильності до особи іншої статі. (Тлумачний словник) Цікаві факти Любов внесена до реєстру захворювань Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Міжнародний шифр хвороби — F.63.9 - «Розлади звичок та спонукань, неуточнені». Загальні симптоми:
Дні року присвячені коханню Любов (Агапе) — Римська, 9-річна дівчина підліток, християнська мучениця, що постраждала в гоніннях імператора Адріана, одна з трьох дочок, разом з Вірою і Надією, святої Софії Римської. Дні пам'яті в Православній церкві 17 (30) вересня, в Католицькій 1 серпня і 30 вересня 14 лютого — міжнародний День всіх закоханих, День святого Валентина Асоціативна розминка Які асоціації викликає у вас слово "кохання" ? (любов, щастя, побачення, ніжність, бажання бути поруч, печаль, ревнощі, подарунки, самопожертва, поцілунки….) Складання "сюжетного ланцюжка" «Порушена послідовність».
2. Виразне читання уривку твору вчителем "Жила собі дівчина. Дожила до двадцяти п'яти років і померла. Що кажуть у таких випадках? Що була вона вродлива. І розумна. Що любила Моцарта, Баха, бітлів. І мене..." 3. Евристична бесіда - Про кого ці слова? (Дженні) - Хто їх говорить? (Олівер) - Як починається історія Олівера і Дженні? 3.1. Читання в особах. Від слів: « Дайте мені «Пізнє середньовіччя»… до слів «От вам і доказ, –доказ того, що ви дурний». — Дайте мені «Пізнє середньовіччя». Вона скоса глянула на мене: — Хіба у вас немає бібліотеки? — Наскільки мені відомо, студенти Гарварда мають право користуватися вашою бібліотекою. — Ви мені про закон, містере Шпаргалето, а я вам — про етику. У вас у Гарварді — п'ять мільйонів книжок. А у нас тут — злиденні кілька тисяч. Ото ще надлюдина в спідниці. Це з тих, мабуть, що вважають: якщо студенток у Редкліффі вп'ятеро більше, ніж студентів у Гарварді, то це означає, що дівчата вп'ятеро розумніші від хлопців. За інших обставин я залюбки позбиткувався б з неї — я це вмію,— але сьогодні мені дозарізу потрібна була та клята книженція. — Слухайте, мені дуже потрібна та клята книженція. — Чи не можна без вульгарностей, містере Шпаргалето? — Чого це ви охрестили мене Шпаргалето? — Того, що вигляд у вас такий: багатий, та дурний,— відповіла вона, знімаючи окуляри. — От і не вгадали. Я бідний, але розумний. — Це я бідна і розумна, містере Шпаргалето. А ви — ні. Вона виклично дивилася на мене своїми карими очима. Ну гаразд, оте «багатий» я б іще проковтнув, але за «дурного» спуску не дам, і гарні очі тебе не виручать. — Який це йолоп сказав вам, що ви розумні? — питаю. — Я сама знаю. От з вами я, приміром, і кави за одним столом не пила б. — А я вас ніколи й не запросив би. — От вам і доказ,— зраділа вона,— доказ того, що ви дурний. - Які стосунки склались між Олівером і Дженніфер спочатку? Коло Вена
Проблемне питання - Чому вони різні і водночас такі схожі ? - Подумайте, чому Олівер і Дженні, знаючи, що у них різне соціальне походження, вирішили одружитися? - Як ви вважаєте, чи щасливі Олівер і Дженніфер? - Чи задумуємось ми над швидкоплинністю життя у щасливі хвилини ? - Яка ж тема та провідна ідея твору ? (Тема твору - розповідь про зворушливе справжнє кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Він заради нього пішов на конфлікт з родиною, а вона пожертвувала своєю мрією. Ідея роману – кожна людина заслуговує на щастя, навіть таке коротке як у Дженні Кавіллері.) Незважаючи на трагічний кінець, ця книга змушує повірити в реальну любов. Ця книга приклад того ЯК треба любити і ЩО робити з цією любов'ю. Коли циніки говорять, що ідеальних пар не буває, бо це романтичний міф, смію заперечити, що в житті такі пари є. Хоч і не такі яскраві, як у літературі чи в кінематографі, бо життя – це все-таки не література, воно складніше й заплутаніше за найскладніший роман. А дана книга дуже нагадує життя, де не закриєш сторінку, бо страшно чи нецікаво. Тому сучасні Олівери та Дженні ходять серед нас, страждають, ревнують, спокійні і пристрасні. Та їхні пристрасті недоступні для сторонніх очей, як усе глибоко інтимне, сховане від чужих поглядів. Як і будь-яка книга, цей твір навчає нас цінувати своє життя, ловити в ньому кожну мить, кожну секунду проживати із задоволенням та з користю, розуміти, що воно може скінчитися у будь-яку мить. Бо інакше, може бути занадто пізно щось сказати, зробити, запропонувати… Домашнє завдання - Завдання творчого характеру: Написати есе «Кохання – це коли не треба говорити «пробач».
|
|||||||||
05.05.2020 |
Проблеми життя і смерті, любові і відданостіу творі Е.В.Сігела " Історія одного кохання" https://rada.info/upload/users_files/24010718/e0f01a878330479fd1d726c8522b47d5.ppt |
|||||||||
08.05.2020 | Контрольна робота №6. . Література XX- XXI ст. Життя, історія. Культура. Твір. | |||||||||
12.05 - 15.05.2020 |
Позакласне читання .К.Нестлінгер " Маргаритко, моя квітко". Сюжет та проблематика твору. |