Інформатика вчитель Коломиєць А.М.
Відеоуроки для дистанційного навчання
Правила поведінки у кабінеті інформатики
Мультик про Настуню і комп'ютер
03.04.2020 |
Розгадати ребуси |
09.04.2020 |
Переглянути презентацію Пройти тест |
16.04.2020 |
Пройти тест |
23.04.2020 |
Пройти тест |
30.04.2020 |
ТЕМА. КОМАНДИ І ВИКОНАВЦІ(Конспект уроку див.нижче) Робота в зошиті.
|
07.05.2020 |
Переглянути відео-урок Урок Складання власних графічних алгоритмів 2 класї
|
14.05.2020 | Складання графічних алгоритмів. |
21.05.2029 | Графічний алгоритм. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
Вірші про інформатику, комп’ютер
Інформатика – наука,
Про яку скажу вам так,
Що без неї не запустиш
Ні ракети, ні літак.
Ось включаю я комп’ютер –
Загорається екран,
Натискаю кнопку Enter –
І пірнаю в океан.
Інтернету шир безмежна
У комп’ютері сидить.
Треба швидкість тут шалену,
Щоб цей космос облетіть.
Поринаю з головою
Я в програми Word, Excel,
Ще й дзвіночка попрохаю
Не лунати цілий день.
Друзям всім своїм бажаю
Із комп’ютером дружить.
За плечима, я вважаю,
Ці знання вам не носить.
Реве та стогне наш комп’ютер,
Шумить, гуде системний блок.
Клавіатура, мишка, джойстик
Нас зачекались на урок.
І ми, завзяті і натхненні,
Озброєні багажем знань
Працюєм навіть на перерві
До виконання всіх завдань.
Комп’ютерний малюнок — це не просто
Тут для нас в пригоді стане Paint
Здійснити подорож в інформаційний простір —
Завжди до ваших послуг Internet.
Надрукувати тексти допоможе Word нам.
Таблиці, форми, звіти — це Access.
Чи є у світі ще одна наука,
Яка так розвиває інтерес?
Живемо ми у світі технологій,
Де Інформатика — наука головна.
Отож, щоб досягти вершин відомих,
Завжди вам допоможе скрізь вона.
Інструктаж з техніки безпеки
в комп’ютерному класі
Інструктаж у стилі шкідливих порад Г. Остера:
Якщо ти стоять втомився
За дверима кабінету,
Бий у двері і штовхайся,
Залітай у клас хутчіш.
На столах все розкидай,
Натискай мерщій на кнопки.
Шанс лови, бо, може, завтра
Кабінету вже не буде.
А коли забіг до класу,
Хай учитель щось волає,
Перевір усі роз’єми
Доторкнись до монітора,
Покрути клавіатуру
І поклацай, бо не можна
Працювать без перевірки.
Поклади на стіл свій зошит,
Ручку, книжку і … портфеля.
Ну чого йому стояти
Так самотньо на підлозі…
А дістанеш пиріжечка –
Їж спокійно, не ховайся.
Крихти всі в клавіатуру
Потихесеньку запхни.
Пощастить, і ти побачиш
Безкоштовно феєрверк.
Якщо друг твій на перерві
Благородним був піратом,
Замочив він одяг, руки,
Ти його не зупиняй.
Хай сідає за комп’ютер,
Якщо вдарить його струмом –
Смійся голосно і дзвінко,
Хай не дума бідолаха,
Що тебе він засмутив.
Якщо ти прийшов до класу,
Де комп’ютерів багато,
То дивись не розгубися –
Носом зразу в монітор,
І дивись у нього пильно,
Поки очі повилазять,
Щоб учитель знав напевно,
Що старанний учень ти.
Якщо раптом щось зламалось,
Не гукай на допомогу.
Ти – людина самостійна,
Можеш впоратись і сам…
Бий добряче по всіх кнопках,
Встань, під стіл залізь, шукай!
КОМАНДИ І ВИКОНАВЦІ
Команда - це вказівка виконати певні дії.
Виконавець – той , хто виконує команди. Команди повинні бути зрозумілі для виконавця.
Якщо учитель математики скаже учневі: «Знайди суму чисел 22 і 12 та повідом її мені», то учень виконає операцію додавання і повідомить вчителю число 34. Якщо мати попросить доньку: «Підмети підлогу на кухні», то донька візьме віник і підмете кухонну підлогу.
Якщо суддя футбольного матчу під час гри дасть свисток, то гра зупиниться
Якщо користувач вибере кнопку Закрити вікна програми, то вікно програми закриється.
В усіх вищерозглянутих прикладах об’єкти учень, донька, футболісти, комп'ютер отримували повідомлення, що містили вказівки виконати певні дії. Повідомлення, що спонукає до виконання певної дії, називається командою.
У результаті виконання команд відбуваються певні події.
Працюючи з комп’ютером, ви використовували команди, що містяться в меню вікон програм, у контекстних меню об’єктів, у Головному меню. Після виконання кожної з команд відбуваються події з певними комп’ютерними об’єктами: вікнами, значками, програмами, малюнками, слайдами, файлами тощо.
Отже – це виконавці.
Виконавцем команд може бути людина, тварина, робот, різні пристрої, комп’ютер.
Для кожного виконавця є команди, які він може виконати, і команди, які він виконати не може.
Наприклад, виконавець учень може виконати команди:
* Подивися на дошку
* Відкрий підручник
* Запиши в зошит розв’язання задачі
* Послухай відповідь Сашка, але не може виконати команду Стрибни у висоту на 10 м.
Виконавець дресирований собака може виконати команди, яких навчив його хазяїн:
* Сидіти
* Поруч
* Служити, але не може виконати команду Знайти добуток чисел 13 і 83.
Виконавець комп’ютер може виконати команди, наприклад:
• «Запустити програму»
• «Зберегти файл з малюнком на диску», але не може виконати команду «Прибрати в кімнаті».
У той самий час команду Прибрати в кімнаті може виконати інший виконавець, наприклад людина або спеціально навчений робот.
Набір команд, які може виконати виконавець, називається системою команд даного виконавця.
Кожний виконавець виконує команди, які входять до його системи команд, у певному середовищі. Так у розглянутих вище прикладах для виконавця учень середовищем виконання команд є школа, для виконавців футболісти — футбольне поле, для виконавця донька — кухня. В інших прикладах виконавці можуть виконувати команди і в інших середовищах. Звертаємо вашу увагу! Кожний виконавець може виконати тільки ті команди, які входять до його системи команд. Виконавець – це той хто виконує команди. Чи всі команди може виконати виконавець? ( зрозумілі) А які команди не можете виконати ви?