A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівський ліцей

Дистанційне навчання від 20.05.2020

Дата: 22.05.2020 16:59
Кількість переглядів: 411

 

 

20.05.2020

Читання

(написати на окремому аркуші)  Підсумок за темою "Скільки на Землі іще цікавого"                                                        

1.З'єднай стрілочками назви віршів з авторами творів .

Чотири квіточки, Вербові сережки, Розмова хмарок, Чудо із чудес ; Надія Кір'ян, Олександр Дерманський, Лідія Компанієць, Ліна Кос

2. Запиши назви дитячих енциклопедій, які ти знаєш .                          

3. Запиши назви дитячих журналів, які ти знаєш .                                       4. Доповни тематичну павутинку до слова журнали .                                 5. Віднови чистомовки, підібравши рими до закінчення рядка .             Жу-жу-жу, жу-жу-жу -                                        

Я із сонечком .................. .                                  

Шу-шу-шу, шу-шу-шу -                                            

З вітерцем я теж ........................ .                        

Іс-іс-іс, іс-іс-іс -                                                      

Під горою хвойний ...................... .                          

Ис-ис-ис, ис-ис-ис -                                                

За горою хижий ............ .

21.05.2020

Фізкультура Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI .                                                              
Мистецтво  Створити композицію "Квітковий весняний розмай "за власною уявою (фломастери або кольорові олівці) .
ЯДС Виготовити аплікацію "Літо" за зразком чи власним задумом (ст.140 підручника) .

22.05.2020

ЯДС Опрацювати ст.137-138 .
Математика Опрацювати ст.134 . Виконати завдання №2-6 .                              
Українська мова Розвиток мовлення . Написати розповідь, як мрієш відпочити на канікулах . Розпочинай роботу із заголовка . Намалюй ілюстрацію до свого тексту .         
Читання

Позакласне читання . Людина починається з добра .                                   Добре слово 
  В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".
   Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.
   Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти. Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.
Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:
- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.
Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас .

Що сталося з дівчинкою?
- Що приносили Олі родичі?
- Що принесла бабуся?
- Чи допомогло це дівчинці стати здоровою?
- Так чого Олі не вистачало?
Дуже часто і у нашому класі теж не вистачає доброго слова у стосунках між вами.

 Кажімо більше добрих слів
 Знайомим, друзям і коханим.
 Нехай комусь тепліше стане
 Від добрих наших почуттів.
Нехай тих слів солодкий мед
 Чиюсь загоїть рану.

Фізкультура Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

25.05.2020

ЯДС Опрацювати ст.139 .
Математика Опрацювати ст.135 . Виконати завдання №1-5 .
Українська мова

Підсумкова діагностична робота "Повторення вивченого за рік"(написати на окремих аркушах) .
1.   Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах. Зелень, осінь, пеньок.                                                                                        а) а;   б) ь;  в) й .
2. Познач слово, в якому 4 звуки і 5 букв.                                           а) дзвін;   б) їжак;  в) день .
3. Познач слово, в якому 7 звуків і 8 букв.                                          а) повітря;   б) дзеркало;  в) щітка .
4.   Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший. а) по складах;   б) по буквах;  в) по звуках .
5. Які  букви, позначають голосні звуки у словах. Їжак, білка, метро, дятел.                                                                                        а) ї а і е о я;   б) ж к б м р д л .
6. Вибери слова,які пишуться з апострофом .                                    а) бур_ян, подвір_я;   б) цв_ях, св_ято .
7.   Доповни речення. Слова, що є ... , відповідають на питання хто? що?                                                                                                         а) назвами ознак;  б) назвами предметів;  в) назвами дій .
8.    Доповни речення. Слова, що є ... , відповідають на питання який? яка? який?                                                                                   а) назвами ознак;   б) назвами предметів;  в) назвами дій .
9. Познач, в якому рядку перелічені прикметники .                            а) зелень, листок, шапочка;  б) зелений; малесенька, дерев’яна;
в) зеленіє, повіяв, висить.
10.Заміни словосполучення іти дуже повільно одним словом.        а) іти;              б) плентатись;            в) крокувати .
11.Заміни словосполучення дуже тихо говорити одним словом.     а) говорити;            б) шепотіти;         в) гомоніти .
12.Визнач тип речення за метою висловлювання. Будьте справжніми друзями живої природи!                                               а) питальне;              б) спонукальне;             в) розповідне .
13. Визнач тип речення за метою висловлювання. Іринка прийшла зі школи і вирішила допомогти матусі.                                       а) питальне;              б) спонукальне;             в) розповідне .
14.  Познач, що таке текст.                                                                      а) речення;             б) слова;        в) зв’язані за змістом речення.
15.  Для чого людям потрібна мова?                                                   а) для спілкування;        б) для письма;      в) для читання .
16. Поділи текст на речення. Скільки речень ? Прийшла весна ласкаве сонечко зігріває землю повертаються з вирію птахи.                                                                                                   а) 3;   б) 4;  в) 5 .

Читання Читати художню літературу . Підготуватися до діагностичної роботи .

26.05.2020

Фізкультура Виконати комплекс вправ ранкової гімнастики .
Математика Опрацювати ст.136 . Виконати завдання №2-6 . Вивчити табличку множення і ділення на 8, 9 .
Читання

Підсумкова діагностична робота "Повторення вивченого за рік"(написати на окремих аркушах)

Красиві слова і красиве діло

         Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
         Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
         Коли це бачать: до хатини  біжить  ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.

         І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
         — Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
         Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
         — Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
         А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
         Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.

                                                                                    (В. Сухомлинський)

1. До якого жанру відноситься твір?

_________________________________________________________

2. Яка основна думка твору?

_________________________________________________________

3. Знайди кінцівку в тексті. Якими словами вона починається?

_________________________________________________________

4. Напиши, чим тобі сподобався третій хлопчик?

____________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

5. Перевір свою техніку читання (50-60 сл./хв.).

Мистецтво Узагальнення і систематизація знань . Повторити вивчені пісні за рік .
Логіка Розв'язати задачу .

27.05.2020

ЯДС Опрацювати ст.141-142 .
Математика

Підсумкова діагностична робота "Повторення вивченого за рік" (написати на окремих аркушах) .

1.Знайди:

  • Добуток чисел 3 і 9;
  • Суму чисел 4 і 9;
  • Різницю чисел 14 і 8;
  • Частку чисел 63 і 7.

2. Обчисли

81: 9 + 28                           6 *10 - 45

4 * 5 : 10                            76 + 0 * 8   

40 : 10                                7 * 7 - 6 *6

7 * 0                                   88 - (17 - 11) *7                  

4 *1                                    (70 - 54) : 6

0 : (24 +24)                        (45+15) : 10

3. Порівняй вирази і постав знаки ›, ‹, =.

 8 + 4 … 8 * 4                           8 * 9 … 8 * 8 – 8                     

 63 : 9 … 54 : 9                    9 * 6 … 9 * 5          

4. Знайди  значення  виразу  (18 - с ) с,  якщо с = 9.

5. Виконай  перетворення

2дм 3см = ‍‍?см                   18 см = ‍‍?дм ‍‍?см

6. Встав пропущені числа

 

36 :  ?  = 9               ? * 9 = 72

?  * 8 = 64              40 :  ? = 5

 

7. Розв’яжи задачу

     У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин?

 

8. Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий - у 2 рази довший .

Українська мова  Опрацювати ст.141-142 . Виконати впр.1-14 .
Читання Читати художню літературу .

28.05.2020

Фізкультура Виконати руханку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
Мистецтво Повторення вивченого за рік . Виготовити аплікацію "Літо" (кольоровий папір. картон) .
ЯДС

Підсумкова діагностична робота "Повторення вивченого за рік" .

  1. Поверхня нашої планети нерівна.
  •   так
  •   ні
  1. Сонце посилає на Землю
  •  тепло
  •  світло
  • тепло і світло
  1. Скільки є пір року?
  •  3
  •  4
  • 12
  1. Яка тривалість року?
  •  365 днів
  •  24 години
  • 12 днів

5. Яка пора року найхолодніша ?

 

 

 найхолоднішу пору року.

 

6. Вибери осіннє явище природи.

  •   восени Сонце піднімається нижче над горизонтом
  •  день стає довшим
  •   на деревах з’являються листочки

7. Підкресли назви зимуючих птахів.

 

Зозуля, дятел, соловей, сорока, ластівка, журавель, сойка, шпак, горобець, жайворонок, синиця, голуб.

8. Вибери рядок, де записані лише предмети живої природи.

  •  Сонце, Місяць, Земля, зорі, вода, повітря
  •  мікроби, гриби, рослини, тварини, людина
  • вода, повітря, зорі, тварини, рослини

9.  Продовж речення.

     Рослини розподіляють на три групи: _______________________________              

  10. Запиши органи рослини.

 

                                                                      .Вибери ознаку, що нехарактерна для зими. 

 

 

29.05.2020


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора