10:50 02.04.2020
3 клас вчитель Клок І.Г.
Дата | Предмет | Завдання |
П'ятниця 13.03.20р. | Математика |
Завдання 843 - скласти і записати 6 виразів за алгоритмом у підручнику задача 845 - розв'язати двома способами сто. 131 - опрацювати та вивчити правило задача 849, приклади 850 |
Літературне читання | стор.127 - вивчити вірш М.Вінграновського " Грім" напам'ять | |
Українська мова |
впр. 370, 371, впр. 372 - записати розповідь" На галявині весною" впр. 373 списати, у третьому реченні підкреслити головні члени речення |
|
Я у світі | стор. 114-115 - прочитати . Знайти та переглянути в інтернетмережі презентацію до теми" Природні скарби України" | |
Понеділок 16.03.20р. |
Математика |
Множення і ділення в межах 1000. Виконати завдання 856 задачі 854, 858. Решту завдань на стор. 133 опрацювати усно. Д.з. с. 133, зад. 859, прикл. 861 |
Укр.мова |
Впр. 374 - підкреслити прикметники,позначити будову виділених слів. Впр. 376 - виписати прикметники, вжиті в однині. Д.з. впр. 378 - скласти і записати казку, підкреслити прикметники.
|
|
Літер. чит. | ст. 127 - вивчити вірш " Грім" напам'ять . | |
Природознавство |
Повторити ст.128 -129, намалювати ланки ланцюга живлення лебедя. |
|
Вівторок 17.03.20 |
Математика |
Множення виду 320 * 3. с.134 пр.861, 862 - усно, виконати у зошиті пр. 864, зад. 865, 866. Роз'яснення для учнів та батьків: Щоб помножити трицифрове число на одноцифрове, потрібно спочатку записати трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків . Далі виконуємо множення суми на число. Для цього потрібно кожен доданок помножити на число і результати додати між собою. 320 * 3 = ( 300 + 20) *3= 300* 3 + 20*3= 900+60=960 |
Українська мова |
с.154 впр.379 - списати друге речення, визначити рід прикметників. впр.850 - списати, поставивши прикметники у потрібній формі. Знайти прикметник, вжитий у множині, виписати його і підібрати спільнокореневі слова. Д/з с. 155 впр. 382 - виписати лише прикметники вжиті у переносному значенні. |
|
Музичне мистецтво |
Повторити вивчені пісні " Гімн українській мові" та " Дякую бабусю" |
17.03.20 | Англ.мова |
Підручник с.92 впр 2 читати і вивчити слова впр 3 прочитати і вставити слова впр 4 підготувати діалог впр 1 читати
|
Дата |
Предмет
|
Тема уроку Завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18.03.20 Середа |
Українська мова
|
Колективне складання твору-есеЕсе – це текст, начерк чи міні-твір в якому висловлено розмірковування (думки автора) про якийсь предмет, подію, вчинок , власні почуття чи ставлення до світу. Есе має довільну будову, форму і стиль викладу. Есе невеликий за обсягом 7 – 10 речень, довільна структура і обов’язково чітко виражена авторська позиція.
Алгоритм написання есе
Він може виглядати наступним чином: Переглянути презентацію за посиланням https://super.urok-ua.com/mayster-klas-vchimosya-pisati-ese/# Колективне створення есе за планом 1.Які добрі справи я зробив(зробила) у своєму житті? 2. За які вчинки мені соромно? 3. Який висновок я роблю для себе? Д/з : утворену розповідь записати до зошита.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природознавство |
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs Опрацювати матеріал підручника стор. 130 -134 Д/з. с.134 - пояснити, про що "розповідають" зображені умовні знаки. Дослідити, які рослини та тварини твоєї місцевості занесені до Червоної книги. ( відповіді записати) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Логіка |
Зашифровані дії, числові ребуси Виконати графічні малюноки: Малюнок 1 3 вправо, 2 вниз, 4 вправо, 2 гору, Малюнок 2 1вправо,1 вгору,1 вправо,1 вниз, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інформатика | Безпека в мережі інтернет. Веб-сторінки з іграми для дітей. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Четвер 19.03.20 |
Літературне читання |
Прочитати у підручнику стор. 129 - 131. Знайти в оповіданні уривок, якому відповідає малюнок, списати його. Переказувати оповідання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Образотворче мистецтво |
Птахи в польоті.Малювання птахів у русі. Намалювати птаха у русі за схемою
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основи здоров'я | Опрацювати ст. 100-103 підручника .У зошиті виконати завдання з теми "Залізничний переїзд. Дорожні знаки ". Намалювати малюнок " Мій друг - безпечний рух !" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Математика |
зайти на сайт На Урок за посиланням і пройти онлайн -тести: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-previrki-navichok-usnih-obchislen-57996.html |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Англ.мова |
Повторити граматичний матеріал Впр 2 - скласти заперечні речення Впр 3 вставити допоміжні дієслова: did, did not Вивчити вірш аудіозапис Unit 5 Lesson 5
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
П'ятниця 20.03.20 |
Українська мова |
Написати твір - опис на основі власних спостережень " Надійшла весна прекрасна" Композиція твору
Відсутність в творі одного з елементів композиції вважається помилкою і враховується при виставлянні оцінки. Композиція твору повинна бути продуманою і чіткою. Твір-опис У такому творі описуються ознаки, властивості, якості особи, предмета або явища: – опис предмета за власними спостереженнями; Наприклад, ось зразок: Барви осіннього лісу (твір-опис на основі особистих вражень) Початок осені завжди чарівний. Повітря стає прозорим, а все навкруги виграє яскравими кольорами. Невеличкий ліс теж золотиться, багряніє, палає і з кожним ранком заливається все блискучішим вогнем. А після дощику з кущів вилазять гриби… кумедні, товсті. На старих пеньках туляться один до одного тонконогі опеньки. Розсипалися по галявинах червоноголові підосичники, зеленуваті й рожеві сироїжки, запашні рижики. Особливо поважними здаються серед них товсті гриби під червоною шапкою з білими крапочками – мухомори. Намистинками розсипалися по кущах різнокольорові ягідки. Барви лісу доповнює і волохатий зеленувато-сірий мох на деревах. Пахне грибами, чебрецем, дощем і ще чимось дивним, приємним. Пишається проти сонця ліс, пломеніють осінні вогневі барви. А разом з лісом пишається й осінь тим, що створила таку красу.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Літературне читання |
О.Копиленко " Розбишака Чив". За Ю Дмітрієвим " Чи знаєш ти? " Перечитати ст. 129 -131 Виконати онлайн тести за посиланням join.naurok.ua використавши код доступу 421431
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Математика |
Виконати вправу у learningApps за посиланням https://learningapps.org/display?v=pjo1wnbrn20 з теми " Арифметичні дії ділення і множення" Обчислити приклади 874, 878. Розв'язати задачі 872, 877. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Я у світі |
Навчальний індивідуальний проект " Славетні україніці" Прочитати стор. 117 -124 Проект: завести альбом або тоненький зошит і вклеїти до нього фотопортрети відомих українців і написати про них коротенькі розповіді .( 3 -4 речення). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Трудове навчання |
Виготовлення об'ємних фігур із дроту та штучних матеріалів. Виготовити поробку із дроту або пластику. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23.03.20р.-29.03.20р. Весняні канікули |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Понеділок 30 .03.20 |
Математика |
Переглянути відеоурок за посиланням: http://www.shostka-news.com/teleurok-matematiki-3-klas-2/ Опрацювати та вивчити правило стор. 136, розглянути усно № 879, 880, 881; виконати письмово : пр. 883, зад. 882 ( за аналогією до задачі 879) Дз: виконати письмово № 885, 886
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань учнів про прикметник Виконати впр.385 ст.156- списати, виділити закінчення прикметників; виписати прикметники на вибір і розібрати їх у послідовності , поданій на стор. 151. Виконати вправу " Частини мови. Іменник, прикметник" за посиланням: https://learningapps.org/display?v=picsb2hqc19 Д/з : впр. 387 ст. 156 - списати 1 абзац із художньої книги, підкреслити прикметники, один прикметник розібрати за зразком ст. 151. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природознавство |
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=uKNrXAMomtI Опрацювати у підручнику стор. 135 -136 Д /з : записати на листочок заповідні території Сумщини, і уточнити, що там охороняється. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Літературне читання |
Позакласне читання . Світ дитинства. В.Сухомлинський " Як Павлик списав у Зіни задачу" Завдання: прочитати оповідання Василя Сухомлинського в інтернеті і дати письмову відповідь на запитання: Чому Павлик почервонів? Чи справедливо оцінили його роботу? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вівторок 31.03.20 |
Математика |
Опрацювати усно № 887, 888, 889 Правило для нових обчислень: Щоб поділити двоцифрове число на одноцифрове, потрібно спочатку розкласти двоцифрове число на розрядні доданки, а потім кожен доданок поділити на це число, а результати додати між собою. Наприклад: 69 : 3 = ( 60 + 9) : 3 = 60 : 3 + 9 : 3 = 20 + 3 = 23 Виконати письмово № 890, № 891 - за алгоритмом: Якщо а = 48, то 48 - 2 = 46 Якщо а = 480, то 480 - 2 = 478 № 893 - розв'язати задачу, давши відповіді на запитання: 1. Скільки борошна витратили? 2. Скільки днів витрачали по 20 кг борошна? Д/з: № 896 - розв'язати задачу двома способами, давши відповіді на запитання. І спосіб 1. Скільки вбирає води осика за день? 2. Скільки разом вбирають дуб і осика за день? 3. Скільки відер води вбирають дерева разом за 5 днів? ІІ спосіб 1. Скільки вбирає води осика за день? 2. Скільки вбирає осика за 5 днів? 3. Скільки відер води вбирає дуб за 5 днів? 4. Скільки відер води вбирають дуб і осика разом за 5 днів? № 895 - обчислити вирази.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Українська мова |
Перевірка мовних знань і вмінь з теми " Іменник. Прикметник" Пройти онлайн тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/perevirka-movnih-znan-i-vmin-imennik-prikmetnik-103203.html Відкрити віконечко Тестування і набрати код доступу Код доступу :197361 Д/з. - виписати із підручника " Літературне читання" вірш стор. 116., визначити закінчення у прикметниках, прикметник щедрий рорзібрати за алгоритмомо на стор. 151 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Музичне мистецтво |
прослухати "Пісню про барабанщика" муз . Р Рустамова та розучити |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Англ.мова |
Записати у словник, вчити (с. 98): see-saw - бачити, come-came - приходити, learn-learnt - вчити, do-did - робити, have-had - мати с. 98, впр. 1 – читати виділені речення
аудіо впр. 1, впр.2
Минулий простий час. Past Simple. Репетитор англійської ( https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU&t=4s )
Заперечні та питальні речення в минулому простому часі ( https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=146s )
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середа 01.04.20 |
Українська мова |
Всесвітній День сміху https://www.youtube.com/watch?v=1iy8A3qwkHU Пройти онлайнтести за посиланням join.naurok.ua , набравши код доступу 109685 Д/з впр.379 - списати, дібрати заголовок, визначити рід прикметників у другому реченні , прикметник осінню розібрати за алгоритмом стор. 151. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природознавство |
Навчальний проект " Добра справа для природи"
Щодня ми озираємось і бачимо навколо себе дерева, траву, квіти, птахів, комах, тварин. Це все природа. Людина — частина її. Але у людини є можливість змінювати природу. Кожна зміна позначається на навколишньому середовищі. Змінювати природу людина повинна обережно, бо окремі дії можуть завдавати шкоди і навіть призвести до загибелі. Від людини залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. Нам подобається чисте повітря, прозора вода в річках, зелена трава на лугах, могутні дерева в лісах. Це життя. І наш обов'язок — зберегти його. Без природи людина загине. Збереження природи — це збереження людини. Сьогодні люди об'єднуються у товариства, метою яких є охорона природи. Навколишнє середовище потребує нашого захисту. Забруднення річок і озер, загибель лісів, знищення цілих видів рослин і тварин — справа рук людини. Проте тільки людина може врятувати природу. І дорослі, і діти повинні об'єднати свої зусилля у справі захисту довкілля. Кожен школяр може посадити дерево і нагодувати птахів. Ми повинні обережно поводити себе на лісових галявинах та берегах річок, не залишаючи після себе сміття. Якщо так робитиме хоча б кожен школяр, то й це буде вагомий внесок у дорослу справу збереження природи. Завдання: зробити разом з батьками добру справу для природи (на вибір: посадити деревце чи кущик,змайструвати шпаківню чи прибрати на вулиці сміття) . Це і буде робота для проекту. Д/з. повторити весь матеріал про рослини і тварини стор. 82 -141; підготуватися до контрольної роботи. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Логіка |
Зашифровані дії. Числові ребуси, які містять операції додавання і віднімання. Числові ребуси - це приклади, в яких усі чи деякі цифри замінені зірочками або буквами. Розв'яжи задачу методом вилучення: У школі учні різних класів організували шкільний музично-інструментальний ансамбль. Михайло в ньому грає на саксофоні. Піаніст вчиться в сьомому класі. Гітариста звати не Віктором, а учня восьмого класу - не Леонідом. Михайло вчиться не в дев'ятому класі. Андрій не піаніст і не учень десятого класу. Віктор - не учень сьомого класу, а гітарист - не учень дев'ятого класу. Леонід грає не на контрабасі. На якому інструменті грає кожний із хлопців у шкільному ансамблі та в якому класі вчиться?
Роздивись уважно таблиці. Які числа і чому мають бути у вільних клітинках? Впиши їх.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Інформатика |
Розгадати кросворд!!! Кросворд
1. Якщо є складна робота, Мусить бути лиш охота, Бо зі мною буде толк, Адже я системний…
2. Ось я кнопку натискаю
3. А, Б, В, Г, Ґ і кома — Всім, мабуть, уже відома Така клавішна структура. Звісно ж це …
4. Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах. Ковзаю по столу трішки, Бо комп’ютерна я …
5. Він покаже все на світі: Що малюють, пишуть діти, Грають як і що співають, І як пошту відправляють Все, що є, відображає, Без нього комп’ютера немає… 6. Якщо хочеш ти малюнок з книжки В комп’ютері мати, То мене все ж неодмінно Повинен ти придбати …
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02.04.2020 |
Англ.мова |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Четвер 02.04.20 |
Математика |
Розглянути усно № 898, 899 ( стор.138) Виконати у зошиті № 900, 901, 904 Д/з : № 906, 907 стор. 139 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Літературне читання |
Контрольна робота. Перевірка навички читання мовчки Читати текст 3 хвилини, а потім дати відповіді на запитання. Відповіді записати на окремому подвійному аркуші із зошита. Першу титульну сторінку підписати: Контрольна робота з літературного читання учня( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею ( прізвище та ім'я в Родовомувідмінку) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Образотворче мистецтво |
Намалювати ілюстрацію до української народної казки ( на вибір) |
Основи здоров'я | Опрацювати ст.104-107 підручника . Виконати завдання з теми"Безпека надворі" в робочому зошиті . Прочитати оповідання В.Драгунського "На Садовій великий рух" . Поміркуйте, чому хлопчики втратили велосипед . Складіть із літер слова "велосипедист" якомога більше слів . | |
Четвер | Англійська мова | |
П'ятниця 03.04.20 |
Математика | Виконати письмово № 908, 914, задачі № 909, 910, 915 стор. 139 - 140 |
Я у світі |
Переглянути відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4 Записати, які обов'язки має дитина ( за матеріалом відеоролика) |
|
Українська мова |
стор.158 впр. 390 - списати два речення, підкреслити дієслова, над іменниками надписати їх рід. Скласти і записати план до тексту, поділивши його на абзаци. впр.391 - виписати з тексту дієслова, у дужках записати питання, на яке відповідають ( за зразком стор. 158) |
|
Літературне читання |
стор. 132 -133 - прочитати, вміти розказати про пригоду, що трапилася з Мишком. Скласти і записати казку " Зустріч Мишка із сорокою навесні" |
|
Трудове навчання |
Для цього зробити отвір шилом у яйці, випустити його вміст, промити теплою водою та висушити. На наступному уроці будемо декорувати писанки. https://www.youtube.com/watch?v=IPQgOcTDpIQ |
|
Понеділок 06.04.20 |
Математика |
Опрацювати матеріал ст. 140, виконати письмово № 917,№ 918 за зразком: 84 : 6 = 14 14 *6 =84 Згадайте: 1 ц = 100кг 2ц = 200кг Розв'язати задачу № 919 за планом: 1. Скільки літрів пального витратив трактор? 2. Скільки годин працював трактор? Розв'язати задачу № 920 за запитаннями: 1. Скільки цукру рофасували у мішечки? 2. Скільки цукру розфасували у пакети? 3. Скільки було пакетів? Д/з: № 923, 924, |
Українська мова |
Впр.392 стор.159 - виписати сполучення виділених дієслів з іменниками, поставити у дужках питання ( за зразком). Впр.393 стор.159 - списати , підкреслити дієслова. Д/з : впр. 394 стор. 160 - з дитячої енциклопедії чи будь-якої іншої книги або із Вікіпедії виписати 3 - 4 речення про космос і космонавтів. Підкреслити дієслова. |
|
Літературне читання |
Прочитати оповідання Г.Тютюнника " Бушля" - стор. 134 -136 ( двічі) Виконати онлайн - тести join.naurok.ua/ код доступу 766744 |
|
Природознавство |
Контрольна робота з теми " Рослини і тварини" Підписати окремий листочок та виконати контрольну роботу: Контрольна робота із природознавства учня ( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею Прізвище та ім'я в Родовому відмінку
Контрольна робота по темі : Тварини. Рослини
звірі Тіло укрите лускою і шаром слизу. птахи Тіло вкрите сухими лусками, а в деяких ще й панциром. Вони рухаються «плазуючи». плазуни Тіло вкрите пір’ям. птахи Частину життя вони проводять на землі,а частину життя – у воді.
|
|
Вівторок 07.04.20 |
Математика |
Розглянути усно матеріал та правило стор. 141. Виконати письмово № 927, 930. Розв'язати задачу 929 за запитаннями: 1. Скільки помідорів розклали у ящики? 2. Скільки залишилося розкласти у більші ящики? з. Скільки кілограм помідорів у одному більшому ящику? Задача 928 - доповнити запис і розв'язати вираз. Д/з:№ 933,932 |
Українська мова |
Вчимося шукати дієслова ( слова, що називають дії предмета і відповідають на питання : що робить? що зробить? що буде робити? що робив? що зробив?) Впр.395 стор.160 - виписати назви дій, які відповідають на питання Що робить? Впр. 396 стор. 161 - виписати виділені слова і поставити від них запитання до залежного слова. Зразок: Доживають ( хто? що?) плями, доживають ( чого?) віку; розтанули ( хто? що?) сніги, розтанули ( де?) не скрізь. Д/з. - впр. 397 стор. 161 - списати, вставляючи з довідки потрібні за змістом слова. Пройти олімпіаду з української мови на сайті Всеосвіта за алгоритмом: сайт Всеосвіта - вхід для учня - код учня - пройти олімпіаду |
|
Музичне мистецтво | Заспіваймо нову | |
Середа 08.04.20 |
Українська мова |
Впр.399 стор. 162 - дібрати синонім до дієслів сідає та виглядає. Впр. 400 стор. 162 - списати, добираючи із дужок потрібне дієслово. Д/з: впр.403 стор.163 - дібрати синоніми до слів ходити, працювати. Скласти з ними по два речення ( всього 4 речення) |
Природознавство |
Правила поведінки серед природи навесні. Переглянути відеоролик за посиланням на вайбері. Записати правила поведінки у природі, дописати 2 -3 власних правила. Опрацювати у підручнику стор. 135 - 138 Д/з: стор.140 завд.2 - скласти природознавчу казку про те як рослини створюють умови для життя на Землі. |
|
Логіка |
Розв'язати задачі: 1. На гілці сиділо 5 синиць і сім горобців. 6 пташок полетіло. Чи полетів хоча б один горобець? Відповідь поясніть. 2. Записати двозначне число, у якому число десятків на 9 більше числа одиниць.
|
|
Інформатика | ||
Четвер 09.04.20 |
Літературне читання |
Стор. 136 -139 - виразно читати. Вмизначити і записати тему та головну думку оповідання. Тема ( Про що розповідається) Головна думка ( Що хотів сказати автор читачу, чого хотів навчити) |
Математика |
стор. 142 - усно розглянути № 934, 935 Виконати письмово: пр.936, Зад. 937 - в умові змінити загальну масу 380 на 370 і розв'язати за планом: 1. Яка вага 5 поросят? 2. Яка вага трьох бараныв? 3. Яка маса одного барана? Зад. 940- розв'язати за запитаннями: 1. Скільки коштує 12 блокнотів, якщо ціна одного 2грн? 2. Скільки коштує альбом, якщо 4 альбоми коштують стільки як 12 блокнотів, тобто 24грн? Зад. 938 - розв'язати за аналогією до задачі 940. Д/з: рівняння 941, зад. 942 План розв'язку задачі 1. Яка ціна однієї подушки? 2.Яка ціна однієї ковдри? 3. Скільки треба заплатити за три ковдри? |
|
Образотворче мистецтво |
Художник у театрі . Намалювати декорацію до вистави української народної казки " Півник та двоє мишенят"
|
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.108-111 . Прочитати вірш "Лісова пісенька" і намалювати малюнок "Ми - друзі природи" . Виконати завдання з теми "Відпочинок на природі" у робочому зошиті . Запам'ятати правила поведінки у лісі на ст. 111 підручника . | |
П'ятниця 10.04.20 |
Математика |
Усно опрацювати № 943 стор. 143, переглянути відеоурок за посиланням на вайбері Письмово виконати: № 944, 950 Зад. 947 ( за аналогією до задачі 946), зад. 945 ( на одну дію) № 948 - знайти периметр : Р = 2 * а+ 2*в , де а - довжина, в - ширина |
Українська мова |
Антоніми - слова , протилежні за значенням. Впр. 405 стор. 163 - виписати ьтільки ті пари, які протилежні за значенням. Склади із будь-якою парою речення, визнач головні члени речення. Впр. 407 стор. 164 - до поданих дієслів добери протилежні за значенням. |
|
Літературне читання | Прочитати стор. 139 -140 , переказувати | |
Трудове навчання |
Декорування писанки. Завдання: виготовити дві декоративні писанки у любій техніці ( не розфарбувати) Техніки декорування писанок: https://www.youtube.com/watch?v=IPQgOcTDpIQ |
|
Я у світі |
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини Переглянути відео на вайбері. Записати права дитини, згідно Конвенції ООН про права дітей. |
|
Понеділок 13.04.20 |
Математика |
Виконати письмово № 954 - розв'язати рівняння, №953 стор.145 - скласти та обчислити 3 вирази за таблицею. Зад. 955, зад. 956 - розв'язати за планом: 1. Скільки деталей виготовить токар за перші 3 год? 2. Скільки деталей виготовлів з більшою швидкістю? 3. Скільки годин токар виготовляв по 16 деталей? Д/з: пр.958, зад. 959 стор. 145 |
Українська мова |
Слова вживаються в прямому і переносному значеннях. Пряме значення слова — це його основне лексичне значення. Найчастіше пряме значення є первинним, тобто тим, що вперше стало назвою.( пташине гніздо) Переносне значення слова — це його вторинне значення, яке виникло на основі прямого, наприклад: сімейне гніздо. Слово в прямому значенні — це звичайна, повсякденна назва чогось (предмета, дії, ознаки). Слово в переносному значенні — назва образна, перенесена з одних предметів і явищ на інші. Переносних значень у слові може бути кілька. Впр. 408 стор. 164- виписати дієслова, вжиті у переносному значенні ( разом з іменниками) Впр. 409 стор. 164 - списати текст, підбираючи необхідні слова із довідки. Підкреслити дієслова , вжиті у переносному значенні. Д/з: записати словосполучення у два стовпчики: в перший - з прямим значенням, в другий - з переносним. Пливе човен, пливе сонце; доля подарувала, дочка подарувала; берізка плаче, немовля плаче; осінь затужила, дівчина затужила; біг спортсмен, бігли хмари; сонечко сміється, маля сміється. |
|
Літературне читання |
Стор. 140 -141 - підготуватися до виразного читання та переказування тексту. Виконати онлайн - тест за посиланням: join.naurok.ua Код доступу 542490 |
|
Природознавство |
стор. 142 - 146 - прочитати. Знати назви систем органів людини та їх значення. переглянути відеоролик https://youtu.be/8fbfucLqLRw |
|
Вівторок 14.04.20 |
Математика |
Тема: Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Роз'яснення: зверніть увагу на перші два вирази №961 стор.146. Порівняємо їх: 3*17= ............. і 15* 17= ...... Що ми бачимо? - Другий множник у обох виразах 17. - А що помітили у першому множнику? ( Перший множник другого виразу збільшився у 5 разів). - Що ж станеться з добутком у цих виразах? 3 * 17 = 51 15 * 17 = ( 3*5) * 17 = 51 *5= 255 Ми бачимо, що добуток у другому виразі збільшився у 5 разів. Отже, робимо висновок: Якщо один із множників збільшиться у кілька разів, то і добуток збільшиться у стільки ж разів. Переглянути правила стор.146. Обчислити письмово № 961, 963. Зад. 965 ( на 3 дії) Д/з: № 967, 968 стор. 147
|
Українська мова |
Контрольне списування . Завдання : списати текст, розкриваючи дужки і обравши правильний варіант написання. На окремому подвійному аркуші у лінійку виконати роботу. Титульну сторінку підписати: Контрольна робота із української мови учня ( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею Прізвище та ім'я в Родовому відмінку На першому рядочку розвороту аркуша записати по центру : Контрольне списування Верба Як тільки сонце (на)в(е/и)сну поверне і трохи пот(е/и)пліє, одразу ж (на)верболозах біля річок, ставків і на узлі(с/сс)ях з(ь/ ') являються пухнасті котики. Це верба цвіте, нагадуючи, що весна вже не за горами, що невдовзі оновлююча пора повсюдного зел(е/и)н-квіту. Цвіт в(е/и)рби - прекрасне , зворушливе диво природи. Пухнасті в(е/и)рбові котики - вражаючий символ краси. Верболози молодою зел(е/и)нню першими м(е/и)лують наше око, коли інші д(е/и)рева, чорні і голі, іще (від)зимової сплячки не пробудилися. За Олександром Довженком. |
|
Музичне мистецтво |
Повторити пісеньку : https://www.youtube.com/watch?v=pJOJQwDzCwI Прослухати https://www.youtube.com/watch?v=7FmeibrGFAs |
|
Середа 15.04.20 |
Літературне читання |
Позакласне читання ( за підручником А.І.Мовчун) Розділ 14. Сміймося собі на здоров'я Прочитати стор. 421 -423 Відкрити підручник за посиланням: https://subject.com.ua/textbook_pdf/ukrlit/3.pdf#viewer.action=download Завдання: надіслати відеозапис(або аудиозапис)читання легенди " Білгородський кисіль" стор.421 -423. Дати письмові відповіді на запиання: 1. Перерахуйте, як називають того, хто любить сміятися. 2. Які письменники писали смішні твори? Перерахуйте. 3. У яку біду потрапили білгородці? 4. Яке рішення прийняло віче? Чому? 5. Як старий мудрець обдурив печенігів?
|
Природознавство |
Нервова система людини Переглянути презентацію за посиланням у вайбері: myshared.ru/slide/11415081 Дати письмові відповіді на запитання: 1. З чого складається нервова система організму людини? 2. На що схожі нерви? 3. З якою швидкістю передається інформація по нервах? 4. Яке призначення нервової системи? ( Для чого вона потрібна?) 5. Яку роботу виконує головний мозок? 6. За чим слідкує спинний мозок? 7. Що потрібно для роботи мозку і нервів? 8. Як оберігати нервову систему? |
|
Логіка |
Розв'язати задачу методом вилучення . Троє братів: Павло, Степан та Ігор мають професії вчителя, інженера та лікаря. Вони проживають у містах Києві, Харкові та Донецьку. Ігор часто буває в Києві у відрядженні. Павло минулого року приїжджав до Харкова. Інженер працює на Харківському тракторному заводі. Ще коли Павло навчався в школі, всі сподівалися, що він стане вчителем, але помилилися. Лікар часто їздть у Київ до свого друга однокласника. В якому місті мешкає кожен із братів та яку професію має? |
|
Четвер 16.04.20 |
Математика |
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розглянути правило на стор. 147. Переглянути відеороз'яснення до розв'язування виразів у вайбері. Виконати прикл. 971 стор.147, зад 972, 973. Д/З: Зад. 975, рівняння 976 стор. 148 |
Літературне читання |
Позакласне читання ( за підручником А.І.Мовчун) Розділ 14. Сміймося собі на здоров'я Завдання: прочитати стор. 425 -434 , переказувати, перерахувати твори, які написав Всеволод Нестако. Підготуватися до тестів за змістом прочитаного на наступному уроці. Відкрити підручник за посиланням: https://subject.com.ua/textbook_pdf/ukrlit/3.pdf#viewer.action=download
|
|
Основи здоров'я |
Опрацювати ст.112-115 підручника . Виконати завдання в робочому зошиті по темі "Сам собі рятувальник" .
|
|
Образотворче мистецтво | Виконати зображення бутафорії для однієї з вистав.( кольоровий папір) | |
П'ятниця 17.04.20 |
Математика |
стор. 148 - розглянути пояснення.,вивчити правило. Виконати письмово: прикл. 979, завд. 981, зад.980. Самостійна робота - прикл. 983, зад. 98 стор. 149 |
Українська мова |
Виконати письмово : впр. 413 стор. 165 - виписати дієслова і позначити у них префікси, впр. 414 - списати, розкриваючи дужки. |
|
Літературне читання |
Пройти онлайн -тести за посиланням join.naurok.ua Код доступу 657987 Прочитати у підручнику " Позакласне читання" стор.435 - 450 ( підготуватися до виразного читання) |
|
Трудове навчання |
Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Переглянути відеоролик за посиланням у вайбері Завдання: скласти серветки для сервірування святкового столу( двома способами) |
|
Я у світі |
Практична робота. Розв'язування прогностичних задач " Що буде якщо ..." Завдання. скористайтесь словами для довідок та доповніть речення. Довідка: жарт, жорстокість, правопорушення, злочин, хуліганство, неввічливість, неповага. Приклад 1. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Це... Приклад 2. У спекотні дні хлопці часто поливають один одного водою. Але ось один з хлопців додав у воду яскравий барвник, і... сорочка у його товариша змінила колір у деяких місцях. Це... Приклад 3. Петрик за звичкою кинув свій портфель будь-де. Однокласники заховали портфель, і коли Петрик почав шукати його, налякавшись, що портфель зник, віддали загублену річ, порадивши при цьому не кидати речі будь-де, а бути акуратнішим. Це... Приклад 4. Двоє школярів вирішили пожартувати над своїм товаришем і заховали його зимову шапку. Саша, не знайшовши шапки, пішов додому без головного убору. Погода була холодною, і наступного дня Саша лежав з високою температурою хворий. Це.. Приклад 5. Діти бешкетували на перерві і кидали одне в одного повні портфелі. Але ось один з портфелів влучив у голову дівчинці. У результаті — тяжка травма. «Ми не хотіли, ми просто жартували»,— виправдовувалися діти. Але чи можна назвати це жартом? Це... Приклад 6. Василько кидав сніжками по машинах, які проїжджали повз нього. Одна зі снігових кульок потрапила у лобове скло автомобіля. Водій від несподіванки різко загальмував. Водій машини, яка їхала позаду нього, не розраховував на це, і в результаті обидві машини стикнулися. Один з водіїв отримав тяжкі травми на все життя. Як назвати вчинок Василька? Це... Приклад 7. Підліток, демонструючи друзям свою вправність, цілиться каменем у вуличний ліхтар. Влучивши, вигукує: «Є!» Це... Приклад 8.— Алло! Мені Ігоря! Немає? Ну, добре... Хто питає? Так, друг один... Гаразд, я зателефоную пізніше... Розбудив? А ви що, вже спали? Але ж ще рано... Це... Приклад 9. Марійка взяла книжку в читальній залі, їй необхідно вивчити на урок вірш. Переписувати його не хочеться. Марійка вирвала сторінку з книжки. Це... Приклад 10. Татко весь вечір сидів біля комп’ютера, готував доповідь на конференцію. Перед вечерею він попросив нікого не користуватися комп’ютером, бо в нього ще багато роботи. А Юрко хотів пограти у нову гру. Поки татко пив чай, Юрко відключив таткову програму і почав грати у свою гру. Але коли батько зайшов до кімнати, хлопчик згадав, що він забув зберегти таткові документи. Це... — Від пустощів до злочину — один крок! На конкретних прикладах ви переконалися, що жарти, пустощі, необдумані вчинки можуть призвести до правопорушень. |
|
Вівторок 21.04.20 |
Математика |
Переглянути відеоурок та виконати всі завдання з нього , включно і самостійну роботу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mOjSa38Usbg Виконати № 986 стор. 149 із підручника Зад. 987 стор.149 . Розв'язати за планом: І спосіб 1. Скільки бензину стало у баку? 2. Скільки разів по дві літри буде витрачатися бензину? 3. Якщо водій на кожні 10 км буде витрачати 2 л аж 26 разів, то яку відстань зможе проїхати авто? ІІ спосіб. ( Розв'язати та написати пояснення до дій) 1. 16 : 2 =.....( ) - 2. 36 :2 = .....( ) - 3. ...... + ...... = ........( ) - 4. 10 * ........ = 260 (км) Д/з : № 990 стор. 150 - рівняння № 991 - задача. |
Українська мова |
Впр.415 стор. 165 - виконати всі завдання до вправи. Впр.416 стор. 166 - виписати виділені іменники разом із дієсловами , з якими вони зв'язані.. Д/з: впр.417 стор. 166 - списати, замінити виділені слова близькими за значенням, підкреслити дієслова. |
|
Музичне мистецтво |
Основні види маршів. Прослухати " Весільний марш" Ф.Мендельсона та " Футбольний марш" М.Блантера Порівняти прослухані твори. Співати пісню " Семеро гномів" муз. і сл. А.Житкевича ( посилання у вайбері)
|
|
Середа 22.04.20 | Природознавство |
Опорно-рухова систем а. Формування постави. Завдання: 1. Прочитати у підручнику стор. 147 -148. 2. Перевірити власну поставу і зробити висновок чи вона правильна. 3. Скласти і записати пам'ятку як можна виробити правильну поставу. |
Українська мова |
Переглянути відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw Розглянути таблицю та правила стор. 167 -168, вивчити правила напам'ять. Впр. 420 стор. 168 - виписати окремо дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу. Д/з: впр.422 стор. 168 - виконати всі завдання із пункту 1 |
|
Логіка |
Написати на окремому листочку Контрольна робота із логіки учня ( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею ( прізвище та ім'я) в Родовому відмінку На другій сторінці записати : Завдання: 1. Назви предмет посуду, у якому є одна ручка, кришка і носик. Склади про цей предмет речення. 2. Горобчик прокинувся о 9 год ранку. Коли він заснув, якщо проспав усього 4 години? 3. Трійка коней за одну годину пробігає 15 км. Скільки кілометрів за цей час прбігає один кінь? 4. Три білочки збирали горіхи . Перша зібрала більше за другу і менше за третю. Хто з білочок зібрав найбільше горіхів, а хто найменше? 5. Лев, ведмідь, борсук, вовк та лисиця побували на прийомі у лікаря Айболита. Відомо, що лев потрапив на прийом раніше ніж ведмідь, але пізніше від борсука. Лисиця та борсук не стояли в черзі поряд, а вовк не стояв поряд ні з борсуком, ні з левом, ні з лисицею. Хто за ким стояв у черзі? |
|
Четвер 23.04.20 |
Літературне читання |
Прочитати у підручнику Є.Гуцало " Прелюдія весни" стор. 142 -145 ( 2 рази), знайти у тексті загадки та виписати їх. - Які слова із оповідання відповідають малюнку? |
Математика |
Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QxXw-pvWeOk Виконати письмово № 999, 1001, 1002 стор. 151. Д/з: № 1005, 1006 стор.152 |
|
Образотворче мистецтво |
Створення ескізу театрального костюма до вистави за казкою. Уявіть себе художниками - костюмерами і намалюйте ескіз театрального костюма до вистави за казкою " Колобок" |
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.118-120 . Прочитати казку Ігоря Січовика"Ліки від лінощів" на ст. 149-150 . Продумати відповіді на запитання на ст 120 .Виконати практичну роботу на ст. 120; завдання в робочому зошиті з теми"Характер людини" . | |
П'ятниця 24.04.20 |
Українська мова |
Поіторити правила на стор. 167 - 168 Впр. 421 стор.168 - виписати дієслова теперішнього часу у стовпчик, через рисочку дібрати до них форми минулого і майбутнього часу. Придумати та записати завершення тексту.( 2 -3 речення) Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/3397696 |
Літературне читання |
Прочитати стор. 145 -149 ( 2 рази), переказувати. Усно відповісти на запитання стор.149. |
|
Я у світі |
Україна - європейська держава. Прочитати стор.142 -145 Переглянути відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k4tIVUg1EWU |
|
Математика |
Контрольна робота з математики учня( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею Прізвище та ім'я в Родовому відмінку 1. Обчисли |
|
Трудове навчання |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Практична робота. Пришивання гудзиків із чотирма отворами. Завдання : пришити 4 гудзики із чотирма отворами різними способами. |
|
Понеділок 27.04.20 |
Математика |
Аналіз контрольної роботи. Виконати у зошиті наступні завдання, враховуючи зауваження , які отримали до розв'язку контрольної роботи. Аналіз контрольної роботи |
Українська мова |
Впр. 423 стор. 169 - виписати дієслова із префіксами, позначити префікс. впр.424 - виписати тільки дієслова теперішнього часу. Д.з: впр. 426 стор.170 - виписати дієслова, визначити їх час, дібрати форми минулого і теперішнього часу за зразком. |
|
Природознавство |
Прорчитати стор. 149 - 151 у підручнику. Вставити пропущені слова. 1. Поживні речовини потрібні організму для ............. 2. Перші перетворення їжі відбуваються в ................................ 3. По стравоходу їжа потрапляє до ................................. 4. Вся їжа подрібнюється ............................ 5. Всмоктування розщеплених поживних речовин і води відбувається в ......................... 6. Процес перетворення їжі на поживні речовини називається .... |
|
Літературне читання |
стор.149 -151 - читати і переказувати. Пройти онлайн тести за посиланням: join.naurok.ua Код доступу 498632 |
|
Вівторок 28.04.20 |
Математика |
Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0 Розглянути усно № 1007, 1008 стор. 152 Виконати у зошит № 1012, 1010, 1009. Роз'яснення: для того щоб знайти частину від числа, потрібно це число поділити на потрібну частину. Наприклад: Щоб знайти 1/5 від числа 60, потрібно 60 : 5 = 12 Д/з: прикл. 1015, задача 1014 стор. 153 |
Українська мова |
Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=KeOrRdEJyT0 Впр. 427 стор. 170 - записати перебудований текст. Впр. 428 - виписати спочатку дієслова, що означають завершену дію, а потім ті, що означають незавершену дію. Д/з: впр. 430 стор. 171 - утворити та записати дієслова, що означають завершену дію. |
|
Музичне мистецтво |
Прослухати укр. народну пісню " А вже весна" ( в обробці М.Лисенка) та виконати ілюстрацію до неї. https://mp3iq.com/m/2537179-m.v.lisenko/138563702-a-vzhe-vesna-hor/ |
|
Середа 29.04. 20 |
Українська мова |
Впр.434 стор.172 - усунути недоліки у записі і списати текст. ( Підказка: друге речення І абзацу та перше речення другого - потрібно змінити дієслова) Впр. 435 стор. 172 - виконати завдання до вправи. Д/з: впр. 436 стор. 173 - виписати виділені дієслова, поставити до них запитання ( у дужечках) , визначити час. |
Природознавство |
Прочитати у підручнику стор. 152 -153 Розробляючи меню здорового харчування, важливо також пам’ятати мудрість: «Під час сніданку їж, як король, в обід ― як принц, вечеряй ― як жебрак». Це означає, що розмір порцій протягом дня повинен зменшуватися. Меню здорового харчування обов’язково має включати наступні продукти: овочі та фрукти, цільнозернові, нежирне м’ясо (бажано птиці), рибу, бобові, нежирні молочні продукти і т. ін. Для підтримки сил і енергії бажано щодня їсти жменю сухофруктів (це може бути чорнослив, курага, родзинки, фініки, інжир) і горіхи (мигдаль, ліщину, арахіс, волоський горіх і т. п.). Намагайтеся вилучити зі свого раціону або як можна рідше вживати смажені страви, копченості та борошняні вироби. Нормою для здорової людини вважається вживання їжі 3 — 4 рази на добу. Ми спробували скласти зразок меню здорового харчування на один день. Спираючись на нього, ви легко зможете скласти свій повноцінний і, головне, смачний раціон. Сніданок Щоб «розбудити» вашу травну систему після сну, ми рекомендуємо вам випити стакан води за півгодини до прийому їжі. На сніданок радимо вівсяну кашу, фрукт (яблуко/апельсин/ківі). Чай без цукру (замінити медом). Каша дасть вам необхідну для активного трудового дня енергію. Фрукти додадуть бадьорості. Чай без цукру позбавить вас зайвих «швидких вуглеводів», які моментально засвоюються в організмі. Обід На обід радимо обов’язково ввести в меню здорового харчування першу страву. Український борщ, овочевий суп із квасолею або юшка з риби швидко засвоюються і поліпшують травлення. До першого можна додати відварені або тушковані рибу або м’ясо з овочами. Запити смачну їжу можна фруктовим соком. Полудень Якщо у вас з’явиться бажання нашвидкоруч перекусити протягом важкого трудового дня, ― не біда. Це може бути кефір із галетами або фруктовий мікс із йогуртом, або ж сухофрукти. Вечеря Останній прийом їжі повинен бути не пізніше, ніж за 3 години до сну, інакше їжа піде «про запас». Як варіант підійде гречана каша, овочі тушковані (капуста, морква, цибуля, томат), хліб та мінеральна вода. Завдання: скласти правильне меню для своєї родини на вихідний день, дотримуючись правил здорового харчування.
|
|
Логіка |
Завдання на повторення вивченого за рік. Написати правильну відповідь до задач: 1. Катерина, Зоряна, Оксана і Надія каталися: двоє - на ковзанах, двоє - на лижах. Катерина та Оксана каталися хто на ковзанах, хто на лижах. Зоряна - на лижах. Оксана та Надія хто на ковзанах, хто на лижах. На чому каталася Катерина? 2. Віра - тітка Михайла, Михайло - батько Оксани, Оксана - онучка Володимира. Ким Володимир доводиться Вірі - сином, батьком, дядьком, онуком чи дідом? |
|
Четвер 30.04.20 |
Математика |
Написати лише відповіді до № 1017, 1018 стор. 154 Виконати письмово № 1020, 1021,1022. Д/з: завдання 1024, задача 1025 стор. 155 |
Літературне читання |
Контрольна робота. Робота з літературним твором Груші - дві і одна ( за Б.Комаром) Текст та завдання у вайбері Листочок підписати, відступивши зверху 6 рядочків. Контрольна робота із літературного читання учня ( учениці) 3 класу Тулиголівського ліцею Прізвище та ім'я в Родовому відмінку |
|
Образотворче мистецтво |
Ляльки в театрі. Виготовити театральну ляльку за вибором. |
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.121-123 . Продумати відповіді на запитання; Вивчити визначання самооцінка . Виконати завдання в робочому зошиті з теми "Самооцінка характеру" . | |
Техніка безпеки на час травневих свят |
||
Понеділок 04.05.20 |
Математика |
Виконати письмово № 1026, 1027стор. 155; зад. 1029, 1030. Д/з: зад. 1034, прикл.1035 стор.156 |
Українська мова |
Впр. 437 стор.174 - виписати дієслова, визначити їх час, дописати форму майбутнього часу. Впр. 438 - списати, доповнити абзац про те, що роблять мамині руки. Д/з : Впр. 440 стор.175 |
|
Літературне читання |
Позакласне читання . Звідусюди по казці. Відкрити підручник за посиланням: https://subject.com.ua/textbook_pdf/ukrlit/3.pdf#viewer.action=download Прочитати казки Джоанні Родарі на стор.467-474 |
|
Природознавство | Прочитати стор.155-156 Скласти пам'ятку для тих, хто хоче зміцнити свою дихальну систему. |
|
Вівторок 05.05.20 |
Математика |
Розглядаємо знаходження числа за величиною його частини. Зверніть увагу! До цього часу ви знаходили частину від числа. Для цього число ділили на його частину. Наприклад: одна четверта числа 16 знаходиться так: 16 : 4 =4 Для того, щоб знайти число, одна четверта якого дорівнює 16, потрібно , навпаки, множити величину однієї частини на кількість частин. Тобто 16 * 4 = 64 Для більш детального роз'яснення перегляньте відеоурок за посиланням youtube.com/watch?v=Px4rJmmAsPO Всі завдання з відеоуроку розміщені у підручнику на стор. 156 - 157. Виконати письмово № 1037, 1038, 1042. Д/з: прикл. 1044, зад.1045 стор. 157 |
Українська мова |
Впр.439 стор. 174 - Списати вірш, замінюючи подані дієслова дієсловами минулого часу. Виконати вправу за посиланням Вправа з укр. мови на вівторок https://learningapps.org/4716112 |
|
Музичне мистецтво | Прослухати українську народну пісню " Вийшли в поле косарі" | |
Середа 06.05.20 |
Українська мова |
Вивчаємо правило: Не з дієсловами пишемо окремо. Впр. 442 стор. 176 - списати , підкреслити не з дієсловами. Впр. 443 - списати і уставити пропущені слова. Впр. 444 - зробити аналіз дієслів першого речення за зразком: Не наздоженеш ( що зробиш?) - дієслово, майбутній час, пов'язане із словом конем - не наздоженеш ( чим?) конем, присудок. Д/з: впр. 445 стор. 177- знайти і записати чотири прислів'я чи приказки , у яких уживаються дієслова з не. |
Природознавство |
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини Прочитати стор. 157 -158. Дати відповіді на запитання: 1. Що приводить у рух кров? 2. Де кров збагачується киснем? 3. З чого складається система кровообігу? 4. Як називаються великі кровоносні судини? 5. Яку роботу виконує кров в організмі людини? Переглянути відеоролик за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=pZSugFVaL1k
|
|
Логіка | Виконати завдання із підручника Математики: задача 1043 стор. 157, задача 1023 стор.155 | |
Четвер 07.05.20 |
Математика |
Розглянути усно всі завдання на стор. 158. Відеороз'яснення ділення з остачею: https://www.youtube.com/watch?v=HoHJjNmCCj8 Виконати письмово № 1050, № 1052 - за зразком розв'язку № 1051 № 1053 - порівняти вирази. Д/з: №1055, 1056 стор. 159 |
Літературне читання |
Стор. 152 - 153 виразно читати оповідання. Надіслати аудіо або відеозапис читання оповідання. |
|
Образотворче мистецтво |
Театральна афіша. Завдання: Створити ескіз афіши до однієї із театральних казок( на вибір) |
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.124-129 підручника . Виконати завдання з теми: "Учись учитися" в робочому зошиті . | |
П'ятниця 08.05.20 |
Математика |
Виконати письмово № 1059,1060, 1061, 1064 стор. 160 Розглянути усно письмове пояснення ділення з остачею № 1057 стор.160 |
Українська мова |
Впр. 446 стор.117- списати, підкреслити дієслова, впр. 448 стор. 179 - списати, розкриваючи дужки |
|
Літературне читання |
Стор. 153 -154 - виразно читати, виписати опис зовнішності Івасика і дідуся. Надіслати відео або аудіозапис читання стор. 155. |
|
Я у світі |
Підготувати проект " Відомі у світі народні промисли сучасної України" https://www.youtube.com/watch?v=jAUME0-qRoc https://www.youtube.com/watch?v=PXTzCr6-Shk або " Винаходи людства, що змінили світ" https://www.youtube.com/watch?v=l1USHp5SQR4 ( Проект має бути у вигляді презентації або аркуші паперу із малюнками чи фотознімками з обов'язковим текстовим коментуванням) |
|
Трудове навчання |
Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми. Завдання: виготовити і оздобити транспортний засіб або будиночок із коробок для сірників. https://www.youtube.com/watch?v=bK9wNhdwvso |
|
Вівторок 12.05.20 |
Математика |
Вивчити правило стор. 161 Виконати письмово № 1065 стор. 160, № 1069 стор. 161, № 1071 стор. 162 Д/з: стор. 162 № 1073, 1074 |
Українська мова |
Контрольний диктант " Хліб" ( за О.Кравець) У понеділок 11 травня, о 13.00 відкрити мобільний додаток Zoom ІD - 683-900-6497 пароль: 605475 |
|
Музичне мистецтво |
Пісня, танець і марш як основа музики. поєднання різних типів музики. Прослухати пісні і навчитися їх підспівувати: https://www.youtube.com/watch?v=jvCjc5DBn9I https://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o |
|
Середа 13.05.20 |
Логіка |
Увага! Сьогодні на логіці працюємо за підручником з математики. Перед виконанням завдань перглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IYInqBjTQRA Відеороз'яснення перевірки ділення з остачею: https://www.youtube.com/watch?v=cl4cGu4B_38 Виконати письмово: №1075, 1076, 1079. Розглянути правило стор. 162 Д/З: № 1081, 1082 стор. 163 |
Українська мова |
Написати до робочого зошита диктант під диктовку із батьками: На вулиці Пролунав дзвінок після останнього уроку. Гурт малечі висипав на вулицю. Сьогодні тут пильнують за порядком Іра та Люся. Кілька малюків ганяли у дворі м'яча. Раптом м'яч викотився на дорогу. Мале хлоп'я побігло за ним. Завищали гальма. Ледве встигли дівчатка зупинити хлопчика. А могла трапитись біда. Вулиця не любить пустощів. Будьте обережні на ній! Завдання: 1. Над усіма дієсловами першого абзацу олівцем надписати їх час. 2. У виділеному реченні підкреслити головні та другорядні члени реченя. Д/з : пройти інтернет- олімпіаду з української мови на сайті На Урок: Паролі для учнів: Биковець Микита - кант6156 Коваленко Тимофій - 4600сфен Литвинчук Діана - друг4850 Осадча Маргарита - троп6167 Сердюк Світлана - ікло1830 |
|
Природознавство |
Значення шкіри для організму людини та її гігієна. Прочитати у підручнику стор. 160 -162 Переглянути відеоролик ttps://www.youtube.com/watch?... Скласти та записати 4 поради як потрібно доглядати за шкірою. |
|
Четвер 14.05.20 |
Математика |
Усно розглянути завдання № 1083, 1084 стор.163 Виконати письмово № 1085 стор. 163( спочатку розв'язати троьома діями, а потім ІІ спосіб двома) План до розв'язку задачі двома діями: 1. На скільки літрів менше витратить пального другий трактор за 7 годин? ( якщо кожну годину економить 2 літри) 2. Скільки літрів пального витрачає другий трактор за 7 годин? № 1090, 1091, 1092 стор. 164. Д/з: Задача 1093, завдання 1094 стор. 164 |
Літературне читання |
Прочитати оповідання стор. 157, вміти переказувати. Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос. Відбудеться о 13.00 через мобільний додаток Zoom |
|
Образотворче мистецтво |
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору. Виконати малюнок на довільну тему та виготовити рамку для своєї роботи у будь - якій техніці, використовуючи різні підручні матеріали. |
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.130-133 . Прочитати оповідання Миколи Носова "Капелюх" ст.154-155 . Продумати відповіді на запитання . Виконати завдання в робочому зошиті з теми "Уява і здоров'я" . Оберіть одне прислів'я на ст.132 , придумайте казку, для якої воно може стати заголовком, намалюйте ілюстрацію до неї . | |
П'ятниця 15.05.20 |
Математика | Обчислити письмово вирази 1, 2, 3 стор. 165, задачі 4,5 стор. 165 |
Українська мова |
Повторення вивченого про звуки і букви. Звукобуквений аналіз слів. Впр.450 стор.180- Списати перший стовпчик, зробити звуко-буквений аналіз слів - Україна, м'ята, розмовляти. Впр. 452 стор.181 - списати весь вірш, підкреслити в словах букви , які позначають м'якість приголосних звуків. Впр. 456 стор. 182- поділити слова для переносу різними способами. |
|
Літературне читання |
Читати стор. 159- 161 Знайти та виписати рядки, у яких ідеться про травень, літо, вишню. |
|
Я у світі |
Прочитати стор. 142 -145. Пройти гру до Дня Європи за посиланням від Анжеліки Миколаївни у вайбері ( для тих , хто ще не пройшов) https://learningapps.org/display?v=pfyc6odx220 |
|
Трудове навчання |
Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми. Завдання для тих, хто не виконав минулого разу: виготовити і оздобити транспортний засіб або будиночок із коробок для сірників. https://www.youtube.com/watch?v=bK9wNhdwvso |
|
Понеділок 18.05.20 |
Математика |
Письмове множеня на одноцифрове число. Переглянути відеороз'яснення письмового множення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6UX5XKP75ic № 1099 стор. 166- розглянути усно. Виконати письмово: № 1100, 1101 стор. 166, № 1102 стор. 167 Д/з: № 1105, 1106 стор. 167 |
Українськам ова |
Впр. 458 стор. 183 - списати, у І реченні другого абзацу підкреслити головні і другорядних членів речення. Дієслово пливе розібрати за зразком на стор. 177. Д/з: підготуватися до контрольної роботи - повторити матеріал стор. 157 -179, Впр. 461 стор. 185 - списати останній абзац і самостійно дописати продовження розповіді ( 3 - 4 речення) |
|
Літературне читання |
Позакласне читання. Про маму. Відкрити електронний підручник за посиланням: https://subject.com.ua/textbook_pdf/ukrlit/3.pdf#viewer.action=download Завдання: прочитати стор. 502 -526, дати письмові відповіді на запитання: 1. Коли святкують День Матері? 2. Який місяць року вважають місяцем Пречистої Діви Марії? 3. Який подарунок у День Матері коханій дружині вважається добрим знаком? 4. Який старовинний обряд міг оберігати маму від хвороб? 5. Що з'являється на материнських могилах у День Матері? 6. Яка квітка вважається символом спокою? Надіслати аудіо або відеозапис читання вірша " Молитва за маму" стор. 503. |
|
Природознавство |
Органи чуття. Гігієна органів чуття Прочитати стор. 163 - 167 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY |
|
Вівторок 19.05.20 |
Математика |
Виконати письмово множення у стовпчик № 1109 стор. 167, № 1118 стор. 168 Розв'язати задачі №1110, 1119 Д/з: № 1121, №1122 стор. 169 |
Українська мова |
Перевірка мовних знань і вмінь з теми " Дієслово" Пройти онлайн-тести На Урок за посиланням: join.naurok.ua Код доступу: 3324763 |
|
Музичне мистецтво |
Де бували, що вивчали. Повторити вивчені за рік пісні. Виконати вправу в learningapps.org/5025162 |
|
Середа 20.05.20 | Літературне читання |
Повтори і пригадай. Стор. 161 - підготувати відповіді на запитання( усно) Записати розповідь про улюбленого героя з прочитаних творів за пам'яткою, поданою на першому форзаці підручника. Відкрити електронний підручник для позакласного читання за посиланням: https://subject.com.ua/textbook_pdf/ukrlit/3.pdf#viewer.action=download Завдання: прочитати казку " Материнська любов"стор. 519 -522 Надіслати аудіозапис читання стор. 526 ( вірш та прислів'я) |
Природознавство |
Запобігання виникненню захворювань. Здоровий спосіб життя. Прочитати стор. 165 -167 Д/з : пройти інтернет- олімпіаду з предметів початкової школи на сайті На Урок: Паролі для учнів: Биковець Микита - кант6156 Коваленко Тимофій - 4600сфен Литвинчук Діана - друг4850 Осадча Маргарита - троп6167 Сердюк Світлана - ікло1830 |
|
Логіка |
Виконати завдання у підручнику з математики: № 1124, 1125, 1126 стор.169 Пройти інтернет-олімпіаду з математики на сайті На Урок Паролі для учнів ті ж самі ( дивитися вище) |
|
Четвер 21.05.20 |
Математика |
Виконати письмово № 1128 стор. 169, № 1130, № 1132, 1133 стор. 170 Д/з: № 1135 стор,170, № 1139 стор.171 - множення виконати у стовпчик. |
Літературне читання |
Стор. 162 -166 - виразно читати, виписати сталі вислови, що виділені у тексті та їхнє тлумачення. Прослухати : https://www.youtube.com/watch?.. |
|
Образотворче мистецтво |
Передавання святкового настрою за допомогою кольору. Переглянути відеоролик : https://www.youtube.com/watch?.. Завдання: сфотографуватися у вишиванці та з вишитим рушником. |
|
Основи здоров'я | Опрацювати ст.134-137 підручника . Виконати практичну роботу на ст.137; завдання в робочому зошиті з теми: "Вчимося відпочивати" . | |
П'ятниця 22.05.20 |
Математика |
Виконати письмово: №1141 стор. 171- обчислити з перевіркою; № 1142 - обчислити зручним способом; задача 1144 стор. 172. Самостійна робота № 1146, 1147 стор. 172 Д/З: підготуватися до контрольної роботи, повторити табличку множення. |
Українська мова |
Аналіз контрольної роботи. Впр. 462 стор. 185 - списати останній абзац, підкреслити дієслова, що відповідають на питання Що робити? Впр. 463 стор. 186 - виписати дієслова з префіксами; позначитии префікси. До кожного дієслова поставити запитання та записати дужках. Впр.464 стор. 186 - дібрати 4 дієслова за малюнком та скласти і записати з ними речення. |
|
Літературне читання | стор. 166 -168 - прочитати, прслати аудіозапис читання. | |
Я у світі |
Практична робота " Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?" Завдання: записати цікаву розповідь про Україну, можна вірш, у якому розповідається про багатства і надбання держави. розповідь записати на аркуші А4, прикрасити малюнком. |
|
Трудове навчання |
Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професфями. Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=WlM1_S9rIWs https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk |
|
Понеділок 25.05.20 |
Математика |
Контрольна робота. Повторення вивченого за рік. Контрольна робота відбудеться онлайн в реальному часі о 14.00. |
Українська мова |
Впр.465 стор. 187 - виписати у два стовпчики іменники у множині і у однині. Впр.468 стор. 188- записати слова за абеткою. Д/з: впр. 469 стор 188 - списати весь вірш, у кожному реченні підкреслити головні члени речення. |
|
Літературне читання |
Стор. 168 - 172 - читати та переказувати Переглянути мультик , порівняти із уривком: https://www.youtube.com/watch?.. |
|
Природознавство |
Контрольна робота з теми " Людина та її організм" 1. Наука, що вивчає будову тіла людини: а) гігієна, б) анатомія, в) біологія. 2. Які органи є опорою тіла людини? а) кровоносні судини і серце; б) скелет і м'язи; в) м'язи і серце. 3. Який орган є органом смаку? а) око, б) язик, в) ніс. 4. Завдяки чому поживні речовини розносяться по всьому організму? а) завдяки крові, б) завдяки судинам, в) завдяки легеням. 5. Випишіть назви органів травлення людини: Язик, шлунок, бронхи, печінка, товста кишка, стравохід, легені, пряма кишка, ротова порожнина. 6. Встановіть відповідність: 1) Захищає головний мозок. 2) Захищає спинний мозок. 3) Захищає серце, печінку, легені. А) Хребет Б) Череп В) Грудна клітка 7. Як берегти зір? Запиши правила. Контрольну роботу виконати на окремих листочках, титульну сторінку підписати посередині, відступивши 12 клітинок вниз. |
|
Вівторок 26.05.20 |
Математика |
Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число, виду 966:3 Переглянути відеоурок та виконати письмово ділення чотирьох прикладів, що є у відеоуроці. : https://www.youtube.com/watch?v=Oy8o8OD-J2o Виконати письмово № 1150, 1151 стор. 172, задача 1152 стор. 173 Д/з: № 1156, 1157 стор. 173 |
Українська мова |
Розвиток зв'язного мовлення. Написати розповідь із 5 - 6 речень на тему " Моє життя на карантині" Впр.470 стор. 189 - списати вірш, над кожним дієсловом визначити та надписати час. Д/з: впр. 466 - списати, записати назви предметів, виготовлених із деревини, що є у твоїй кімнаті , у дужках визначити їх рід. |
|
Музичне мистецтво |
Повторити вивчені пісні Розучити руханку https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0 |
|
Середа 27.05.20
|
Природознавство |
Аналіз контрольної роботи. Пройти онлайн -тести за посиланням:join.naurok.ua Код доступу: 6417239 Віртуальна екскурсія до аптеки: https://www.youtube.com/watch?v=D4DJeDjig0E |
Літературне читання |
Позакласне читання. Сучасна дитяча преса. Прочитати одну статтю у будь-якому дитячому журналі або газеті і 3 речення про що прочитали. |
|
Логіка |
Завдання у підручнику з математики: Розглянути усно № 1159, роз'яснення № 1160 стор. 173 Виконати письмово: № 1158 стор.173 ( виконати у стовпчик), № 1163, 1162 стор. 174 Д/з: № 1170, 1171, 1172 стор. 174 Переглянути відеороз'яснення : https://www.youtube.com/watch?v=I1YzXJEriuI https://www.youtube.com/watch?v=Oy8o8OD-J2o |
|
Четвер 28.05.20 |
Математика |
Розв'язати задачі. Задача 1. 1/3 маси плодів маслини становить олія. Скільки олії можна одержати зі 126кг цих плодів? Задача 2. Коли щодня витрачати на опалення 9кг вугілля, то його вистачить на 72 дні. На скільки днів вистачить вугілля, коли щодня витрачати 8 кг? Задача 3 З урожаю льону на дослідній ділянці одержали 244кг волокна льону, а насіння - в 2 рази менше. Скільки кілограмів насіння одержали? Обчислити 31 : 5 45 : 7 46 : 9 230 : 22 19 : 5 97 : 3 |
Літературне читання |
стор. 173 - повтори і пригадай. Намалювати ілюстрацію до свого улюбленого твору, який читали у 3 класі. |
|
Образотворче мистецтво |
Виконати вправу:https://learningapps.org/4149364 Намалювати свою мрію на літо. |
|
Основи здоров'я | Повторити вивчений матеріал | |
П'ятниця 29.05.20 |
Літературне читання |
Переглянути рекомендації для читання на літо: http://www.barabooka.com.ua/presa-dlya-ditini/ https://www.slideshare.net/ssusera75b26/ss-40172916 |
Математика | Виконати вправу- гру за посиланням у вайбері. | |
Українська мова |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Відеоурок youtube.com/watch?v=977AT3scb0Y |
|
Я у світі |
Земля - спільний дім для людей. Стор. 155 - 156 - прочитати Переглянути відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=wWQsQh6P7G0 https://www.youtube.com/watch?v=rRrpxgBoQWc |
|
Трудове навчання | Узагальнення і систематизація знань. Підсумок за рік. | |
Інструктаж з техніки безпеки на час літніх канікул https://sites.google.com/site/naikrasidruzi/dla-ucniv/pam-atka-bezpecnoie-povedinki-pid-cas-litnih-kanikul |