Дистанційне навчання
2 КЛАС
Вчитель: Малик Наталія Григорівна з 15.04.2020
ЯДС |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1eTgApkwjWo Опрацювати ст.103-107 . За малюнком на ст.104 скласти розповідь про створення рукописних текстів у давнину; про виготовлення паперу . |
Математика | Вивчення нового матеріалу за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=oHlc5wVTzLs Опрацювати ст.114 Виконати завдання №1-5 . |
Українська мова |
Підготовча робота за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=f32OxoMMjes Вивчення нового матеріала за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=EIVEztSQzZY Опрацювати ст.120-121 . Вивчити правило . Виконати впр. 1-11 . Інтерактивне завдання за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p1tg3qz9c20 |
Читання | Читати ст.123 "Читання -класні ліки" (із журналу"Барвінок") .Із чим ти погоджуєся ? Що викликає сумнів ? Чому ? |
16.04.2020
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=F_DhrpzzQw4&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=28&t=0s |
Мистецтво |
Створити картину "На Карпатських полонинах"фломастерами або кольоровими олівцями . Ознайомлення з Карпатами за посиланням : https://tsn.ua/tourism/10-nayvischih-karpatskih-gir-iz-neymovirnimi-panoramami-yaki-varto-pobachiti-1144248.html |
ЯДС | Акція "Лікуймо книжку !" Ознайомитися з правилами "Як лікувати книжку" на ст.106 підручника, побажаннями читачам ст. 106-107 . Полікуйте свої книжки за допомогою можна звернутися за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=iiwSjiDWr8M |
17.04.2020
ЯДС | Опрацювіати ст.108-109 . Запам'ятати нові визначення: рельєф, карта, рівнини, гори . Розглянути карту України на ст.109 . З'ясуйте, що на ній займає більше місця - гори чи рівнини . |
Математика | Опрацювати ст.115 . Виконати завдання №2-4 . Виконат гімнастику для очей за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM |
Українська мова |
Підготовча робота за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6U8xlA-ZCeM Повторення раніше вивченого матеріалу та вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zRBESl3h1Ck Опрацювати ст.122-123 . Виконати впр.1-10 . |
Читання |
Опрацювати ст. 124-125 . Створити рекламу журналу, який ти любиш читати . Ознайомлення з дитячими журналами за посиланням: http://klyovamama.com/uk/dityachi-zhurnali/ |
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ |
21.04.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . Стрибати на скакалці . |
Математика |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9HqkXNs2bq4 Опрацювати ст.116 . Вивчити правило . Виконати №1-5 . |
Українська мова | Опрацювати ст. 123-124 . Виконати впр. 1-11 . (За допомогою і роз'ясненням можна звернутись до відео уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=TCtRyYFq1yw) |
Митстецтво |
Українські народні казки - це скарбниця мудрості . Вони мають цікаві сюжети, повчальні приклади буття, виграють неперевершеним народним гумором . Прослухайте М.Лисенка"Пісні Кози і Рака" ( з опери ""Коза-Дереза") за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GoLUrbJqkl0, https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE . Пригадайте і заспівайте пісню Лисички з дитячої опери Миколи Лисенка "Коза-Дереза" . Допомога за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM |
Логіка |
Розв'язати задачу . Лісові мешканці змагалися з бігу . Підсумовуючи результати, одна білка сказала: "Перше місце посів заєць, а другою була лисиця " . Інша білка заперечила: Заєць посів друге місце, а лось був першим" . А пугач запевнив, що в обох твердженнях одна частина істинна, а інша - хибна . Хто яке місце зайняв ? |
22.04.2020
ЯДС |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_mAYiRITVTM Опрацювати ст.110-112 . |
Математика |
Опрацювати ст.117 . Виконати завдання №1-2 . Переглянути відео уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bxzw3xXbRSY Виконати завдання на закріплення за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p22682qak20 |
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань із розділу "Досліджую речення". Виконайте інтерактивне завдання за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p2b6vj7fk20 Діагностична робота . Списування (записати на окремих аркушах) . Працюю за алгоритмом. 1.Читаю речення. 2.Підкреслюю олівцем орфограми у словах. 3.Записую речення, диктуючи собі. 4.Перевіряю записане . 5.Виписую з тексту незрозумілі слова. Весна Прийшла весна. Настали теплі дні. Дзюрчать веселі ручаї. Хлоп’ята й дівчата поховали ковзани, лижі. У лісі зацвів ряст. У гайок прилетіли шпаки. Молоденька травичка наче килимок. На полях почалася весняна сівба. Рівними рядами лягає у ріллю насіння. За тракторами поважно ходять граки. Незрозумілі слова : Самоаналіз: Я розумію написанем і мені було не складно Я не розумію написане і мені було складно |
Читання | Сторінками журналу "Джміль". Школа економіки .Читати ст.126 . Продумати відповіді на запитання . Додаткова інформація за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6c4nQUJb-6g |
23.04.2020
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=i6Y6K-fi9iw |
Мистецтво |
Створити ілюстрацію до казки "Пан Коцький" акварельними фарбами . Зразок поетапного малювання за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ta1cbUTpX80 Нагадати зміст казки можна за посиланням: |
ЯДС |
Виготовлення мишки за зразком чи власним задумом (фетр або цупка тканина) ст.117 . Поетапне виконання роботи за посиланням: |
24.04.2020
ЯДС | Опрацювати ст.113 . Виконати практичну роботу на ст. 113 . |
Математика |
Ознайомлення з темою уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pnUjz5aZGWM Опрацювати ст.118 . Виконати завдання №3-7 . Вивчити табличку множення і ділення на 2 . Тренежер таблиці множення на 2 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nnJNKahzI-o |
Українська мова |
Правила поведінки в театрі переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YO_WVfc6sYc Київський академічний театр ляльок( театр онлайн) https://www.youtube.com/watch?v=OKkfR8fjI7w Опрацювавти ст.125-126 . Вивчити правило . Виконати впр.1-10 . |
Читання | Читати на ст.127 казку-загадку . Продумати відповіді на запитання; пояснити значення виділеного речення . |
Фізкультура |
Виконати загальнорозвиваючі вправи за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI. Стрибати на скакалці . |
27.04.2020
ЯДС |
Опрацювати ст.114-116 . Описати грунт за запитаннями на ст.114 . За схемою на ст.116 визначити чинники, які впливавють на формування грунту. Вивчити нові терміни . Переглянути фільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM |
Математика |
Ознайомлення з темою уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Eln0Qt1KHqc Опрацювати ст. 119 . Виконати завдання №1-4 . |
Українська мова |
Ознайомлення з темою уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=d12uaYNriLI Повторення раніше вивченого матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU Опрацювати ст. 127-128 . Вивчити правило . Виконати впр.1-10 . |
Читання | Читати ст.128 . Ознайомитися з дитячими енциклопедіями . |
28.04.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . |
Математика | Опрацювати ст.120 . Виконати завдання №1-2 . |
Читання | Читати ст.129 . Дослідити текст . Продумати відповіді на запитання на ст.129 . |
Мистецтво |
Мультики - цікавий вид кіномистецтва . Їх люблять діти і дорослі за невгамовність і винахідливість головних персогажів, за веселі пісні та добрий гумор, за цікаві пригоди й неймовірні чудеса. Послухайте музичні уривки за посилпанням: https://www.youtube.com/watch?v=EVd_mKqZfdU і пригадайте, в яких мультфільмах вони звучать . |
Логіка |
Розв'яжіть задачу . В одному будинку живуть три хлопчики - Борис, Віктор і Данило . Один з них відвідує футбольну секцію, другий - пише вірші, а третій займається гімнастикою . Відомо що: Друг Віктора був прикро вражений, бо вчора не міг забити пенальті . Товариш поета попросив Данила бути присутнім на вирішальній футбольній грі сезону . Назви імена футболіста, гімнаста та поета .
|
.29.04.2020
ЯДС | Провести досліди на виявлення складу грунту ст.116-117 . |
Математика | Опрацювати ст.121 . Виконати завдання № 1-5 . |
Українська мова |
Розвиток зв'язного мовлення . Малюю весняну квітку . Намалюйте словами свою улюблену весняну квітку . Запишіть свій опис, розпочинаючи із заголовка . Потім намалюйте олівцями описану квітку . Зразок опису . Кульбаба Ця квітка жовтенька і пухнаста, як курчатко . Вона має стебельце-трубочку . Якщо зірвеш його, потече біленьке молочко. |
Читання |
Позакласне читання . Які вірші цікаві і різні ! Є такі різновиди віршів: вірші-картини природи, вірші-діалоги, небилиці, вірші-загадки . Ознайомитись з віршами можна за посиланнями: https://mykniga.com.ua/poradi/nebilici-dlya-ditej-u-virshax-i-prozi.html |
30.04.2020
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI |
Мистецтво |
Уявіть себе художниками-мультиплікаторами . Створіть із пластиліну роботу "Свято улюблених мультперсонажів" . Зразки можна дивитися за посиланнями: https://hi.in.ua/liplennya-shhuri-splintera-z-plastilinu-svoyimi-rukami-poetapno.html ; https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec ; https://pustunchik.ua/ua/treasure/tools/podelki-iz-plastilina/liplennia-z-plastylinu-tvaryn . |
ЯДС | Створіть модель проростання рослини ст.118 . |
04.05.2020
ЯДС | Опрацювати ст.118-120 . Запам'ятати отруйні ягоди . |
Математика |
Ознайомлення з темою уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KvIprY39W1s Опрацювати ст.122-123 . Виконати завдання №1-8 . |
Українська мова |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EqPbvUN7CSM Опрацювати ст.129-130 . Виконати впр.1-10 . Вивчити правило . |
Читання | Читати ст.130 . Продумати відповіді на запитання на ст.131 . |
05.04.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . Стрибати на скакалці . |
Математика |
Переглянути відео урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=YZXdJvQmtlQ Опрацювати ст.124 . Виконати завдання №1-3 . |
Українська мова |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1WGGsIVhNrs Опрацювати ст.131-132 . Вивчити правило . Виконати впр.1-9 . |
Мистецтво |
Для створення тематичної атмосфери сценічного дійства виготовляютькопії справжніх речей . Вони називаються бутафорією . Це скульптури, меблі, посуд, їжа, прикраси, зброя та ін. . Послухайте фрагменти з балету"Лускунчиик" композитора П.Чайковського за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rowa6QoG8DM Відчуйте себе акторами театру опери . Заспівайте з танцювальнимирухами пісню Алли Мігай "Мультики" за посиланням: https://minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%B9%20%D0%90%D0%BB%D0%BB%D0%B0/rec/5500/ |
Логіка |
Розв'язати задачу . П'ятеро друзів-однокласників вирішили погратися в комп'ютерні ігри . Артем, Левко, Максим та Ігор принесли свої диски з іграми до Тараса додому . Хлопці довго грали, а під вечір розійшлися по домівках, забравши свої диски . Але Тарас помітив, що хтось із хлопців узяв його диск . Наступного дня у школі Тарас запитав у хлопців:"Хто випадково щзабравмій диск?" Друзі відповіли так: Артем: "Це, мабуть, Левко взяв ". Левко: "Це Ігор узяв, бо я бачив у нього диск, схожий на твій " Максим: "Це точно не я " . Ігор: "Левко говорить неправду, що це я забрав диск " . Додаткове розпитування виявило, що правду сказав лише один із друзів . Хто ж випадково взяв диск Тараса ? |
06.05.2020
ЯДС | Переглянути відео урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=ygkZf-9asU0 Опрацювати ст. 120-121 . |
Математика |
Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EpHYB3kUuvE Опрацювати ст125 . Виконати завдання №1-4 . |
Українська мова |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EpHYB3kUuvE Опрацювати ст.133-134 . Виконати впр. 1-11 . |
Читання | Читати ст.131-133 . Продумати відповіді на запитання на ст 133. Прослухати вірш можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OA |
07.05.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . Стрибати на скакалці . |
Мистецтво | Виготовити корони для принца і принцеси з кольорового паперу й картону . За допомогою можна звернутись за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=2Rb7TLr5Trw; https://montessoriself.ru/korona-iz-bumagi-svoimi-rukami-shablon-dlya-vyirezaniya/ . |
ЯДС | Створіть макет старого пенька та виготуйте його жителів ст.125-126 підручника . |
08.05.2020
ЯДС |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Skyh1yfdCIE Опрацювати ст.122-124 . |
Математика |
Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5aRcBILXTnAhttps://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE Опрацювати ст.126 . Виконати завдання №1-4 . |
Українська мова |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mHd8Unl4fLA Опрацювати ст.135-136 . Виконати впр 1-11 . |
Читання | Читати ст.131-133 за ролями, передаючи рухами, ммімікою своє ставлення до зображуваного . |
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s |
12.05.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . |
Математика |
Повторити табличку множення і ділення на 2, 4 . Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=FaTvvVEBTX4 Опрацювати ст.127 . Виконати завдання №1-4 . |
Читання | Читати ст.134 . Придумати казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки . |
Мистецтво |
Завдяки розвитку сучасних технологій мистецтво кіно нині є дуже поширеним . Кіно нас розважає, навчає, дивує, захоплює . Воно допомагає нам зазирнути в сиву давнину і навіть у майбутнє, адже його можливості безмежні . Перегляньте фрагмент із дитячого кінофільму "Іванко і цар Поганин" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wFCtjKM-x-A Пісні про дружбу звучать у театрах, мультфільмах і в кінофільмах . Вивчіть і заспівайте "Пісню про дружбу" Ольги Янушкевич за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KpCwtOJ_tRI |
Логіка | У Івана, Костянтина, Олега, Сашка та Миколи було 4 яблука і одна груша . Що мав кожен хлопчик, якщо у Костянтина та Олега були різні фрукти, а в Миколи і Костянтина - однакові ? |
13.05.2020
ЯДС | Опрацювати ст.125 . Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MnKZXhxeLFg . Створити власний проєкт "Хто мешкає у старому пеньку" . |
Математика | Повторити табличку множення і ділення на 2, 3, 4 . Пояснення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5QPjbtsBeoY .Опрацювати ст.128 . Виконати завдання №2-3 . |
Українська мова | Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pPAzfq_9nTg . Опрацювати ст.137-138 . Вивчити правило . Виконати впр. 1-10 . |
Читання | Читати ст.135-136 . Дати відповіді на запитання на ст.136 . Пройти тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/pro-pasazhirskiy-layner-i-paperoviy-litachok-409734.html . |
14.05.2020
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lUwSEmr1Yf0 |
Мистецтво | Виліпіть із пластиліну добрих роботів-трансформерів, можна звернутись за допомогою за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=zHLY2sQIwEM; https://www.youtube.com/watch?v=ftRRM4NMgTo; https://www.youtube.com/watch?v=kd4M6yYdaVk . |
ЯДС |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=a1mUPwRmjI0 . Опрацювати ст.133-135 . |
15.05.2020
ЯДС | Опрацювати ст.133-134 . |
Математика | Опрацювати ст.129 . Вивчити табличку множення та ділення на 5 .Пояснення таблички ділення на 5 за посиланням: youtube.com/watch?v=a_GK1I47Hdk . Виконати завдання №2-6 . |
Українська мова |
(записати на окремому аркуші ) Діагностична робота з української мови учня(учениці) 2 класу Тулиголівського ліцею (прізвищі і ім'я у родовому відмінку(як на зошиті)) Речення. Текст І. Визнач, який із поданих записів є реченням. а) У саду розцвіла; б) Перша квітка; в) У саду розцвіла перша квітка. ІІ. Продовж визначення Розповідним називається речення, в якому: а) про щось або про когось запитується; б) про щось або про когось розповідається. ІІІ. Визнач тип речення за метою висловлювання: Мийте руки перед їжею. а) розповідне; б) спонукальне. ІV. Постав розділові знаки в кінці кожного речення. 1. Чому соняшник повертає голову за сонцем 2.Який чудовий весняний ранок 3. Андрійко допоміг бабусі перейти дорогу V. Зі слів кожного рядка скласти речення.
VІ. Поділити текст на речення. Кошеня захотіло зловити пташку воно причаїлося на гілці біля годівнички це помітив горобець він сміливо кинувся на розбишаку кошеня впало на землю Контрольне списування (творче) Прочитати текст. Вставити потрібні букви. Дібрати до нього заголовок. Визначити тип тексту. У нашої …урки пухнастий хвостик. Ла…ки гарнен…кі, кі…тики гострі. А вуса довгі. Вона любить гратися клубочком з ниток. Часто …урка заплющу… очі й тихо муркоче. а) текст- опис; б) текст- розповідь. |
Читання | Позакласне читання . Читати вірші про маму .
Гарне слово. Катерина Перелісна « Мама! Мама!» - гарне слово, Тільки скажеш – все готове! « Мамо, кашки!» - кашка є. « Мамо, чаю!» - вже наллє. « Мамо, спатки!» - вже роздітий, І у ліжку, і укритий. « Мамо, ніжку зав’яжи!» « Мамо, казку розкажи!» « Мама! Мама!» - гарне слово, Тільки скажеш – все готове!
Помічниця. Наталя Бутук Я у мами помічниця. Мамі я допоможу: Складу книги на полиці, Ляльку спати положу, На столі поприбираю, Квіти на вікні поллю. Тільки трошки ще пограюсь. Потім…Завтра все зроблю.
Хто тебе завжди голубить…Наталія Моспан Хто тебе завжди голубить? Хто тебе так ніжно любить? Доглядає, пестить, вчить І з тобою кожну мить. Хто вона така рідненька? Це твоя матуся – ненька.
Все не так. Анатолій Костецький Сьогодні все навкруг не так… Чомусь задачка – не проста, Чомусь цукерка – не солодка. Проміння сонячне – холодне, І навіть запахуща диня Чомусь не пахне зовсім нині… У чому річ? Скажу вам прямо: Образилась на мене мама… Піду пробачення попрошу- Хай знову стане все хорошим!
Вишиванка.Вадим Крищенко Мама вишила мені Квітами сорочку. Квіти гарні, весняні: -На , вдягай , синочку! В нитці - сонце золоте, Пелюстки багряні, Ласка мамина цвіте В тому вишиванні. Вишиваночку візьму, Швидко одягнуся, Підійду і обніму Я свою матусю. |
Фізкультура | Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI |
18.05.2020
ЯДС | Опрацювати ст.135 . Підготувати проєкт "Книга скарг природи" . План до виконання проєкту на ст.135 . |
Математика |
Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vwk21oV4vnU Опрацювати ст.130-131 . Виконати завдання №1-2 ст.130, №3-4 ст.131 . |
Українська мова | Виконати олімпіадні завдання на сайті "Всеосвіта", "На урок" . |
Читання | Виразно читати ст.137 . Продумати відповіді на запитання на ст.137 . |
19.05.2020
Фізкультура | Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . |
Математика | Опрацювати ст.132 . Виконати завдання №2-5 . Вивчити табличку множення і ділення на 6 . |
Українська мова | Виконати олімпіадні завдання на сайті "Всеосвіта", "На урок" . |
Мистецтво |
Звуки весни сповнені радістю . Послухайте, як Петро Чайковський зобразив музичними звуками пісню жайворонка https://www.youtube.com/watch?v=LCFJEZEqCLw . Пофантазуйте та уявіть кольори цього музичного твору . Пригадайте і виконайте "Пісню про дружбу" https://www.youtube.com/watch?v=KpCwtOJ_tRI . |
Логіка | Виконати олімпіадні завдання на сайті "Всеосвіта", "На урок". |
20.05.2020
ЯДС | Опрацювати ст.136-137 . Переглянути відео "7 рукотворних чудес України" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE |
Математика |
Переглянути відео урок з поясненням за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vwk21oV4vnU Опрацювати ст.133 . Виконати завдання №1-5 . |
Українська мова | Опрацювати ст.139-140 . Виконати впр.1-10, 13-15 . |
Читання |