Алгебра та геометрія вчитель Руденко Т.В.
16.03.2020. | Алгебра. Квадратний тричлен та його корені | Опрацювати п.21, повторити п 20. Вправи № 697, 726, 744 |
17.03.2020 | Геометрія. Площа прямокутника. Площа паралелограма. | Опрацювати п.21, повторити п.20. № 671,674,677,702, 704,70 |
18.03.2020 | Алгебра. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники | Опрацювати п.21, повторити п.20; № 728, 730, 734, 747 |
19.03.2020 | Геометрія. Площа прямокутника. Площа паралелограма. Розвязування вправ | Повторити п.20, 21. № 681,706,709,711,717. |
30.03.2020 | Алгебра. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники | Опрацювати п.21, повторити п.20; № 732(1.2,5.6), 734(1,2), 736(1,2) |
31.03.2020 | Геометрія. Площа трикутника Розвязування вправ | Опрацювати п.22, повторити п.12; № 725, 728, 731,734, 739,742 . Переглянути відео уроки на сайті
Уроки геометрії 8 клас - YouTube www.youtube.com › playlist |
01.04.2020 | Алгебра. Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних. Біквадратні рівняння | Опрацювати п.22, повторити п.19-20; № 751(4,5), 752(1,4,6,7,10, 12) Пеоеглянути відео урок на сайті
www.matematichka.com.ua › klasi › 8-klas › algebra › video-uroki
|
02.04.2020 | Геометрія. Площа трикутника . Площа ромба.Розвязування вправ | Опрацювати п.22, повторити п.13; № 737,744, 746, 761,734, 739,742.Вивчити і запамятати формули площ всіх фігур. |
06.04.2020 | Алгебра. Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних. Біквадратні рівняння | Опрацювати п.22, повторити п.7; № 755(1), 757(1), 763(3,4),746 . |
07.04.2020 | Геометрія. Площа трикутника . Площа ромба.Розвязування вправ |
Повторитити п.21-22,№740, 711. Розвязати задачу. У ромбі висота, що проведена з вершини тупого кута, ділить сторону навпіл. Знайдіть площу ромба, якщо його більша діагональ дорівнює чотири коренів з трьох сантиметрів..
|
08.04.2020 | Алгебра. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь | Опрацювати п.23, повторити п.8; Приклад1 с.182 усно.№ 779, 786, 807 |
09.04.2020 | Геометрія. Площа трапеції | Опрацювати п.23, повторити п.8. Скласти конспект, вивчити нові формули; № 774, 775, 776 . |
13.04.2020 | Алгебра. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь | Опрацювати п.23, повторити п.9; Приклад1 с.182 усно.№ 784, 809 |
14.04.2020 | Геометрія. Площа трапеції | Повторити п.23, повторити формули; № 777, 778, 783 |
15.04.2020 | Алгебра. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь | Опрацювати п.23, повторити п.10; Приклад 2 с.182 усно.№ 796, 810 |
16.04.2020 | Геометрія. Розвязуванн задач. Застосування площ | Повторити п. 20 - 23, повторити формули; № 698, 758, 779 |
21.04.2020 | Геометрія. Розвязуванн задач. Застосування площ | Повторити п. 20 - 23, повторити формули площ геометричних фігур; № 737, 738, 793 |
22.04.2020 | Алгебра. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь |
Опрацювати п.23, повторити п.11; Приклад 3 с.183 письмово; № 799. Розвяжіть рівняння 1) - 2х2 + 5х - 2 = 0 2) - 2х2 - 9х + 18 = 0 |
23.04.2020 | Геометрія. Розвязування задач. Застосування площ | Опрацювати с.169-170, повторити формули площ геометричних фігур; виконати завдання для самоперевірки с. 168 - 169. |
27.04.2020 | Алгебра.Квадратні рівняння. Квадратний тричлен.Самостійна робота |
Повторити п. 18-23. Розвязати вправи: х2 + х = 90 4х - 7х2 = 0 х2 + 5х - 50 = 0 х2 + 4х + 5 = 0 |
28.04.2020 | Геометрія. Розвязування задач. Застосування площ.Самостійна робота |
Повторити формули площ геометричних фігур; виконати самостійну роботу. 1. Знайти площу трикутника, сторона якого6 см, а висота, проведена до неї 5 см. 2. АВСD - прямокутна трапеція, СК- ЇЇ висота, АВ = 4см, АК = 3см, КD = 5см. Знайдіть площу трапеції. 3. У рівнобедреному трикутнику висота, проведена до бічної сторони, ділить її на відрізки 5см і 8см, рахуючи від вершини кута між бічними сторонами. Знайти площу трикутника. |
29.04.2020 | Алгебра. квадратні рівняння. Аналіз самостійної роботи |
Повторити п.18-23. Виконати завдання 1. Розвязати квадратні рівнняння 43х2 =0 8х2 + 2х - 3=0 2. При якому значенні к рівняння має єдиний корінь? 6х2 - 18х + к =0 3. Не розвязуючи рівняння, користуючись теоремою Вієта, визначити суму і добуток коренів квадратного рівняння х2 - 8х + 11 =0 |
30.04.2020 | Геометрія. Контрольна робота з теми: "Многокутники. Площі многокутників" | Розвязати завдання контрольної роботи І варіант на сайті https://naurok.com.ua/8-klas-kr-5-mnogokutniki-ploschi-mnogokutnikiv-99613.html |
04.05.2020 | Алгебра. Контрольна робота з теми: "Квадратні рівняння" |
Повторити п.18-23. Виконати завдання контрольної роботи. Контрольна робота 1. Розвязати квадратні рівняння 22х2 =0 5х2 + 15х =0 8 х2 - 32 =0 2. Розвязати квадратні рівняння х2 - 2х =24 3х2 + 5х + 12=0 3 . При якому значенні m рівняння має єдиний корінь? 3х2 + 6х + m =0 4. Не розвязуючи рівняння, користуючись теоремою Вієта, визначити суму і добуток коренів квадратного рівняння х2 - 9х + 15 =0 5. Розвязати дробово-рацінальне рівняння 2/( х - 5) -4 /(х + 5) = (х2 + 15)/ (х2 - 25). (ви в зошитах пишете риску дробу, а не знак / ). |
05.05.2020 | Геометрія. Повторення і систематизація навчальногго матеріалу. Чотирикутники та їх властивості |
Повторити п.1-10. Розвязати задачі 1.У рівнобічній трапеціїї діагональ дорівнює більшій основі й утворює з нею кут 50 градусів. Знайдіть градусну міру тупого кута трапеції. 2. Бісектриса гострого кута паралелограма ділить його сторону у відношенні 2 : 3, рахуючи від вершини тупого кута. Периметр паралелограма дорівнює 42 см. Знайдіть його сторони. 3. Знайти кути ромба, висота якого дорівнює 2 см,а периметр дорівнює 16 см.
|
06.05.2020 | Алгебра. Розкладання квадратного тричлена на множники. Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь Самостійна робота |
Повторити п.21-23. Розглянути розвязання Приклад1 с.167; Приклад 1, 2 с.172 усно. Розвязати завдання самостійної роботи 1.Розкласти квадратний тричлен на множники 2х2 + 5х + 2. 2.Розв’язати рівняння х4 - х2 – 12 = 0 . 3.Розв’язати рівняння (х2+х)2 + (х2+х)–8 =0. 4.Відстань між двома пристанями вздовж річки дорівнює 45 км. Моторним човном шлях туди і назад можна подолати за 8 год. Знайти власну швидкість човна, якщо швидкість течії дорівнює 3 км/год. |
07.05.2020 | Геометрія. Повторення і систематизація навчальногго матеріалу. Теорема Фалеса. Подібні трикутники |
Повторити п. 11-14. Розвязати вправи 1. Поділити відрізок АВ на 5 рівних частин. 2. Відрізок ВД - бісектриса трикутника АВС. Знайдіть сторону АС, якщо АВ:ВС=2:3, СД - АД = 3 см. 3. Сторони трикутника відносяться як 3:4:5. Знайдіть найбільшу сторону подібного йому трикутника, периметр якого 36 см.
|
12.05.2020 | Геометрія. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Теорема Піфагора. Тригонометричні функції гострого кута. Розвязування прямокутних трикутників |
Повторити п. 15-18. Розвязати вправи № 555; 558; У прямокутному трикутнику катети 6 см і 8 см. Знайти гіпотенузу, гострі кути; синус, косинус, тангенс більшого гострого кута. |
13.05.2020 | Алгебра. Контрольна робота з теми: "Розкладання квадратного тричлена на множники. Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь" |
Повторити п.21-23. Розвязати завдання контрольноїї роботи. 1. Розкласти квадратний тричлен на множники а) х2 - 5х - 6, б) 3х2 - х - 2. 2. Розвязати рівняння а) 9х4 - 37х2 + 4 = 0 . б) (х2-2х)2 - 3(х2-2х)–4 =0. в) (2х - 5)/( х + 5) +(3х+4) /(х + 2) = 1 3. Скоротити дріб (х2 - 6х + 5)/ (х2 - 1) 4. Катер пройшов 40 км за течією річки і 16 км проти течії, витративши на весь шлях 3 год. Якою є власна швидкість катера, якщо швидкість течії 2 км/год? |
14.05.2020 | Геометрія. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Многокутники та їх площі |
Повторити п. 19- 23, вивчити формули полощ геометричних фігур. Розвязати вправи: 1.Знайдіть площу ромба, у якого сторона дорівнює 6 см, а гострий кут 30 градусів. 2. Перпендикуляр, проведений з вершини прямокутника до його діагоналі, ділить діагональ на відрізки довжиною 4 см і 9 см. Знайдіть площу прямокутника. 3.Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо бісектриса його гострого кута ділить протилежний катет на відрізки довжиною 3 см і 5 см. |
18.05.2020 | Алгебра. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Степінь з цілим показником, його властивості. Тотожні перетворення раціональних виразів. Розвязування раціональних рівнянь. Підготовка до підсумкової контрольної роботи. | Повторити п.1-9. Розвязати вправи № 842(2, 4, 6), 850(1, 3, 5), 905(3, 7) . |
19.05.2020 | Алгебра. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Квадратні корені. Дійсні числа. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Підготовка до підсумкової контрольної роботи |
Повторити п. 10-17. Розвязати вправи № 877(1,2,4), 878(1,2), 879(1,5), 880(1,3,4), 881(3,6,7) Математичний конкурс "Кенгуру" 2020 буде проводитись онлайн з 22.05 по 24.05 . Код місця проведення 180913. Сайт конкурсу: https://rada.info/upload/users_files/24010718/3256a8e0d3b4cf1f21f3ed5eebc6d6a6.pdf |
20.05.2020 | Алгебра. Підсумкова контрольна робота |
Повторити п. 1-4. Розвязати завдання контрольної роботи. Контрольну пишемо на листках. Завдання надіслане у групу (вайбер) Підсумкова контрольна робота з алгебри 8 кл. Варіант 2 Частина 1. У завданнях 1 – 4 виберіть одну правильну , на вашу думку, відповідь.
А) 2 ; Б) – 2; В) 6; Г) -6.
2. Скоротіть дріб ; ; .
3. Обчисліть значення виразу . А) ; Б) ; В) ; Г) 1 .
4. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ? А) -11; Б) 11; В) 9; Г) -9.
Частина 2. Наведіть повне розв’язання вправ.
Частина 3. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання. 8. Спростіть вираз : . 9. Моторний човен пройшов 6 км проти течії річки і 8 км за течією річкою, витративши на весь шлях 1 год. Яка швидкість човна в стоячій воді, якщо швидкість течії річки становить 2 км/год. 10. Спростіть вираз . |
21.05.2020 | Геометрія. Підсумкова контрольна робота |
Повторити п.11-14. Виконати завдання контрольної роботи. 1. Обчислити суму кутів пятикутника. (0,5 б.) 2. Периметр паралелограма136 см2, його сторони відносяться як 3:5. Обчислити сторони паралелограма. (0,5 б.) 3. Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети 6 см і 8 см. (1 б.) 4. Бічна сторона рівнобедрнного трикутника 13 см, основа 10 см. Обчислити площу трикутника. (2 б.) 5. Катет і гіпотенуза прямокутного трикутника 9 см і 41 см. Обчислити синус, косинус і тангенс меншого кута трикутника. (2 б.) 6. Знайдіть площу ромба, сторона якого 50 см, а різниця діагоналей 20 см. (3 б.) 7. Діагональ рівнобічої трапеції перпендикулярна до її бічного ребра. Знайти площу трапеції, якщо її основи 12 см і 20 см. (3 б.) |
25.05.2020 | Алгебра. Аналіз підсумкової контрольної роботи |
Повторити п. 18-22. Розвязати вправи . Розвяжіть рівняння 6х-5х2=0, 25х2=81, 4х2-7х-2=0, 3х2+8х-3=0, х2+х-12=0, 2х2+6х+7=0, Задача. Сплав містив 20 г золота. Після того, як до цього сплаву додали 5 г срібла і10 г золота,виявилося, що срібла в новому сплаві на 5% більше, ніж у початковому. Скільки грамів срібла було в сплаві спочатку? |
26.05.2020 | Геометрія. Аналіз підсумкової контрольної роботи | Повторити п.15-18. |
27.05.2020 | Алгебра. Підведення підсумків за рік | Повторити п. 18-23 |
28.05.2020 | Геометрія. Підведення підсумків за рік | Повторювати вивчений за рік матеріал |
Площа трикутника
S=
S=
2. Площа чотирикутників
1. Площа прямокутника
Площа прямокутника дорівнює добутку двох його суміжних сторін:
.
Площа прямокутника дорівнює половині квадрата його діагоналі, помноженої на синус кута між діагоналями:
.
2. Площа квадрата
Площа квадрата дорівнює квадрату його сторони:
Площа квадрата дорівнює половині квадрата його діагоналі:
3. Площа паралелограма
Площа паралелограма дорівнює добутку його сторони (основи) на висоту, проведену до неї:
Площа паралелограма дорівнює добутку двох його суміжних сторін на синус кута між ними:
Площа паралелограма дорівнює половині добутку його діагоналей на синус кута між ними:
4. Площа ромба
Площа ромба дорівнює добутку квадрата його сторони на синус кута ромба:
Площа ромба дорівнює півдобутку його діагоналей:
5. Площа трапеції
Площа трапеції дорівнює добутку півсуми основ на висоту:
Площа трапеції дорівнює добутку середньої лінії на висоту:
Якщо діагоналі рівнобічної трапеції взаємно перпендикулярні, то , де h – висота трапеції.