Ствердження |
Заперечення |
Питання |
||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I worked yesterday. Я працював вчора. |
I didn't work yesterday. Я не працював вчора. |
Did you work yesterday? Ти працював вчора? |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Англійська мова вчитель Мороз А.М.
Дата | Теми | Завдання |
16.03.2020 | Подорожуємо. Іменник | читати вправу 2, с.101 виконати завдання https://learningapps.org/3062896 |
17.03.2020 | Подорож потягом. Модальні дієслова. |
Підготувати діалог" Остання подорож", повторрити граматичний матеріал (модальні дієслова) Виконати тестові завдання Modal verbs (grammar tests) Q1. I didn’t feel very well yesterday. I ..... eat anything. cannot couldn’t mustn’t
Q2. You ..... look at me when I am talking to you. could should would
Q3. I was using my pencil a minute ago. It ..... be here somewhere! can could must would
Q4. You really ..... be late again. must not don’t have to be
Q5. If you don’t start working harder, you ..... repeat the course next year. have to must will have to
Q6. His parents spoil him. He’s always ..... to do whatever he wants. been able been allowed
Q7. Phone her now. She ..... home by now. has to be must be would be
Q8. You ..... forget your sun cream. It’s going to be very hot! don’t have to mustn’t needn’t
Q9. I ..... be able to help you, but I’m not sure yet. might would
Q10. Entrance to the museum was free. We ..... pay to get in. needn’t didn’t need to
Q11. Already as a child Mozart ..... play the piano beautifully. could should would
Q12. Which sign are you more likely to see at an airport: Bags ..... not be left unattended. can must may |
18.03.2020 | Сімейна подорож. | написати твір "Наша сімейна подорож" , виконати завдання на повторення https://learningapps.org/930616 |
30.03.2020 | Речі в подорож. | Опрацювати лексику с.102, читати вправу 3, с.103 (переклад), відповісти на питання вправа 4, с.103 (письмово) |
31.03.2020 | Документи в дорогу | Опрацювати лексику вправа 1, с.105. Виконати вправу 2, с.105 (користуючись вправою 1) |
01.04.2020 | Подорожуємо. |
Опрацювати матеріал(конспект у зошит) Злiчуванi та незлiчуванi iменникиЗлічувані іменники – це такі іменники, які ми можемо порахувати. Наприклад ми можемо сказати «один стілець, два роки, три дівчини, чотири пори року». В свою чергу, незлічувані іменники — це іменники, які ми не можемо порахувати: почуття, субстанції, рідини тощо. Далі ми більш детально розглянемо, які іменники ми називає злічуваними, а які незлічуваними в англійській мові. В англійській мові незлічуваними іменниками є іменники на позначення:
Виконати вправу на повторення (Злічувані та нездічувані іменники). Чекаю фото - результат після проходження https://learningapps.org/996493 |
06.04.2020 | Подорож потягом | виконати вправу 6, с.108 письмово |
07.04.2020 | Подорож потягом | відповісти на питання вправа 1, с.109 письмово, читати діалог вправа 2, с.109-110, вионати вправу 3, с.110 письмово |
08.04.2020 | Транспорт Лондона. Минулий тривалий час | повторити граматичний матеріал. Опрацювати с.112(лексика),читати вправу 2, с.113+переклад |
13.04.2020 | Подорож літаком. Конрольна робота з аудіювання |
Виконати контрольну роботу Travelling Millions of people all over the world spend their holidays travelling. They travel to see other countries and continents, modern cities and the ruins of ancient towns, they travel to enjoy picturesque places, or just for a change of scene. It's always interesting to discover new things, different ways of life, to meet different people, to try different food. Those who live in the country like to go to a big city and spend their time visiting museums and art galleries, looking at shop windows and dining at exotic restaurants. Most travellers and holiday-makers take a camera with them and take pictures of everything that interests them — the sights of a city, old churches and castles, views of mountains, lakes, valleys, plains, waterfalls, forests; different kinds of trees, flowers and plants, animals and birds. All means of travel have their advantages and disadvantages. And people choose one according to their plans and destinations. If we are fond of travelling, we see and learn a lot of things that we can never see or learn at home, though we may read about them in books and newspapers, and see pictures of them on TV. The best way to study geography is to travel, and the best way to get to know and understand people is to meet them in their own homes. I. True or False 1.Millions of people all over the world spend their holidays being at home. 2. It's always interesting to discover new things, different ways of life, to meet different people, to try different food. 3. Most travellers and holiday-makers take a phone with them and take pictures of everything that interests them. 4. All means of travel have only their advantages. 5.People choose one according to their plans and destinations. 6. We may read about new things in books and newspapers, and see pictures of them on TV. II. Answer the questions 1.Why do people travel? 2. Are you fond of travelling? 3.What means of travel do you know? 4.What is the best way to study geography? 5.What is the best way to get to know and understand people? |
14.04.2020 | Шкільні предмети. Минулий простий час |
Past SimpleПростий (неозначений) минулий час(опрацювати + написати конспект)Стверджувальне реченняPast Simple (Past Indefinite) утворюється за допомогою використання форми минулого часу смислового дієслова. Якщо дія виражена правильним дієсловом, то його форма минулого часу утворюється за допомогою додавання закінчення -ed до його словникової форми. Якщо вживається неправильне дієслово, тоді використовується його друга форма з таблиці неправильних дієслів. Якщо потрібне дієслово відсутнє в таблиці, це означає, що воно правильне і минулий час утворюється за допомогою закінчення -ed. Форма минулого часу дієслова однакова для всіх осіб однини та множини (окрім дієслова to be).
Всі правила додавання закінчення -ed детально розглянуті в окремій статті.
Заперечне реченняЗаперечення в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did та заперечної частки not після нього, що стоять після підмета та перед смисловим дієсловом. Did – це форма минулого часу допоміжного дієслова do. Did вживається для всіх осіб однини та множини. Після did not смислове дієслово використовується в формі простого інфінітиву без частки to, тому що граматичний час в такому випадку виражається через допоміжне дієслово did.
Заперечення з дієсловом to be в формі минулого часу (was, were) утворюється шляхом додавання частки not після was або were. Was та were не потребують допоміжних дієслів для утворення заперечного речення.
Питальне реченняЗагальне питання в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did, що ставиться на початку речення перед підметом. Після підмета використовується смислове дієслово тільки в формі простого інфінітиву без частки to.
Спеціальне питання в Past Simple утворюється за допомогою питального слова або фрази, що ставиться на початок речення перед допоміжним дієсловом. Подальший порядок слів такий самий, як і в загальному питанні для Past Simple.
Виконати вправу https://learningapps.org/3376948 |
|||
15.04.2020 | Розклад уроків |
Вправа 1, с.160(опрацювати слова),Читати вправу 3, с.161(переклад), вправа 4, с.161(письмово, виконувати по вправі 3, на с 161), Написати свій розклад уроків на тиждень виконати вправу https://learningapps.org/4174339 |
|||
21.04.2020 | Урок географії. |
виконати вправу 5, с.166(письмово), Опрацювати слова вправа 1, с.167 + вправа 2, с.168(заптсати в словник). |
|||
22.04.2020 | На уроці географії.Модальні дієслова |
Написати твір" Мій урок географії" Опрацювати матеріал(написати конспект) Модальні дієслова may и might вживаються для вираження дозволу або заборони, можливості чогось, невпевненості у чомусь, докору, побажання тощо і можуть перекладатися українською як «можливо», «можна», «може бути», «нехай». Модальне дієслово may має форму минулого часу might, що використовується для позначення дії в минулому часі та при узгодженні часів. Також might є більш ввічливою формою дієслова may. Здебільшого модальні дієслова may та might можуть вільно заміняти один одного. May та might не мають форми майбутнього часу, тому заміняються на конструкцію to be allowed to (мати дозвіл) в формі майбутнього часу will be allowed to або ж значення можливості передається опосередковано (за допомогою прислівників тощо). Модальні дієслова may та might вживаються для вираження дозволу на виконання певної дії або ж заборони (may not). В таких реченнях may та might використовуються тільки з дієсловами в формі простого інфінітиву (першої форми дієслова). Might в дозволах використовується як форма минулого часу дієслова may при узгодженні часу.
|
|||
27.04 | Важливість спорту у нашому житті. |
Опрацювати слова вправа 1, с.174, прочитати і перекласти вправу 2, с.174, виконати вправу 3, с175 письмово |
|||
28.04 | Важливість спорту у нашому житті. Іменник |
Повторити граматичний матеріал (іменник), написати твір "Важливість спорту в нашому житті",
|
|||
29.04 | Школа моєї мрії. | підготувати презентацію на тему "Школа моєї мрії" | |||
04.05.2020 | Мій улюблений предмет. Модальні дієслова | Написати твір на тему "Мій улюблений предмет", опрацювати слова с.177, | |||
05.05 | На уроці англійської мови | Підготувати діалог на тему "На уроці англійської мови",виконати вправу 4, с.179 письмово |
06.05.2020 | На уроці англійської мови |
прослухати аудіозаписи та виконати завдання https://learningapps.org/3628687 виконати завдання https://learningapps.org/1921652 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12.05 | Шкільне життя | Підготуватись до контрольної роботи | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13.05 | Школа в моєму житті. Контрольна робота з письма по темі "Шкільне життя" |
School life I.Translate the following word-combinations into English
10.Зробити підтягування
ІІ. Put the words in the right order. Make up questions and after that, answer them 1) ofte you lessons?Howhavedomusicyour 2) is school? friend`sWhatdayatyourfavorite 3) a good Is yourpupil? friend 4) do the during do usually breaks? What you III.Write an email to your friend. Tell him/her about your last PE lesson. Use the following phrases: To play with a ball to jump to climb on the rope To skip a rope to improve health
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18.05 | Повторення вивченого мвиеріалу за ІІ семестр | Поворити граматичний та лексичний матеріал | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19/05 | Контроль аудіювання |
Прослухати аудіозапис(у вайбері) та виконати завдання І. Choose the correct answer.
a) cities b) villages c) countries d) towns
a) on foot b) by plain c) by bus d) by ship
a) far b) small c) exotic d) big
ІІ.Put down “ +” or “ – “.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20.05 | Конроль читання |
Опрацювати текст, виконати завдання , надіслати аудіщзапис прочитаного тексту у вайбер A Real Mother Once upon a time there lived two sisters. The elder sister had a son. The boy was one year old. The two women loved the baby dearly. One day the sisters quarrelled and at night the younger sister tried to leave house with the boy. The elder sister saw it and stopped her. “You cannot take the boy. He is my son!” said the elder sister. But the younger sister wanted to have the boy very much and she said, “I`ll tell the judge the boy`s mine. I love the baby so much that the judge will believe me. In the morning they were before the judge. Each woman told him that the baby was hers. The judge thought a little and then called his servants. “Cut the child into two halves and give each woman a half of the body,” he said. The younger sister didn`t say a word, but the elder told the judge, “I`m not the child`s mother. Give him to my sister and let him live.” The judge then said to his servants, “Give the boy to the elder sister. She is a real mother.” 1. Choose the correct answer to the questions. 1) How many sisters were there in the story? a) Seven 2) Who had a son? a) The younger sister 3) Why did the younger sister try to leave the house with the boy at night? a) because the child was ill 4) What was the judge`s decision? a) To give the boy to the elder sister 2. Mark the following statements “True” (T) or “False” (F).
3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25.05 | Контроль письма |
Написати твір на одну з тем: Визначні памятки Києва Подорож до Києва Лондон-столиця Великої Британії Сімейна подорож Улюблений вид подорожі Школа моєї мрії Мій улюблений предмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26.05 | Контроль усного мовлення |
Підготувати розповідь на одну з тем( розповідь надіслати в вайбер) Визначні памятки Києва Подорож до Києва Лондон-столиця Великої Британії Сімейна подорож Улюблений вид подорожі Школа моєї мрії Мій улюблений предмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|