A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Тулиголівський ліцей

Дистанційне навчання від 01.05.2020

Дата: 05.05.2020 09:28
Кількість переглядів: 2739

 

28.04.2020

Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта

Кожна людина має свій шлях у житті, шлях радості  й печалі, турбот і піклувань, любові і розчарування, шлях вічності. Кожен шукає в житті собі друга, партнера, того, хто здатний зрозуміти, розділити радощі та печалі. Усі ми прагнемо любові, прагнемо любити і хочемо, щоб любили нас, а для цього потрібен об’єкт нашої любові. Саме це штовхає нас шукати ту єдину (єдиного), котра стане втіленням наших мрій і сподівань.

Пропоную згадати сюжет твору, переглянувши відеоролик "Lave Story"

 

Отже, сьогодні ми будемо говорити про кохання, про таке кохання, коли не треба говорити «пробач».

Непроста у нас буде розмова.  Хочеться підняти дуже важливі питання, відповіді на які, здавалося б, знайти легко, але насправді – непросто.

Сподіваюсь, що наш урок буде вдалим. Тож усім успіхів!

 Словникова робота

Кохання або любов - почуття глибокої сердечної прихильності до особи іншої статі.  (Тлумачний словник)

 Цікаві факти

Любов внесена до реєстру захворювань Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Міжнародний шифр хвороби — F.63.9 -  «Розлади звичок та спонукань, неуточнені».

Загальні симптоми:

  • нав'язливі думки про іншого;
  • різкі перепади настрою;
  • перевищене почуття власної гідності;
  • "себежаль";
  • безсоння;
  • необдумані, імпульсивні вчинки;
  • перепади артеріального тиску;
  • головний  біль;
  • алергічні реакції.

 

Дні року присвячені коханню

Любов (Агапе) — Римська, 9-річна дівчина підліток, християнська мучениця, що постраждала в гоніннях імператора Адріана, одна з трьох дочок, разом з Вірою і Надією, святої Софії Римської. Дні пам'яті в Православній церкві 17 (30) вересня, в Католицькій 1 серпня і 30 вересня

14 лютого — міжнародний День всіх закоханихДень святого Валентина

 Асоціативна розминка

Які асоціації викликає у вас слово "кохання" ?   (любов, щастя, побачення, ніжність, бажання бути поруч, печаль, ревнощі, подарунки, самопожертва, поцілунки….)

Складання "сюжетного  ланцюжка" 

«Порушена  послідовність».

  • Дженні погоджується на навчання у Парижі
  • Розвиток  стосунків закоханих
  • Випробування хворобою
  • Перша зустріч
  • Проблеми (соціальна нерівність сімей)
  • Випробування шлюбом і бідністю

2.  Виразне читання уривку твору вчителем

"Жила собі дівчина. Дожила до двадцяти п'яти років і померла. Що кажуть у таких випадках? Що була вона вродлива. І розумна. Що любила Моцарта, Баха, бітлів. І мене..."

3. Евристична бесіда

- Про кого ці слова? (Дженні)                                                                                                                                            - Хто їх говорить? (Олівер)                                                                                                                                                   -  Як починається історія Олівера і Дженні?

3.1. Читання в особах.

Від слів: « Дайте мені «Пізнє середньовіччя»… до слів «От вам і доказ, –доказ того, що ви дурний».  

 — Дайте мені «Пізнє середньовіччя».                                                                                                                               Вона скоса глянула на мене:                                                                                                                                                            — Хіба у вас немає бібліотеки?                                                                                                                                          — Наскільки мені відомо, студенти Гарварда мають право користуватися вашою бібліотекою.                                                                                                                            — Ви мені про закон, містере Шпаргалето, а я вам — про етику. У вас у Гарварді — п'ять мільйонів книжок. А у нас тут — злиденні кілька тисяч.                                                                                                                Ото ще надлюдина в спідниці. Це з тих, мабуть, що вважають: якщо студенток у Редкліффі вп'ятеро більше, ніж студентів у Гарварді, то це означає, що дівчата вп'ятеро розумніші від хлопців. За інших обставин я залюбки позбиткувався б з неї — я це вмію,— але сьогодні мені дозарізу потрібна була та клята книженція.                                                                                                                                                          — Слухайте, мені дуже потрібна та клята книженція.                                                                                                  — Чи не можна без вульгарностей, містере Шпаргалето?                                                                                        — Чого це ви охрестили мене Шпаргалето?                                                                                                               — Того, що вигляд у вас такий: багатий, та дурний,— відповіла вона, знімаючи окуляри.                                                                                                                                                — От і не вгадали. Я бідний, але розумний.                                                                                                                   — Це я бідна і розумна, містере Шпаргалето. А ви — ні.                                                                                    Вона виклично дивилася на мене своїми карими очима. Ну гаразд, оте «багатий» я б іще проковтнув, але за «дурного» спуску не дам, і гарні очі тебе не виручать.                                                                                — Який це йолоп сказав вам, що ви розумні? — питаю.                                                                                      — Я сама знаю. От з вами я, приміром, і кави за одним столом не пила б.                                                           — А я вас ніколи й не запросив би.                                                                                                                              — От вам і доказ,— зраділа вона,— доказ того, що ви дурний.

- Які стосунки склались між Олівером і Дженніфер спочатку?

 Коло Вена

Дженні

 

Олівер

 

СПІЛЬНЕ

Наполегливість, розум, атеїсти, підтримка один одного, сильні

 

Займається музикою

Вперта

Бачить у всьому позитив

 

 

Грає в хокей

Гордий

Затятий

Не хоче визнавати очевидні речі  атько його  любить)

 

                   

 Проблемне питання

- Чому вони  різні і водночас такі схожі ?

- Подумайте, чому Олівер і Дженні, знаючи, що у них різне соціальне походження, вирішили одружитися?

- Як ви вважаєте, чи щасливі Олівер і Дженніфер?

- Чи задумуємось ми над швидкоплинністю життя у щасливі хвилини ?

- Яка ж тема та провідна ідея твору ?

      (Тема твору - розповідь про зворушливе справжнє кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Він заради нього пішов на конфлікт з родиною, а вона пожертвувала своєю мрією.

     Ідея роману – кожна людина заслуговує на щастя, навіть таке коротке як у Дженні Кавіллері.)

 Незважаючи на трагічний кінець, ця книга змушує повірити в реальну любов. Ця книга  приклад того ЯК треба любити і ЩО робити з цією любов'ю. Коли циніки говорять, що ідеальних пар не буває, бо це романтичний міф, смію заперечити, що в житті такі пари є. Хоч і не такі яскраві, як у літературі чи в кінематографі, бо життя – це все-таки не література, воно складніше й заплутаніше за найскладніший роман. А дана книга дуже нагадує життя, де не закриєш сторінку, бо страшно чи нецікаво.   Тому сучасні  Олівери та Дженні ходять серед нас, страждають, ревнують, спокійні і пристрасні. Та їхні пристрасті недоступні для сторонніх очей, як усе глибоко інтимне, сховане від чужих поглядів.

Як і будь-яка книга, цей твір навчає нас цінувати своє життя, ловити в ньому кожну мить, кожну секунду проживати із задоволенням та з користю, розуміти, що воно може скінчитися у будь-яку мить. Бо інакше, може бути занадто пізно щось сказати, зробити, запропонувати…

 Домашнє завдання

- Завдання творчого характеру:

Написати есе «Кохання – це коли не треба говорити «пробач».

 

 

 

05.05.2020

Проблеми життя і смерті, любові і відданостіу творі Е.В.Сігела " Історія одного кохання"

https://rada.info/upload/users_files/24010718/e0f01a878330479fd1d726c8522b47d5.ppt

08.05.2020 Контрольна робота №6. . Література XX- XXI ст. Життя, історія. Культура. Твір.
12.05 - 15.05.2020

Позакласне читання .К.Нестлінгер " Маргаритко, моя квітко". Сюжет та проблематика твору.

https://www.youtube.com/watch?v=y72dzCrspoM

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8413

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора