A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівський ліцей

2 клас вчитель Малик Н.Г.

                                                          13.03.2020.

Читання

Дослідити текст ст. 112-113.

1.Скільки абзаців у тексті?

2. У якому абзаці ідеться про перших весняних птахів? 

3. Коли день дорівнює ночі?                               

Математика

ст. 99.№1.Знайти значення виразів різними способами.

№2. Виконати обчислення зручним для тебе способом( 6 виразів).

№3. розвязати задачу, дібравши потрібний короткий запис.

№4. Порівняти математичні вирази, зручним для тебе способом( 4 вирази)

ЯДС Дослідити, які свята навесні відзначаютьт в Україні?Опрацювати ст.68-72.
Укр мова

ст.105-106, виконати вправи 1-8

 

   
   

 

 
   
   
   
   
   

                                                       16.03.2020

Англійська мова

Підручник с. 90

Вправа 1 – прослухай та повтори

Вправа 2 – послухай та заспівай

Вправа 3 – слухай та повторюй

Вправа 4 – підготувати міні-діалог покупця

unit 7 lesson 4

 Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  

ЯДС

Пригадати, яких птахів називають перелітними . Опрацювати ст.75-76 .

Підготувати міні-проєкт про перелітних птахів за планом на ст.76 .

Математика

 №1 . Погрупуйте одиниці вимірювання поданих величин .

№2 . Порівняти іменовані числа .

№3 . Розв'язати задачу, дібравши короткий запис .

№4 . Знайти значення виразів різними способами (6 виразів ) .

Українська мова

Вивчити правило ст.107 ; виконати завдання 1-8 .

Переглянути відео за посиланнями :

Службові слова, їх роль у реченні 

Читання Вивчити вірш Івана Франка "Надійшла весна прекрасна " напам'ять . Продумати відповіді на запитання ст.113 .
   

17.03.2020

Математика

ст.101

№1. Скласти рівності за схемами .

№2. Знайти значення різниць і довести, що одержаний результат правильний .

№3. Знайти значення виразів і виконати перевірку ( 6 виразів) .

№4 . Дібрати вираз, який є розв'язком задачі .

№5 . Розв'язати задачу, розділивши її на дві прості .

Українська    мова

ст.108-109 .

Виконати завдання 1-14 .

Англ.мова

 Підручник с.91

впр 1- послухай та розкажи

впр 2 -слухай та показуй

впр 3- повтори

Намалювати те, що їсте протягом дня.

Підготувати розповідь про свої сніданок, обід та вечерю

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 7 lesson 5

Логіка Розв'язати задачі .

1. Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?

 

 

2. Знайка, Кнопочка та Тюбик живуть у будинках №14, 17, 19. В якому будинку живе кожний з них, якщо Знайка не живе в домі №19 й 17, а Кнопочка не живе в домі №19?

 

 

3. У Віті сьогодні день народження. Він молодше за свою сестру, якій виповнилось 6 років. Скільки років може бути Віті?

 

Мистецтво Нагадати календарно-обрядові народні свята,традиції і звичаї .
   

18.03.2020

ЯДС Опрацювати ст.78-81 . Відшукати інформацію,як дорослі птахи доглядають пташенят . Які небезпеки чатують на птахів навесні ? Від кого вони потребують захисту ?
Математика Перевіряємо свої досягнення ст.102 .Виконати завдання №1-4 .
Українська мова Вивчити правило впр.1 ст.110 . Виконати завдання 2-12 ст.110-111 .
Читання Опрацювати ст.114-115 .

19.03.2020

ЯДС

Виготовити серветку за зразком( з дорослими ) ст.72-73 підручника.

Ознайомитись і запам'ятати правила безпечної  роботи з голкою , послідовністю виконання роботи ст.73 . 

Мистецтво

Нюанс -  це незначна відмінність у кольорі та  формі .

Простим олівцем намалюйте на картоні композицію "Підсніжники" . Розмалюйте її пластиліном . Доберіть контрасний колір картону до кольорів пластиліну. Це зробить вашу роботу виразнішою . Вона створить весняний настрій у ваших домівках .

Фізкультура Повторити правила з техніки безпеки .Виконати загальнорозвивальні вправи .Виконати вправи з великим м'ячем . Пограти в рухливу гру.
Англ.мова

Підручник с.92

Прослухати аудіозапис та прочитати

Повторити лексику

Впр.4- прочитати і дати відповіді на запитання

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 7 lesson 6

головоломка

 

   

20.03.2020

ЯДС Опрацювати ст. 82-83 . Проаналізувати ланцюг живлення за участі птаха .
Математика Виконати завдання №2-5 ст.103 .
Українська мова 

Розвиток зв'язного мовлення . Малюю весну .

Послухайте, як весну зобразив композитор . Що ти уявляєш, коли слухаєш цю мелодію ? https://www.youtube.com/watch?v=OPqlNLCrUuQ

Намалюйте словами весну, записуючи свою розповідь, починаючи із заголовку .

Зразок розповіді .

                                        Весна

Настала весна . Пригріло сонечко . Побігли струмки . З далеких країн повернулися птахи . З'явилися перші весняні квіти .

Намалюйте олівцями весну, яку бачите за вікном .

Читання  Читати ст.116 . Продумати відповіді на запитання в кінці вірша . Який заголовок ти б придумав/придумала до  цього твору ?
Фізкультура Виконати ранкову зарядку . Пограти в рухливу гру .

30.03.2020

Англ.мова

 Підручник с.93

впр. 1 Послухайте римівку та розкажіть

впр.2 Послухайте та покажіть

Підготуйте діалог (запитайте, що любить їсти ваш товариш?)

Письмово виконати впр. 6 (написати речення. вставити прпущенні слова)

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 7 lesson 7

Теперішній простий час

ЯДС Опрацювати ст.84-85 .
Математика Опрацювати ст.104 підручника . Виконати завдання №2-5 .
Українська мова

Узагальнення і систематизація знань .

1. Вставити пропущені службові слова . 

Скаче дощик ... долині -

Зупинився ... стежині .

... сонечком подружився .

... веселку перелився .

2. Списати вірш, надписуючи зверху частини мови .

На небі за хмари

Сховалося сонце . 

Білі сніжинки

Стукотять у віконце .

3. Із даних слів складіть речення .

настала У лісі ніч .

мороз дерев постукує По стовбурах .

4. Знайдіть та виправте помилки . Запишіть виправлений текст .

Володя зайшов на клас . Дістав у портфеля книги і поклав із парту .

5. Складіть словосполучення, добираючи до кожного слова службове .

... сонці, ...лісі, ...хата, ... горою .

Виконати інтерактивне завдання з посиланням .

https://learningapps.org/watch?v=psfs6uikk20

Читання

Робота з дитячою книжкою . Звуки, фарби, рухи весни .

     В українській міфології Зима – це стара бабуся,а Весна – маленька дівчинка. Старий Мороз веде Зиму під руку, бо вона зігнулася, трясеться і ледь іде. У лютому кожух на бабі полатаний, чоботи подерті,а в хустці діри, а з тих дір стирчить сиве волосся.

А Весна -  це гарна дівчинка . Коли Весна вступає в свої права у неї на голові з'являється віночок. Дівчинка – Весна звернулася до нас з проханням виконати завдання   її посланця  -  Мудрого Грака. Коли завдання будуть успішно виконані і віночок буде сплетений, Грак  віднесе його Весні. Вона одягне його і вступить у свої права.

Опрацьовувати казку « Як Зайчик весни дочекався ».

Як зайчик весни дочекався

Росла на засніженому пагорбі берізка. Підбіг до неї зайчик і

спитав :

- Берізко ,чи скоро прийде весна ?

- Тоді ,як шпаки прилетять ,- відповіла берізка.

Став зайчик шпаків виглядати. А як прилетіли шпаки,зайчик знов гайда до берізки:

- Берізко , шпаки прилетіли , а де ж весна ?

-Зачекай ,- сказала берізка. - Ще сніг не розтав.

Став зайчик чекати. Аж ось повіяв теплий вітерець і сніг розтав. Зайчик знову до берізки.

-Берізко ,- мовив ,- уже і шпаки прилетіли , і теплий вітерець

повіяв , чому ж весна забарилась ?

-Почекай ще трохи,- відповіла берізка , - набубнявіють на моїх гілочках бруньки,задзвенять струмочки,пташки заходяться гніздечка мостити. Отоді й настане справжня весна.

Чекає зайчик , чекає, коли на берізці бруньки набубнявіють,коли струмочки задзвенять, а пташки гніздечка помостять. Нарешті такий день настав. Зайчик аж не впізнав берізки,підбіг до неї і хвалиться :

- Тепер я знаю : весна настає тоді , як прилітають шпаки,як бруньки на берізках бубнявіють, як весело дзвенять струмочки,а пташки заходжуються мостити гнізда. А ще ...тоді, як берізки одягають зелене вбрання.

Перевірка розуміння прочитаного :

   - Чи сподобалась вам казка ?

   - Назвіть дійових осіб.

   - Про що розмовляли зайчик і берізка ?

   - Знайдіть ознаки весни у відповідях берізки .

   - Коли ж настане справжня весна.

 

31.03.2020

Англ.мова 

Підручник с.94-95

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 7 lesson 8

впр.1 прослухайте

впр.2 прослухайте та прочитайте

впр.5 послухайте та заспівайте

тест 

31.03.2020

ФІзкультура Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики .  
Математика Опрацювати ст.105 . Виконати завдання №1-4 .  
Читання Прочитати казку "Хлопчик і Дзвіночок  Конвалії". Усно продумати відповіді на запитання на ст.117 .  
Мистецтво

Прослухати П.Чайковського "Квітень .Пролісок" (із циклу"Пори року") .

https://www.youtube.com/watch?v=3Bf0RfHA9Yg 

Вивчити М.Ясакової, О.Янушкевич "Весняні котики".

https://www.youtube.com/watch?v=vy5ShdXJxrQ

 
Логіка

1.Розв'язати задачу .

Тетяна і Тамара мають прізвища Іваненко та Сидоренко . Яке прізвище у кожної дівчини, якщо Тетяна живе на одній вулиці з Сидоренко .

2. "Побудувати" палац із 11 паличок . Перекласти 4 палички так, щоб отримати 15 квадратів .

 
     

01.04.2020

ЯДС Опрацювати ст.86-87 підручника .
Математика Опрацювати ст.106, виконати завдання №1-5 .
Українська мова

Написати потрібно на окремому аркуші, не в робочому зошиті.                                                                                  Діагностична робота . Мовна тема .

Дієслово . Числівник . Службові слова .

1.  Прикметники – це

А  слова – назви предметів;            

Б  слова – ознаки предметів;

В  слова, що означають дію предмета.

2. Дієслово відповідає на питання:

А  що робить?, що роблять?       

Б  який?, яка?, яке?, які?.       В  хто?, що?

3. В якому рядку записані дієслова?

А  сонце, пташка, сніг;

Б  летить, падає, світить;

В  яскраве, білий, красива.

4.Утвори прикметники від поданих іменників:

Холод - _______________________

Зима - ________________________

Радість - ______________________

5. Добери дієслова близькі за значенням. 

Живуть  -______________________,

говорить - ________________________ .

6. Добери дієслова протилежні за значенням

Біжить - ____________________,

сумує - ________________________ .

7.Прочитай речення. Випиши в окремі колонки  прикметники та дієслова.

У Віки живе маленький котик Сніжок. Шерсть у нього пухнаста та довга. Лапки м'якенькі. Ходить котик тихо.  Віка любить з ним гратися.

Прикметники                                                           Дієслова

__________________                                         _________________

8. Склади два речення, використовуючи числівники . Числівники підкресли суцільною лінією .

9. Встав пропущені службові слова та спиши текст .

...рецепту ...базарі дятел вибрав окуляри . Натягнув собі ...ніс, полетів трудитись ... ліс .

 

Читання Опрацювати ст.118 . Прочитати вірш, знайти порівняння, продумати відповіді на запитання . Усно скласти розповідь про великодні свята, використовуючі подані слова(ст.118 внизу, виділені голубим кольором) .
   

02.04.2020

Фізкультура Виконати загальнорозвивальні вправи . Стрибати на скакалці .
Мистецтво

Створити весняну картину"Котики вербові" .за допомогою акварельних фарб, трубочки для коктейлів, відбитків пензлика і ваших пальчиків . 

Якщо немає фарб, то можна виконати малюнок фломастерами або олівцями . Допомога за посиланням .

https://www.youtube.com/watch?v=uH7AZ4lVr2U

ЯДС Пофантазуйте і зробіть власну великодню писанку . Матеріали оберіть відповідно до вашого задуму . Під час роботи дотримуйтесь правил безпеки . Ваші твори подарують радість, добро, здоров'я і стануть оберегами для усієї родини .
Англ.мова

с.96

Виготовити тарілку та карточки з малюнками їжі

Розказати про те, що любите їсти або не любите

завдання

   

03.04.2020

ЯДС

Опрацювати ст.88-91 . Поспостерігати, як свійські тварини доглядають за своїми дитинчатами . За схемою на ст.91 складіть ланцюги живлення . Розгадати ребуси на ст. 91 .

Виконати інтерактивне завдання за посиланням https://learningapps.org/display?v=pa5xagjoa20 .(впізнати тварину за малюнком)

Математика

Підготовка до сприйняття нового матеріалу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AEYaY5lBzek

Опрацювати ст. 107 . Виконати завдання №2-5 . Вивчити правило .

Українська мова

Опрацювати ст.112-113 . Виконати завдання 1-10 . Вивчити  правила .

Читання Виразно читати вірші на ст.119 . Усно продумати відповіді на запитання після віршів . Дібрати до слова лагідно близькі за значенням .
Фізкультура Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики . Стрибати на скакалці . 

06.04.2020

ЯДС

Опрацювати ст.92-95 . Відшукати у вірші В.Чубана об'єкти, з яких складається наше довкілля . Продумати відповіді на запитання, вивчити визначення .

Переглянути повчальний мультфільм про охорону довкілля за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI

Математика

Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E (перша частина )

Опрацювати ст.108 . Вивчити правило . Виконати завдання №2-5 .

Українська мова 

Підготовка до сприйняття нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

Опрацювати ст.114-115 . Вивчити правило .Виконати вправу 1-10 .

Читання Створюємо усний журнал . Дібрати поезії, створити малюнки про маму , листівки-запрошення до свята Дня Матері .
Англ.мова

  Підручник с.100

Впр. 1 -  послухайте та повторіть

Впр. 2 – послухайте та заспівайте

 

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 8 Lesson 1

презентація

Виконати письмово

 

1. Fill in the missing letter/ вставте пропущену літеру

       Sun…y, r…iny, wind…

 

2. Translate into Ukrainian/ Перекладіть на українську мову

       It is warm . -

      It is snowy . -

     It is rainy .-

 

 

3. Translate into English/ Перекладіть на англійську мову

       Сніжно,       Тепло, Сонячно

 

 

 

07.04.2020

Фізкультура

Виконати руханку за посиланням:             https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs

Математика

Повторити вивчений матеріал та вивчити новий за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

Опрацювати ст. 109 . Вивчити нові терміни добуток, значення добутку, частка, значення частки . Навчитись читати вирази різними способами . Виконати завдання №1-4 .
Українська мова

Підготовча робота до вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Yb5Ftev-wdI

Опрацювати ст. 115-116 . Вивчити правило на ст. 116 . Виконати впр. 1-8 . Виконати інтерактивне завдання на закріплення за посиланням : https://learningapps.org/display?v=p12906y0c20

Мистецтво

Пофантазуйте, чи можна почути космос . Послухайте музичну розповідь гурту "Спейс" про Всесвіт (композиції ""Балада", "Чарівний політ") за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wXVgn3AIXbQ&list=RDwXVgn3AIXbQ&index=1. Що ви уявили під час слухання музики ?

Щоб передати таємничість космосу, музиканти звернулися до сучасних технологій . За допомогою електронних музичних інструментів і спеціальних комп'ютерних програм створюють електронну музику 

Придумайте мелодію до віршованих рядків та заспівайте її .

Золотава зірочка перлинкою стала,

Сіла в човен місяця, пісню заспівала .

Логіка

Розв'язати задачу методом вилучення .

У відрядження до міста Івано-Франківська прибули троє працівників одного із заводів м. Києва - Мирон, Орест та Данило . Відомо, що кожний має одне із прізвищ: Іванців, Горбань та Самборський . Мирон - не Горбань . Син Ореста - п'ятикласник . Орест працює в механічному цеху, а Горбань - у ремонтному . Донька Іванцева - першокласниця . Яке прізвище кожного з відряджених ?

Для зручності розв'язання накресліть таблицю, в яку по вертикалі записуйте імена робітників, а по горизонталі - їхні прізвища .

Англ.мова

Підручник с. 101

Впр.1 –послухати та прочитати

 Впр.2 - виконати письмово

Winter – (знайти відповідні речення і записати) і т.д.

Впр.3 прослухати та заспівати

Намалювати пори року і розповісти

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 8 Lesson 2

08.04.2020

ЯДС

Діагностична  робота . Природа навесні . (написати на окремих аркушах)

Дата_________                                                                Прізвище_________________

Діагностична робота  . Я досліджую світ . Природа навесні

  1. Проталини - це

А) проїзжа частина;

Б) місця, де випав сніг;

В) місця, де розтанув сніг.

 

  1. Встанови відповідність між весняним місяцем та його описом.

Березень

Оголена від снігу темна й сира земля готується до цвітіння. Сонце вже високо піднімається над горизонтом. Температура повітря перевищує 0◦

Квітень

Від землі швидко прогрівається повітря, і навіть може бути спекотна погода. Можна почути перший гуркіт грому і побачити блискавку.

Травень

Природа ще спить. Снігові замети тануть. Сонечко починає нагрівати замлю. Крихким і тонким стає лід.

 

  1. Підкресли весняні явища природи

Снігопад, повінь, листопад, заморозки, спека, вітер, грім, проталини, льодохід, дощ, відлига.

 

  1. Як називають перші квіти після зими?

______________________________________

  1. Які комахи прокидаються першими?

______________________________________________________________________________________________________________________________

6. Встанови відповідність. Зєднай стрілочками тварину та опис її поведінки

 

До теплих днів мати годує малят молоком. Жирові запаси накопичені восени вже закінчуються і молока не вистачає. миша
Буває, що вона зовсім не повертається до своїх малят і їх годує інша мама, що пробігатиме повз. ведмедиця
Пробуджуються пізніше. Ближче до початку квітня, коли стає тепло і зявляється рослинна їжа. зайчиха
  1. Які звірі навесні народжують малят ?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Чому потрібно дбати про довкілля?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Математика

Нагадати теоретичний матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E .

Переглянути відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=FK7LG2Q7PXA

Опрацювати ст. 110 . Запам'ятати нові терміни: перший множник, другий множник, добуток; ділене,дільник, частка .

Виконати завдання №1-6 .

Українська мова

Підготовча робота до сприйняття нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DK0LeRfZM7g

Опрацювати ст.117 . Вивчити правило на ст. 117 . Виконати впр.1-8 .

Читання

Виразно читати вірш "Що таке мир" Тетяни Майданович, передаючи голосом питальну і окличну інтонацію . 

Мурал - велика картина, що намальована на стіні будівлі . Розглянуьти уважно мурал на ст.120 підручника . Які символи миру ви бачите ?

   

09.04.2020

Фізкультура Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики
Мистецтво

Мозаїка - це зображення, створене зі шматочків різних матеріалів: кольорового каміння, керамічних плиток, пластмаси та ін. .     

  Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vigotovlennya-aplikaci-v-stili-moza-ki-68711.html                                                              Створити мозаїку "Зоряна мандрівка"(кольоровий картон) .

ЯДС

Виготовити модель транспортного засобу за зразком чи власним задумом(підручні матеріали) ст.9 підручника .

Іще один варіант  поетапної роботи за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bK9wNhdwvso

Англ.мова

Розпочніть урок з руханки  

https://drive.google.com/open?id=1SpU7er5_mlVEOLktR0XEzrMLrZWtJF4v   -руханка   

 

  С.102

Впр.1 – послухати та показати

Впр.2 – прослухати та прочитати

Впр.3 – прочитати та добрати пору року (письмово)

Впр.5 – читати

Підготувати розповідь про улюблену пору року

 

  https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284 відео про пори року

 

 

 

 зайдіть та виконайте завдання

https://learningapps.org/1906612

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bhhws6ZxL6g&feature=youtu.be перегляньте відео

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 8 Lesson 3

 

 

 

 

10.04.2020

ЯДС Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI Опрацювати ст.98-100 . За схемою на ст.99 назвати ознаки літа . Запам'ятати назви кольорів веселки за допомогою речення на ст. 100 .
Математика

Вивчення нового матеріалу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cGKgMQw5ph0

Опрацювати ст.111 . Вивчити переставний закон множення а*в=в*а, множення з нулем а*0=0*а=0 та одиницею а*1=1*а=а . Виконати завдання №2-6 .

Українська мова

Підготовча робота за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=vKQVowV8C9c

Опрацювати ст.118-119 . Вивчити правило на  ст.119 . Виконати впр.1-7 .

Читання

Підсумок за темою "Надійшла весна прекрасна" .(записати на окремому аркуші)

1.З'єднай стрілочками назви віршів з авторами творів .

На зеленому горбочку                   Анатолій Камінчук

Українська писанка                       Леся Українка

Тільки мама                                    Тетяна Майданович

Що таке мир                                    Володимир Лучук

2. Слова з якого вірша стали назвою розділу, запиши їх . Хто автор цього вірша ?

3. Напиши три пестливі слова, які є у прочитаних творах .

4. Утвори тематичну павутинку до слова"Весна".

5. Запиши назви перших весняних квітів .

6. З розсипанок утвори прислів'я .

радіє     весні,     Пташки     а дитя -      матері

краще     Серце     матері     сонця     гріє

Фізкультура  Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E

13.04.2020

ЯДС

Ознайомлення з новим матеріалом за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c

Опрацювати ст.101-102 . Дослідити, як літні місяці дістали свої назви . Назвати ознаки кожного літнього місяця за прислів'ям . Виконати інтерактивне завдання за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pkd3h976c20

Математика

Повідомлення теми уроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ilMu5qHqpAM

Опрацювати ст.112 . Виконати завдання №2-6 .

Українська мова

Розвиток зв'язного мовлення . Підписую святкову листівку .

Прочитай листівку, яку одержала Читалочка .

                        Дорога Читалочко !

        Сердешно вітаю тебе з днем народження.

     Бажаю міцного здоров'я, гарних успіхів у навчанні і здійснення усіх мрій .

                                                         Твій друг Щебетунчик

Поясни, скільки частин має текст листівки . Про що йдеться в кожній із них ? Кого тобі хотілося б привітати листівкою . З яким святом . Які побажання хочеш висловити ?

Придумай і запиши текст для вітальної листівки . Намалюй олівцями ілюстрацію для своєї листівки .

Читання

Робота з дитячою книжкою . Усна народна творчість . Прочитати українську народну казку і  виконати тестові завдання на розуміння прочитаного .

Чарівні люстерко, килим і яблучко

Українська народна казка Полтавщини

Був колись король, мав він трьох синів. Коли прийшов час женитися, то сталося так, що всі троє закохалися в одну панну. Та жоден з них про це не знав.

Якось зібралися вони її сватати. Приїхав перший, другий і третій . Вони не могли погодитися, кому вона дістанеться. От дівчина й каже:                                                                             — Хто принесе мені найпотрібніший дарунок, за того й піду. Брати всілися на коней та й поїхали світ за очі. Їде старший брат, по дорозі зустрів діда. Хлопець розповів свою історію. А дід і каже:                                                                                        — Підожди, я тобі поможу . Візьми оце люстерко. Захочеш узнати, що зараз у кого діється, то в ньому й побачиш.  Хлопець подякував діду та й поїхав далі. А той дід перенісся на дорогу другого королевича та став розпитувати, куди той їде. Хлопець розповів усе, що з ним сталося. Старий другому брату подарував килим і сказав:                                                 — Цей килим відвезе туди, куди захочеш.                       Хлопець подякував дідові і повернувся назад. А дід тим часом перенісся на дорогу третього парубка, і запитав, куди той їде. Після розповіді третього королевича дід дав йому чарівне яблуко і сказав:                                                                             — Коли хто вмиратиме, то дай з’їсти яблуко і той оживе.  Хлопець взяв яблуко і вернувся назад. З’їхались королевичі в одному місці, стали показувати свої дарунки.                            — Ану подивимось в люстерко, — каже перший, — що наша панна робить.                                                                Подивились і побачили, що вона помирає. Брати засмутилися. Ото середній і каже:                                                                     — Сідаймо на килим і повезімо їй яблуко.                           Брати посідали, наказали килиму везти. Килим знявся і повіз братів на двір до їхньої пані. Молодший брат тільки притулив до її губ яблуко, вона враз одужала. Показали брати їй свої дарунки, вона й каже:                                                                   — В люстерко не дивитимусь, на килимі не літатиму, а яблуко для здоров’я візьму. Хто його приніс, за того і піду.      Справили вони гучне весілля та й зажили щасливо .

1. У короля було:

а)  два;    б)  три;   в) п’ять  синів.

 2.   Панна забажала:

а)найдорожчий;б)найкращий; в)найпотрібніший подарунок.

 3. Вибрати сучасні досягнення людства , про які мріяли  колись в образі люстерка, килима.

а) літак, космічний корабель;   б) телескоп, телевізор ....

4. Панна вибрала:

а) люстерко;  б) літаючий килимок;  в) цілюще яблуко.

Англ.мова

С.103

Впр.1 – прослухайте та прочитайте

Впр.2 – послухайте та повторіть

Повторити лексику

Утворити речення за схемою впр.7 (письмово). Кольори речей зображені на малюнках.

 

(https://www.youtube.com/watch?v=E9St566TE_4)-  вживання займенників his, her

 

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 8 Lesson 4

14.04.2020

Англ.мова

 

Розпочніть урок з руханки   https://drive.google.com/open?id=1SpU7er5_mlVEOLktR0XEzrMLrZWtJF4v    

С.105

Впр.1 – послухати та повторити

Впр.2 – послухати та заспівати

Впр.3  - послухати та знайти відповідну дитину

https://www.youtube.com/watch?v=py2IX0zTXiA-одяг

 

https://www.youtube.com/watch?v=pNWHpZ7tzEs -одяг

https://learningapps.org/1433798  -завдання по темі «Одяг»

Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"  Unit 8 Lesson 5

 

 

Фізкультура Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики .
Математика

Ознайомлення з новим матеріалом та гімнастика для очей за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tEAiadGbD1Q

Опрацювати ст. 113 . Запам'ятати: а:1=а, а:а=1, 0:а=о . Виконати завдання №1-5 .

 

Читання

Опрацювати ст.122 . Виразно читати вірш О.Дерманського "Що?

Де ? Чому ? Навіщо ?" ст.122-123 . Продумати відповіді на запитання .

Мистецтво

Українські дівчата здавна плетуть гарні віночки, які є не лише прикрасою, а й оберегом . Послухайте  "Віночок українських народних пісень" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SsBoxTJyAg0 . У ньому оркестр народних інструментів виконує яскраві та неповторні за тембром звучання мелодії . Запам'ятайте характер мелодій .   

Вивчіть і заспівайте пісню "Квітковий садочок" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jlXSOxIw4hc, яка познайомитьіз квітами, що зростають у нашому краї . Потанцюйте під мелодію пісні .

Придумайте свою мелодію на віршовані рядки та заспівайте її .

У віночку нашому різнобарвні квіти .

Це - символ України і дарунок літа .

Логіка

Розв'язати задачу .

Три дівчинки - Таня, Майя, Галя - влітку відпочивали у дитячому таборі . Кожна із дівчат захоплюється одним із видів спорту: тенісом, гімнастикою, волейболом . У перший день відпочинку  Галя і волейболістка ходили разом до лісу . Майя та волейболістка милувалися водоспадом . Яким видом спорту захоплюється кожна дівчинка ?

16.04.2020

Англ.мова

С.106

Впр.1 прослухати та показати

Впр.2 – послухай та прочитай

Впр.3 – прочитай

Впр.5 – прочитай

 

https://learningapps.org/827919 -завдання

https://www.youtube.com/watch?v=5kGk11YOGCg читання буквосполучення

  Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"Unit 8 Lesson 6        

 

   
   
     

 

 

 

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора