Дистанційне навчання з 08.04.2020
13:45 08.04.2020
17.03.2020 |
Тема. Опитування з використанням онлайн-форм. Підручник § 9.2. ст. 247-253 опрацювати і законспектувати
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18.03.2020 |
Тема.Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Домашнє завданняОпрацювати $ 9.3. ст.258-267 Творче: уявіть, що вам необхідно створити сайт. У зошиті письмово оформити та визначити: його тематику, спрогнозувати маркетингове дослідження, планування структури, приблизний дизайн та наповнення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31.03.2020 |
Практична робота. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Практична робота. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Домашнє завдання Підручник п. 9.3 ст. 258-270 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01.04.2020 |
Знайти відповідність
Перед вами таблиця. В першому стовпчику наведені терміни, які використовуються в програмах пакету Microsoft Office, у другому - тлумачення цих термінів. Знайдіть відповідність між термінами і тлумаченнями (вкажіть пари номерів відповідних комірок)
Перед вами таблиця. В першому стовпчику наведені імена та прізвища людей, в другому – терміни, що використовуються в інформатиці, які пов’язані з цими людьми. Знайдіть відповідність між термінами і прізвищами (вкажіть пари номерів відповідних комірок).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
07.04.2020 |
Тема: Створення таблиць засобами HTML |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
08.04.2020 | Виконати вправи!!! |
Як організовують опитування за допомогою онлайнових форм?
Для організації опитування в межах персонального навчального середовища використовують Google Форми. Google Форми — сервіс, за допомогою якого можна організувати різні опитування, збирати відповіді в одній електронній таблиці та підбивати підсумки за результатами опитування. Зазначимо, що Google Форми часто використовують для створення системи звітів, контролю щоденної, щотижневої, щомісячної, квартальної чи річної діяльності працівників корпорацій чи державних (комунальних) установ. Для зменшення витрат часу на опис і складання паперових звітів цей сервіс пропонує електронну форму для ведення звітності, заповнити яку може кожен працівник, котрий має комп’ютер на робочому місці, підключення до Інтернету та встановлений браузер.
В онлайновій формі можна використати такі типи елементів при формуванні запитань для опитування:
4. Замість фрази Запитання без назви введіть текст: Введіть своє прізвище та ім'я. Поставте позначку, що на це запитання користувач має відповісти обов'язково.
5. Додайте ще запитання. Для цього натисніть інструмент Додати .
6. Аналогічно вводьте зміни до опитувальника за зразком, який подано у файлі Опитування.
7. Зауважте, що ви можете змінити кольори теми оформлення форми опитування та навіть малюнок у полі заголовка, якщо скористаєтесь інструментом .
8. Надішліть форму опитування учням класу, ввівши їхні адреси в полі Надіслати.
9. Підготуйте таблицю для збирання відповідей. Для цього оберіть вкладку Відповіді. Натисніть Створити електронну таблицю та налаштуйте її розташування. Завершіть створення таблиці для збору відповідей натисненням кнопки Створити.
10. Перевірте, чи помістились усі запитання в таблиці Твій вибір майбутнього (відповіді). Очікуйте відповідей однокласників та слідкуйте, як при цьому змінюється вигляд таблиці відповідей.
11. У меню Форма електронної таблиці для збору відповідей оберіть вказівку Підсумок. Розгляньте, як змінюються діаграми підсумку у відповідь на зміну таблиці відповідей.
12. Закрийте всі відкриті вікна.
13. Повідомте вчителя про завершення роботи.
Тема:Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
Пригадай:
Яку структуру можуть мати сайти?
Сукупність веб-сторінок певної тематики із системою навігації, що дає можливість переміщуватись між ними за допомогою гіперпосилань, збережених на одному сервері, утворює сайт, або веб-сайт.
Розглядають внутрішню та зовнішню структуру сайта.
Розрізняють лінійну, ієрархічну та довільну внутрішню структуру сайта. Лінійну (послідовну) структуру веб-сайта доцільно використовувати в разі послідовного надання відомостей, наприклад про товари та послуги або матеріали навчального посібника.
При ієрархічній, або деревоподібній, структурі створюється одна головна сторінка, яка не має попередніх, решта сторінок має лише одну попередню сторінку.
При довільній структурі кожна сторінка може містити посилання на довільну кількість сторінок сайта. Така структура найкраще підходить для сайтів, що містять різні за тематикою матеріали: каталогів, зібрань статей з різних тем або добірок посилань. Прикладом такої структури є сайт Бібліотека української літератури (www.ukrlib.com.ua).
На практиці майже завжди використовується поєднання деревоподібної та послідовної структур, тобто гібридна структура.
Інколи розглядають мережеву структуру, що базується на побудові системи такої навігації сайта, коли між вертикальними й горизонтальним елементами (сторінками) є взаємний зв’язок і можливість швидкого переходу з однієї сторінки на іншу без додаткової необхідності відвідування проміжних сторінок.
Зовнішня структуравизначає спосіб розміщення відомостей на сторінці при виборі кожного пункту меню.
Навігація по сайту має бути простою та зрозумілою: користувач у будь-який час повинен знати відповіді на такі питання: Де він перебуває? Куди можна піти? Як туди дістатися? Як повернутися назад?
При створенні сайте слід дотримуватися правила трьох кліків: до будь-якої сторінки сайта користувач має дістатися не більш ніж за три переходи.
Головна сторінка сайта має задовольняти правилу «3 по 3», тобто три абзаци по три речення про тематику та зміст, авторів і призначення сайта. Крім того, вона має відповідати таким вимогам:
Більшість сайтів побудовано з використанням адаптивного дизайну компоновки веб-сторінок, тобто такого, що налаштовується до зміни розмірів екрана.
Які відмінності можуть мати веб-сторінкисайта?
Веб-сторінка – документ або інформаційний ресурс, доступ до якого здійснюється за допомогою браузера.
Інформаційний вміст веб-сторінки називають контентом.
Веб-сторінки можуть бути статичними та інтерактивними.
Статичнівеб-сторінки створюються за допомогою мови розмітки HTML. Створення нових статичних сторінок або редагування наявних автор виконує на комп’ютері в середовищі HTML-редактора, а потім завантажує на веб-сайт.
Інтерактивна веб-сторінканадає можливість користувачеві вводити деякі дані, а потім забезпечує, відповідно до введених даних, їхнє опрацювання на сервері.
Сайти, що містять інтерактивні веб-сторінки, називають динамічними.
Для створення та супроводження динамічних сайтів використовують СMS (ContentManagementSystem) – систему управління сайтом, яку називають двигунцемсайта.
Сторінка розділу веб-сайта– це статична веб-сторінка, зміст якої користувач лише переглядає й не виконує ніяких додаткових дій.
Веб-сторінки у вигляді форми по своїй суті є аналогами паперових опитувальників.
Поняття домашня сторінка має декілька значень:
Сторінка форуму або чату подібна до таблиці, у рядках якої користувач запитує своє повідомлення, при цьому відображається його аватар, його мережеве ім’я та інструменти для коментування повідомлень.
При створеннівеб-каталогузастосовують мінімум засобів оформлення, розміщуючи посилання на ресурси в таблиці розділів або лінійному списку. Наприклад перша сторінка інформаційної системи Конкурс, за допомогою якої можна відстежувати конкурс вступу до вищих навчальних закладів (http://vstup.info).
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.(Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1.Працюємо в парах
Порівняйте сайти, адреси яких наведено у файлі Список сайтів папки Навчальне середовище. Встановіть, які з них є професійними, а які – любительськими. Виділіть три ознаки для такого визначення. Обговоріть результати в парі.
Завдання 1.Працюємо самостійно
Розгляньте приклади сайтів навчальних закладів, що зареєстровані на освітньому порталі www.osvita.org.ua. Відшукайте, чи є на цих сайтах зразки банерів. Засобами графічного редактора створіть банер сайта свого навчального закладу.
Практична робота. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Мета:
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, сервіси Google.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Формування вмінь та навичок
Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Робота за комп’ютером
ПРАКТИЧНА РОБОТА “Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем”
Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
У власній структурі папок на диску створіть папку Практична робота. Виберіть один із запропонованих варіантів завдань та виконайте його.
Завдання 1. Дивовижні споруди світу.
Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про дивовижні споруди світу. Матеріали, які вам знадобляться для додавання на веб-сторінки, збережіть у папці Практична робота своєї структури папок. На головній сторінці сайта додайте гіперпосилання на веб-сторінку, що містить добірку цікавих для вас споруд. Додайте до сайта ще три веб-сторінки, на яких розмістіть матеріали про інші дивовижні споруди, обрані на власний розсуд. Проілюструйте матеріали зображеннями або додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 2. Мої захоплення
Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про власні захоплення. Матеріали, які вам знадобляться для додавання на веб-сторінки, збережіть у папці Практична робота своєї структури папок. На головній сторінці розмістіть вступ і додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких детальні-
ше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, розміщені на YouTube.
Завдання 3. Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про мальовничі куточки України, в яких ви побували чи плануєте побувати. Матеріали, які вам знадобляться для додавання на веб-сторінки, збережіть у папці Практична робота своєї структури папок. На головній сторінці розмістіть вступ і додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких розмістіть матеріали про мальовничі куточки України.
VIІ. Підсумки уроку
Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку.
VІІI. Домашнє завдання
Підручник п. 9.3 ст. 258-270
Дистанційне навчання з 08.04.2020
13:45 08.04.2020
Створення таблиць засобами HTML
11:08 07.04.2020