A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівська гімназія Кролевецької міської ради

Англійська мова вчитель Мороз А.М.

Дата Теми Завдання
16.03.2020 Подорожуємо. Іменник читати вправу 2, с.101 виконати завдання https://learningapps.org/3062896
17.03.2020 Подорож потягом. Модальні  дієслова.

Підготувати діалог" Остання подорож", повторрити граматичний матеріал (модальні дієслова)  Виконати тестові завдання 

Modal verbs (grammar tests)

Q1.    I didn’t feel very well yesterday. I ..... eat anything.

         cannot

         couldn’t

         mustn’t

 

Q2.    You ..... look at me when I am talking to you.

         could

         should

         would

 

Q3.    I was using my pencil a minute ago. It ..... be here somewhere!

         can

         could

         must

         would

 

Q4.    You really ..... be late again.

         must not

         don’t have to be

 

Q5.    If you don’t start working harder, you ..... repeat the course next year.

         have to

         must

         will have to

 

Q6.    His parents spoil him. He’s always ..... to do whatever he wants.

         been able

         been allowed

 

Q7.    Phone her now. She ..... home by now.

         has to be

         must be

         would be

 

Q8.    You ..... forget your sun cream. It’s going to be very hot!

         don’t have to

         mustn’t

         needn’t

 

Q9.    I ..... be able to help you, but I’m not sure yet.

         might

         would

 

Q10.  Entrance to the museum was free. We ..... pay to get in.

         needn’t

         didn’t need to

 

Q11.  Already as a child Mozart ..... play the piano beautifully.

         could

         should

         would

 

Q12.  Which sign are you more likely to see at an airport: Bags ..... not be left unattended.

         can

         must

         may

18.03.2020 Сімейна подорож.  написати твір "Наша сімейна подорож" , виконати завдання на повторення https://learningapps.org/930616
30.03.2020 Речі в подорож. Опрацювати лексику с.102, читати вправу 3, с.103 (переклад), відповісти на питання вправа 4, с.103 (письмово)
31.03.2020 Документи в дорогу Опрацювати лексику вправа 1, с.105. Виконати вправу 2, с.105 (користуючись вправою 1)
01.04.2020 Подорожуємо.

Опрацювати матеріал(конспект у зошит)

Злiчуванi та незлiчуванi iменники

Злічувані іменники – це такі іменники, які ми можемо порахувати. Наприклад ми можемо сказати «один стілець, два роки, три дівчини, чотири пори року». В свою чергу, незлічувані іменники — це іменники, які ми не можемо порахувати: почуття, субстанції, рідини тощо. Далі ми більш детально розглянемо, які іменники ми називає злічуваними, а які незлічуваними в англійській мові.

В англійській мові незлічуваними іменниками є іменники на позначення:

  1. Стану (excitement, richness, heat)

  2. Процесів (reading, listening)

  3. Якостей (honesty, cowardness)

  4. Видів діяльності (gymnastics, work)

    5.Почуттів (disapproval, happiness
  5. 6.Субстанцій та речовин (food, salt, water).
  6. В однині з незлічуваними іменниками ми використовуємо:
  7. a bag of/spoonful/ton of flour

  8. one/two grains of sand

  9. a piece of advice/information/news/music/furniture

  10. a slice of cake/meat/bread

  11. a flash of lightning

  12. a loaf of bread

  13. a pair of pants

  14. Злічувані іменники можуть вживатися як в однині так і в множині: Можемо вживати з ними означений та неозначений артиклі a/an, the, а також займенники any, some, none.Дієслова вживаються як в однині так і в множині: is/are; was/were; take/takes. Можуть вживатися звороти: There is/There are. Вказівні займенники в однині і в множині: this/these; that/those. Коли рахуємо кількість злічуваних предметів, то вживаємо фразу: a large/great number of.

Виконати вправу на повторення (Злічувані та нездічувані іменники). Чекаю фото - результат після проходження https://learningapps.org/996493

06.04.2020 Подорож потягом виконати вправу 6, с.108 письмово
07.04.2020 Подорож потягом відповісти на питання вправа 1, с.109 письмово, читати діалог вправа 2, с.109-110, вионати вправу 3, с.110 письмово
08.04.2020 Транспорт Лондона. Минулий тривалий час повторити граматичний матеріал.  Опрацювати с.112(лексика),читати вправу 2, с.113+переклад
13.04.2020 Подорож літаком. Конрольна робота з аудіювання

Виконати контрольну роботу

Travelling

Millions of people all over the world spend their holidays travelling. They travel to see other countries and continents, modern cities and the ruins of ancient towns, they travel to enjoy picturesque places, or just for a change of scene. It's always interesting to discover new things, different ways of life, to meet different people, to try different food. Those who live in the country like to go to a big city and spend their time visiting museums and art galleries, looking at shop windows and dining at exotic restaurants.           Most travellers and holiday-makers take a camera with them and take pictures of everything that interests them — the sights of a city, old churches and castles, views of mountains, lakes, valleys, plains, waterfalls, forests; different kinds of trees, flowers and plants, animals and birds. All means of travel have their advantages and disadvantages. And people choose one according to their plans and destinations.  If we are fond of travelling, we see and learn a lot of things that we can never see or learn at home, though we may read about them in books and newspapers, and see pictures of them on TV. The best way to study geography is to travel, and the best way to get to know and understand people is to meet them in their own homes.

I. True or False

1.Millions of people all over the world spend their holidays being at home.

2. It's always interesting to discover new things, different ways of life, to meet different people, to try different food.

3. Most travellers and holiday-makers take a  phone with them and take pictures of everything that interests them.

4. All means of travel have only their advantages.

5.People choose one according to their plans and destinations.

6. We may read about new things in books and newspapers, and see pictures of them on TV.

II. Answer the questions

1.Why do people travel?

2. Are you fond of travelling?

3.What means of travel do you know?

4.What is the best way to study geography?

5.What is the best way to get to know and understand people?

14.04.2020 Шкільні предмети. Минулий простий час

 

Past SimpleПростий (неозначений) минулий час(опрацювати + написати конспект)

Ствердження

Заперечення

Питання

I worked yesterday.
Я працював вчора.
I didn't work yesterday.
Я не працював вчора.
Did you work yesterday?
Ти працював вчора?

 

+ Ved
V2
+ ...

 

+ did + not + V + ...
Did +

 

+ V + ... ?
         
did not = didn't
QW + did +

 

+ V + ... ?

 

– підмет    
V – перша (словникова) форма дієслова; V2 – друга форма неправильного дієслова;
Ved – дієслово з закінченням ed; QW – question word (питальне слово).

Стверджувальне речення

Past Simple (Past Indefinite) утворюється за допомогою використання форми минулого часу смислового дієслова. Якщо дія виражена правильним дієсловом, то його форма минулого часу утворюється за допомогою додавання закінчення -ed до його словникової форми. Якщо вживається неправильне дієслово, тоді використовується його друга форма з таблиці неправильних дієслів. Якщо потрібне дієслово відсутнє в таблиці, це означає, що воно правильне і минулий час утворюється за допомогою закінчення -ed. Форма минулого часу дієслова однакова для всіх осіб однини та множини (окрім дієслова to be).

  • She worked abroad. – Вона працювала за кордоном.
  • My uncle lived here. – Мій дядько жив тут.
  • Harry wrote a lot of books. – Гаррі написав багато книг.
  •  
  • She was angry yesterday. – Вчора вона була розлюченою.
  • We were young and reckless. – Ми були молоді та безтурботні.

Всі правила додавання закінчення -ed детально розглянуті в окремій статті.

  • to work → worked
  • to translate → translated
  • to agree → agreed
  • to study → studied
  • to play → played
  • to stop → stopped
  • to relax → relaxed

Заперечне речення

Заперечення в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did та заперечної частки not після нього, що стоять після підмета та перед смисловим дієсловом. Did  це форма минулого часу допоміжного дієслова doDid вживається для всіх осіб однини та множини.

Після did not смислове дієслово використовується в формі простого інфінітиву без частки to, тому що граматичний час в такому випадку виражається через допоміжне дієслово did.

  • She did not work abroad. – Вона не працювала за кордоном.
  • Harry did not write a lot of letters. – Гаррі не написав багато листів.
  • Did not = didn’t (скорочення)
  • His uncle didn’t live here. – Його дядько не жив тут.
  • Your grandfather didn’t dance. – Твій дідусь не танцював.

Заперечення з дієсловом to be в формі минулого часу (waswere) утворюється шляхом додавання частки not після was або wereWas та were не потребують допоміжних дієслів для утворення заперечного речення.

  • I was not angry yesterday. – Я не була злою вчора.
  • Kate and Jack were not here two day ago. – Кейт та Джек не були тут два дні тому.
  •  
  • was not = wasn't (скорочення)
  • were not = weren't
  • It wasn't true. – Це не було правдою.
  • They weren't Canadians. – Вони не були канадцями.

Питальне речення

Загальне питання в Past Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова did, що ставиться на початку речення перед підметом. Після підмета використовується смислове дієслово тільки в формі простого інфінітиву без частки to.

  • Did she work abroad? – Вона працювала за кордоном?
  • Did Harry write a lot of letters? – Гаррі писав багато листів?
  • Did my uncle live here? – Чи жив тут мій дядько?

Спеціальне питання в Past Simple утворюється за допомогою питального слова або фрази, що ставиться на початок речення перед допоміжним дієсловом. Подальший порядок слів такий самий, як і в загальному питанні для Past Simple.

  • Where did she work? – Де вона працювала?
  • What did Harry write? – Що писав Гаррі?
  • When did he live here? – Коли він тут жив?

Виконати вправу https://learningapps.org/3376948

15.04.2020 Розклад уроків

 Вправа 1, с.160(опрацювати слова),Читати вправу 3, с.161(переклад), вправа 4, с.161(письмово,  виконувати по вправі 3, на с 161), Написати свій розклад уроків на тиждень

виконати вправу https://learningapps.org/4174339

21.04.2020 Урок географії.

виконати вправу 5, с.166(письмово),

Опрацювати слова вправа 1, с.167 + вправа 2, с.168(заптсати в словник). 

22.04.2020 На уроці географії.Модальні дієслова

  Написати твір" Мій урок географії"              

                   Опрацювати матеріал(написати конспект)

Модальні дієслова may и might вживаються для вираження дозволу або заборони, можливості чогось, невпевненості у чомусь, докору, побажання тощо і можуть перекладатися українською як «можливо», «можна», «може бути», «нехай».

Модальне дієслово may має форму минулого часу might, що використовується для позначення дії в минулому часі та при узгодженні часів. Також might є більш ввічливою формою дієслова may. Здебільшого модальні дієслова may та might можуть вільно заміняти один одного. May та might не мають форми майбутнього часу, тому заміняються на конструкцію to be allowed to (мати дозвіл) в формі майбутнього часу will be allowed to або ж значення можливості передається опосередковано (за допомогою прислівників тощо).

Модальні дієслова may та might вживаються для вираження дозволу на виконання певної дії або ж заборони (may not). В таких реченнях may та might використовуються тільки з дієсловами в формі простого інфінітиву (першої форми дієслова). Might в дозволах використовується як форма минулого часу дієслова may при узгодженні часу.

  • You may come at any time. – Можеш приходити в будь-який час.
  • She may not stay here even if she wants to. – Вона не може залишитись тут, навіть якщо й хоче.
  • I knew i might take your book. – Я знав, що мені можна взяти твою книгу.
  • She said Peter might visit her if he wished. – Вона сказала, що Пітер може навідати її, якщо він того хоче.
  • Модальне дієслово must вживається без частки to та має тільки одну форму для всіх осіб та чисел. Він вживається для вираження наказу, поради, заборони, обов'язку (щось зробити) по відношенню до іншої людини або ж до самого себе, який необхідно обов'язково виконати. Також must може використовуватися для вираження вірогідності чогось або впевненості мовця у чомусь.

    Модальне дієслово must в залежності від значення вживається зі смисловими дієсловами у трьох формах інфінітивуSimple Infinitive (перша форма дієслова), Continuous Infinitive та Perfect Infinitive. Вибір необхідної форми інфінітиву залежить від особливостей використання (читайте далі). Після must інфінітив дієслова завжди вживається без частки toMust не має власних форм минулого та майбутнього часів, тому в таких випадках він замінюється модальною конструкцією have to.

  • Модальне дієслово must передає значення припущення, впевненості мовця в чомусь, що стосується теперішнього або минулого часів. Українською мовою такі речення перекладаються як «скоріше за все», «напевно», «вочевидь», «мабуть».

  • He must be at home now. – Він, мабуть, зараз вдома.
  • They must know his address. – Напевно, вони знають його адресу.
  • It must be difficult to pass this exam. – Вочевидь, здати цей екзамен - це складно.
  •  

27.04 Важливість спорту у нашому житті. 

Опрацювати слова вправа 1, с.174, 

прочитати і перекласти вправу 2, с.174,

виконати вправу 3, с175 письмово

28.04 Важливість спорту у нашому житті. Іменник

Повторити граматичний матеріал (іменник),  написати твір "Важливість спорту в нашому житті",

 

29.04 Школа моєї мрії.  підготувати презентацію на тему "Школа моєї мрії"
04.05.2020 Мій улюблений предмет. Модальні дієслова Написати твір на тему "Мій улюблений предмет", опрацювати слова с.177,
05.05 На уроці англійської мови Підготувати діалог на тему "На уроці англійської мови",виконати вправу 4, с.179 письмово
06.05.2020 На уроці англійської мови

 прослухати аудіозаписи та виконати завдання https://learningapps.org/3628687

виконати завдання https://learningapps.org/1921652

12.05 Шкільне життя Підготуватись до контрольної роботи
13.05 Школа в моєму житті. Контрольна робота з письма по темі "Шкільне життя"

                     School life

I.Translate the following word-combinations into English

  1. Математика
  2. Трудове навчання
  3. Світова література
  4. Географія
  5. Озеро
  6. Гори
  7. Відомі будівлі
  8. Долина
  9. Піднятися по мотузці

10.Зробити підтягування

  1. Стрибати на скакалці
  2. Грати з м’ячем

ІІ. Put the words in the right order. Make up questions and after that, answer them

 1) ofte you lessons?Howhavedomusicyour

 2) is school? friend`sWhatdayatyourfavorite

 3)  a good Is yourpupil? friend

 4) do the during do usually breaks? What you

III.Write an email to your friend. Tell him/her about your last PE lesson. Use the  following  phrases:

To play with a ball              

to jump            

to climb on the rope

To skip a rope                      

 to improve health

 

 

18.05 Повторення вивченого мвиеріалу за ІІ семестр Поворити граматичний та лексичний матеріал
19/05 Контроль аудіювання

Прослухати аудіозапис(у вайбері) та виконати завдання

І. Choose the correct answer.

  1. A lot of people travel to different _______.  

  a)  cities          b) villages        c) countries        d) towns

  1. Travelling allows you to get interesting ______.       a) experience    b) meeting    c) books     d) facts
  2.  These are ______ways of traveling.     a)  some           b)   many       c) several       d) few
  3. If you want to be closer to nature, you may choose a trip_____.

a)  on foot         b) by plain         c) by bus        d) by ship

  1. After exploring Europe and North America they go to ____ countries.   

a) far          b) small          c) exotic       d) big

  1. People who travel a lot, are very _____.        a) interesting          b) poor       c) boring        d) happy

ІІ.Put down “ +”  or “ – “.

  1. A lot of people travel to different countries if they have money.
  2. Travelling allows you to learn about people’s life in other countries and continents.
  3. I think it is very awful to discover new things, new places and different ways of life.
  4. While on travel, you meet new people, try different meals.
  5. If you want to visit a far village, you’ll definitely choose a flight.
  6. Any kind of travel helps you to understand many things that you would never see or learn at home.

 

 

20.05 Конроль читання

Опрацювати текст, виконати завдання , надіслати аудіщзапис прочитаного тексту у вайбер

                                                A Real Mother

Once upon a time there lived two sisters. The elder sister had a son. The boy was one year old. The two women loved the baby dearly. One day the sisters quarrelled and at night the younger sister tried to leave house with the boy. The elder sister saw it and stopped her. “You cannot take the boy. He is my son!” said the elder sister. But the younger sister wanted to have the boy very much and she said, “I`ll tell the judge the boy`s mine. I love the baby so much that the judge will believe me.  In the morning they were before the judge. Each woman told him that the baby was hers. The judge thought a little and then called his servants. “Cut the child into two halves and give each woman a half of the body,” he said. The younger sister didn`t say a word, but the elder told the judge, “I`m not the child`s mother. Give him to my sister and let him live.” The judge then said to his servants, “Give the boy to the elder sister. She is a real mother.”

1. Choose the correct answer to the questions.

1) How many sisters were there in the story?

a) Seven 
b) Three 
c) Five 
d) Two

2) Who had a son?

a) The younger sister 
b) The elder sister 
c) Both sisters 
d) None of them

3) Why did the younger sister try to leave the house with the boy at night?

a) because the child was ill 
b) because the sisters quarrelled 
c) because the younger sister was ill 
d) because the boy’s mother died

4) What was the judge`s decision?

a) To give the boy to the elder sister
b) To give the boy to the younger sister
c) To give the boy to his father
d) To give the boy to the servants

2. Mark the following statements “True” (T) or “False” (F).

     

1

The two women hated the baby.

 

 

2

The judge told the servants to divide the child into two halves.

 

 

3

The younger sister told the judge that she was not the boy`s mother.

 

 

4

The elder sister was a real mother.

 

 

3. Match the words with their descriptions. There is one variant you don’t need to use.

1)

A baby

2)

A judge

3)

A servant

4)

A half

5)

A real mother

 

a)

One of two equal parts.

b)

One of the people who was to cut the boy into two halves.

c)

A person who had to decide whose son it was.

d)

A little boy of one year old.


4. Complete the sentences with the information from the text.

  1. Once upon a time there_______________________________________.
  2. The two women_____________________________.
  3. The judge told his servants to cut________________________________________.
  4. The elder sister told the judge she was ___________________________________________.

 

25.05 Контроль письма

Написати твір на одну з тем:

Визначні памятки Києва

Подорож до Києва

Лондон-столиця Великої Британії

Сімейна подорож

Улюблений вид подорожі

Школа моєї мрії

Мій улюблений предмет

26.05 Контроль усного мовлення

Підготувати розповідь на одну з тем( розповідь надіслати в вайбер)

Визначні памятки Києва

Подорож до Києва

Лондон-столиця Великої Британії

Сімейна подорож

Улюблений вид подорожі

Школа моєї мрії

Мій улюблений предмет

27.05

Узагальнення вивченого матеріалу  

 

   

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора