Дистанційне навчання від 21 .04.2020
28.04.2020 |
Характеристика образу містера Вонки (Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика») Літературна гра 1.Найбільша мрія Чарлі? 2.Хто першим знайшов золотий квиток? З.Який рекорд встановила Віолетта Борегард? 4.Скільки дітей і дорослих відвідало фабрику Віллі Вонки? 5.Хто працював на цій загадковій фабриці? 6.Чим закінчилася екскурсія фабрикою для Веруки Солт? 7. З чого була зроблена улюблена яхта Віллі Вонки? 8. Які незвичайні властивості мала нова жуйка Вонки? 9 Чим був незвичайний ліфт, що пересувався шоколадною фабрикою? 10. Що отримав Чарлі у подарунок від містера Вонки? 11. Про що кожного разу співали умпа-лумпи?
- З ким діти прийшли на екскурсію до фабрики? - Зачитайте опис Віллі Вонка. ( - Зачитайте, що побачили відвідувачі у шоколадному цеху. - Хто такі умпа-лумпи? - Розкажіть, як жили умпа-лумпи до того, як потрапили на фабрику містера Вонки. - Що трапилося з Августосом Глупом у шоколадному цеху? - Як вів себе містер Вонка, коли Августус потрапив у трубу? - Яку пісню співали умпа-лумпи? - Куди далі вирушили відвідувачі фабрики? Характеристика Віллі Вонка Бесіда: - Коли ми вперше знайомимося із Віллі Вонком? - Яку характеристику дає йому дідусь Джо? - Яке враження на Чарлі справив містер Вонка під час першої зустрічі? - Як містер Вонка ставиться до умпа-лумпів? - Яка була реакція містера Вонка, коли Августус потрапив у трубу? Чому він так реагував? Складання таблиці
Домашнє завдання Скласти тестові завдання до твору.
|
||||||
05.05.2020 |
Зображення реального та фантастичного в повісті. - Розкажіть про цех винаходів, у який потрапили відвідувачі фабрики. - Як виготовляли на фабриці жуйку? Чим вона була незвичайна? - Що трапилося із Віолеттою Борегард? - Про що співали умпа-лумпи? - Які ще цехи побачили відвідувачі? - Хто працював у містера Вонки в горіховому цеху? - Як повела себе Верука Солт? Що з нею трапилося? Складання схеми «Подорож фабрикою» Заповнення схеми "Чудеса фабрики Віллі Вонки" Складання пам' ятки для батьків героїв повісті Р. Дала щодо виховання дітей.
Складання таблиці «Реальне та фантастичне у повісті»
Домашнє завдання Виписати цитати для характеристики Чарлі Бакета.
|
||||||
08.05.2020 |
Р. Дал. Повість-казка «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя. Завдання до уроку:
1) Як автор показує терплячість маленького Чарлі? 2) Зверніть увагу на мрійливість хлопчика. 3) Знайдіть, як автор підкреслює любов хлопчика до членів його родини. 4) Зверніть увагу на особливі стосунки Чарлі з дідусем Джо. 5) Як господар магазину поставився до хлопчика, коли той купив «щасливий» шоколад? 6) Порівняйте Чарлі з іншими «щасливчиками». 7) Яку роль має містер Вонкі в долі Чарлі Бекета? 8) Зверніть увагу на співчутливе ставлення Чарлі до дітей, які зрештою поплатилися за свої недоліки. Увага, увага!!! Якщо ви, працюючи над цими питаннями, не знаєте, як правильно відповісти, для допомоги скористайтесь посиланням:
Пропоную вам орієнтовний план характеристики: (спробуйте за цим планом усно охарактеризувати нашого героя)
1) Скромність та невибагливість. 2) Мрійливість і терплячість. 3) Дитяча слабкість Чарлі. 4)Уміння співчувати. 5) Винагорода за страждання.
Підведення підсумків уроку. Щастя Чарлі не було випадковим. Пояснити його можна не лише чудесами, які відбуваються навколо нього. Його щастя – це винагорода за доброту та вміння залишатися людиною в будь-якій ситуації. Матеріали для самоперевірки за посиланням https://drive.google.com/file/d/1qz0D1HButO6e2sUpmbmv3R3QCzKefJl4/view?usp=sharing
|
||||||
12.05.2020 |
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
|